Mies ei suostu käymään kaupassa kun pitäisi ostaa tamponeja
Jostain syystä ei kehtaa ostaa tamponeja muiden ostosten lisäksi. Pitää itse käydä kun ei jaksa enää tapella tästä asiasta... Mitä mieltä olette, onko miehen noloa ostaa tamponeja kaupasta?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota kondomiin vertausta. Vaikka se nyt miehen kepin päälle laitetaan niin niitä samaa aikaa käyttää molemmat. Se suojaa molempia sukupuolitaudeilta ja raskaudelta
Mutta kondomien ostaminen on minusta niiiin noloa, joten on sadistista pakottaa. Jos mies ei muista, niin voivoi, hommailut loppuu siihen.
Jos oman seksuaaliterveytesi hoitaminen on noloa niin sitten ihan hyvä että et seksiä harrasta. Parempi niin.
Minulle ei ole mikään kriteeri että puoliso osaa ostaa kuukautissuojia mutta ehkä yksi tärkeimmistä on ettei hän pidä minua vastenmielisenää.
Sama on varmasti ihan kaikilla sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne yksinhuoltajaisät selviävät kuukautissuojien ostamisesta.
Kavereillani oli useita yh isejä jotka eivät siteitä ostaneet vaan laittoivat tyttärensä ne itse ostamaan. Antoivat rahan käteen ja teini itse haki mitä tarvitsi.
En ymmärrä yhtään mitään ''ostorajoitteita''. Minkään ostaminen ei ole noloa, eikä ylivoimaisen vaikeaa. Eikä ketään teidän ostokset kiinnosta, jos sitä pelkäätte.
Eka kerta miehelle tamponihyllyllä voi olla toki vähän hämmentävä mutta kun oppii mitä kumppani tarvitsee niin niiden ostaminen on ihan yhtä helppoa kuin maitopurkin. Sama kortsujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole mikään kriteeri että puoliso osaa ostaa kuukautissuojia mutta ehkä yksi tärkeimmistä on ettei hän pidä minua vastenmielisenää.
Sama on varmasti ihan kaikilla sukupuoleen katsomatta.
Ei se että mies pitää kuukautisia vastenmielisinä tarkoita että pitää sinua vastenmielisenä. Oma mieheni ostaa siteitä ja tamponeja mutta pitää silti kuukautisia vastenmielisinä. Ei halua seksiä jne jos vuodan. Mutta ei se minua loukkaa kun se ei ole henkilökohtaista. Häntä nyt ajatus verestä ällöttää ja se on ok.
Edelleenkään ei ole tullut yhtäkään oikeaa vastausta siihen, MIKSI aikuinen nainen ei itse kykene omia vuotojaan hoitamaan ja kaupassakäyntejään suorittamaan? Sinkkunaisillekin isä tuo tamponit , kun eivät itse kykene niistä huolehtimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa verkkokaupoista tukkueriä tamponeita, ongelma ratkaistu. Tällainen räksytyksenne miehiä haukkuaksenne on vain täysin utopistista ja naurettavaa.
Vihapuhepalsta nro1.
Joo eihän täällä ole ollenkaan naisia haukuttu, ei sitten yhtään. Eikä vieläkään mitään perusteluja miksi naiset ovat niin kuvottavia joidenkin mielestä.
Joillekin miehille tamponeiden ostaminen ei ole luontevaa = naisvihaa ja naiset ovat kuvottavia?
Really?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Täällä on puhuttu vastenmielisyydestä, ei luontevuudesta.
Se ja sama. Sinulla on siis sadistina mielestäsi oikeus pakottaa ihmisiä tekoihin, joita he eivät halua tehdä?
Kerro lisää mielenlaadustasi?
KERRO NYT HYVÄ IHMINEN MIKÄ SIINÄ ON VASTENMIELISTÄ? ???????
Sinulla on nyt mahdollisuus auttaa naisia ymmärtämään.
Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Tosin tämän palstan naiset tuntuvat olevan täysin sekaisin ja naislapsia. Jos sinulla sattuu olemaan mies, niin säälin sitä. Todella paljon.
Naislapsen kanssa eläminen on varmasti raskasta.
Et vieläkään vastaa. Et osaa? Olet itse lapsi kun et osaa käsitellä edes tunteita tai ymmärrä mistä ne tulee.
Teille on ensin esitetty kysymys, johon saatte ensin ihan itse vastata. Mutta toki teille on helpompaa vain räksyttää ja poistattaa epämieluisat viestit. Miesten haukkuminenhan teille on tärkeintä ketjussa kuin ketjussa.
Kysymyksesi on ny valitettavasti mennyt minulta ohi. Voitko esittää uudestaan? Vastaan kunnolla itse vastannut koska sinulta kysymys ei ole voinut jäädä huomaamatta.
Räksytys se vain jatkuu, ja vastausta ei vieläkään kuulu? Eipä yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole tullut yhtäkään oikeaa vastausta siihen, MIKSI aikuinen nainen ei itse kykene omia vuotojaan hoitamaan ja kaupassakäyntejään suorittamaan? Sinkkunaisillekin isä tuo tamponit , kun eivät itse kykene niistä huolehtimaan?
Kaikkea sattuu. Jos vaikka menkat alkaakin viikon aikaisemmin kun normaalisti, eikä ole vielä ehtinyt ostaa tamponeja, ei ole hirveän kivaa lähteä kauppaan tamponiostoksille kun veri valuu reisiä pitkin. Tai välillä ne loppuu kesken kuukautisten ja naisella on niin pahat menkkakivut, ettei pysty lähtemään kauppaan.
Kyllä kaikki varmaan omat tamponinsa ostaa aina kun voi, mutta poikkeustilanteita tulee elämässä eteen joka asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa mutta hankala se on miehen tietää mitä sieltä tarvitset ja sinun aikuisena naisena pitäisi jo tietää ostaa ne tamppoonisi heti kuukautisten loputtua niin että niitä on taas kun seuraavat alkaa
Jostain syystä naiset eivät halua että tamponeja ja siteitä ostetaan isoa varastoa. Pesuaineissa, wc- ja talouspaperissa yms. se kuitenkin on heille ok.
Meillä on kyllä vaatehuoneessa hyvin tilaa säilyttää isompi satsi vessapaperia, mutta vessan kaapissa tosi rajalliset tilat tamponeille yms. Jotenkin en osaa mieltää säilyttäväni tamponeita ja rättejä vaikka siellä vaatehuoneessa :D
No se sitten on rajoitus sun omassa päässä.
Niin onkin, omassa päässä. Ja samalla syy siihen, miksi en osta tulppia sadoittain kerralla, mutta vessapaperia ostan enemmän.
Niinhän se tamponien ostamisen vaikeuskin on siellä miehen omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos naisella jalat poikki ja makaa kuukausia kotona sairaslomalla. Ei kykene siis ajamaan autoa eikä sinne kauppaan lähteminen miehen kyydilläkään ole mitenkään järkevää. Ei varmaankaan osannut ennustaa jäävänsä pitkäksi aikaa rammaksi, eikä ennustanut tarvitsevansa kuukausien ja kuukausien varastoa kuukautissuojia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sattuu. Jos vaikka menkat alkaakin viikon aikaisemmin kun normaalisti, eikä ole vielä ehtinyt ostaa tamponeja, ei ole hirveän kivaa lähteä kauppaan tamponiostoksille kun veri valuu reisiä pitkin. Tai välillä ne loppuu kesken kuukautisten ja naisella on niin pahat menkkakivut, ettei pysty lähtemään kauppaan.
Kyllä kaikki varmaan omat tamponinsa ostaa aina kun voi, mutta poikkeustilanteita tulee elämässä eteen joka asian suhteen.
Edelleenkin, elämänhallinta on noin hukassa? Loppuuko paskapaperikin usein kesken paskalla istumisen?
Sinkkunaisena kyykytät isääsi, veljeäsi tai naapurin Penaa?
Ennakointi ja varastointi on TÄYSIN MAHDOTONTA?
En nyt ihan sanoisi, että on elämänhallinta hukassa, jos joskus ei ole varautunut ajoissa alkaviin kuukautisiin yms.
Sinkkunaisena keksisin keinon mennä sinne kauppaan itse tai jos joku olisi muutenkin tulossa käymään luonani, pyytäisin tuomaan tullessa.
Mutta tässä oli nyt kyse omasta miehestä. Yhdessä kun asutaan, ostetaan yleensä molempien asiat kerralla kaupasta, vaikka sinne vain toinen menisikin niitä ostoksia tekemään. Joten miksi ihmeessä mies ei voisi kaupassa käydessään ostaa niitä tamponeja, kun niitä tarvitaan?
Eikä aina tarvitse edes olla mikään kriittinen tilanne, joskus vaan on tamponeja vähän ja mies on se joka on kauppaan menossa. Ihan normaaleja arkipäivän tilanteitahan nämä on. Miehellä on piimä loppu, minä josmenen kauppaan ostan sitä sille vaikken itse juo. Saman hän tekee mulle mun asioiden kanssa. Ei nähdä mitään ongelmia.
Eihän sitä kenenkään pakko ole ostaa muiden asioita kaupasta, mutta avo- tai avioliitossa koen sen olevan aika normaalia niin tehdä.
Tampponien tai siteiden ostaminen ei kyllä pitäisi olla kenellekään aikuiselle ongelma, mutta entä jos mummille pitäisi hakea Tena-housuvaippoja apteekista?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä yhtään mitään ''ostorajoitteita''. Minkään ostaminen ei ole noloa, eikä ylivoimaisen vaikeaa. Eikä ketään teidän ostokset kiinnosta, jos sitä pelkäätte.
Eka kerta miehelle tamponihyllyllä voi olla toki vähän hämmentävä mutta kun oppii mitä kumppani tarvitsee niin niiden ostaminen on ihan yhtä helppoa kuin maitopurkin. Sama kortsujen kanssa.
Vähän hämmentävä? En ollut ikinä ajatellut kuinka monta merkkiä ja mallia niitä onkaan kunnes kerran jouduin ostamaan niitä. Jumalattoman pitkä hylly vamppyyrien teepusseja joista valita. Jäi myös viimeiseksi kerraksi ostin siteitä tai mitä ne olikaan, aivan sama.
Kyllä mä ymmärrän sen että ei esim. Kipeenä pääse kauppaan ja mies sitten ostaa ne tamponit.
Mutta että miten voi loppua ihan kokonaan.
Kyllä kai nyt jostain laukun pohjalta edes yks side tai tamponi löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos naisella jalat poikki ja makaa kuukausia kotona sairaslomalla. Ei kykene siis ajamaan autoa eikä sinne kauppaan lähteminen miehen kyydilläkään ole mitenkään järkevää. Ei varmaankaan osannut ennustaa jäävänsä pitkäksi aikaa rammaksi, eikä ennustanut tarvitsevansa kuukausien ja kuukausien varastoa kuukautissuojia?
Todella todennäköinen skenaario. Melkein jokainen nainen tässä ketjussa on siis rampa?
Entä jos nainen olisikin sinkku ja rampa? Isänkö tehtävä on tuppoja kuskata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hämmentävä? En ollut ikinä ajatellut kuinka monta merkkiä ja mallia niitä onkaan kunnes kerran jouduin ostamaan niitä. Jumalattoman pitkä hylly vamppyyrien teepusseja joista valita. Jäi myös viimeiseksi kerraksi ostin siteitä tai mitä ne olikaan, aivan sama.
Olettaisin, että kumppani kertoo mitä tamponeja käyttää, ettei siellä ihan sokkona niitä tarvitse valita. Jos on tarkaat ohjeet naiselta, pitäisi selvitä siitäkin hyllystä ihan kunnialla. Jos ohjeet on luokkaa "ihan sama, mut ei niitä isoja tai halpismerkkejä" niin ymmärrän ongelmasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa verkkokaupoista tukkueriä tamponeita, ongelma ratkaistu. Tällainen räksytyksenne miehiä haukkuaksenne on vain täysin utopistista ja naurettavaa.
Vihapuhepalsta nro1.
Joo eihän täällä ole ollenkaan naisia haukuttu, ei sitten yhtään. Eikä vieläkään mitään perusteluja miksi naiset ovat niin kuvottavia joidenkin mielestä.
Joillekin miehille tamponeiden ostaminen ei ole luontevaa = naisvihaa ja naiset ovat kuvottavia?
Really?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Täällä on puhuttu vastenmielisyydestä, ei luontevuudesta.
Se ja sama. Sinulla on siis sadistina mielestäsi oikeus pakottaa ihmisiä tekoihin, joita he eivät halua tehdä?
Kerro lisää mielenlaadustasi?
KERRO NYT HYVÄ IHMINEN MIKÄ SIINÄ ON VASTENMIELISTÄ? ???????
Sinulla on nyt mahdollisuus auttaa naisia ymmärtämään.
Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Tosin tämän palstan naiset tuntuvat olevan täysin sekaisin ja naislapsia. Jos sinulla sattuu olemaan mies, niin säälin sitä. Todella paljon.
Naislapsen kanssa eläminen on varmasti raskasta.
Et vieläkään vastaa. Et osaa? Olet itse lapsi kun et osaa käsitellä edes tunteita tai ymmärrä mistä ne tulee.
Teille on ensin esitetty kysymys, johon saatte ensin ihan itse vastata. Mutta toki teille on helpompaa vain räksyttää ja poistattaa epämieluisat viestit. Miesten haukkuminenhan teille on tärkeintä ketjussa kuin ketjussa.
Kysymyksesi on ny valitettavasti mennyt minulta ohi. Voitko esittää uudestaan? Vastaan kunnolla itse vastannut koska sinulta kysymys ei ole voinut jäädä huomaamatta.
Räksytys se vain jatkuu, ja vastausta ei vieläkään kuulu? Eipä yllätä.
Räksytys? Mikä tämä sinun viestisi on? Et vastaa kysymykseen tai viitsi omasi esittää uudelleen. Kyllästyn jo sinuun. Olet huono trolli.
Tottakai suurin osa tilanteista, joissa nainen ei itse pääse ostamaan omia tamponejaan, on aika harvaan sattuvia ja epätodennäköisiä, mutta kyllä niitä silti tapahtuu ja silloin se on lievästi sanottuna ärsyttävää, jos mies ei voi siellä kaupassa käydessään tuoda samalla yhtä pakettia tamponeja.
Itse olen onneksi aina saanut tarvittavani kaupasta, enkä koe ongelmana jos saan vahingossa väärän paketin, suht samanlaista tavaraahan niissä kaikissa on sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noloa mutta hankala se on miehen tietää mitä sieltä tarvitset ja sinun aikuisena naisena pitäisi jo tietää ostaa ne tamppoonisi heti kuukautisten loputtua niin että niitä on taas kun seuraavat alkaa
Jostain syystä naiset eivät halua että tamponeja ja siteitä ostetaan isoa varastoa. Pesuaineissa, wc- ja talouspaperissa yms. se kuitenkin on heille ok.
Meillä on kyllä vaatehuoneessa hyvin tilaa säilyttää isompi satsi vessapaperia, mutta vessan kaapissa tosi rajalliset tilat tamponeille yms. Jotenkin en osaa mieltää säilyttäväni tamponeita ja rättejä vaikka siellä vaatehuoneessa :D
No se sitten on rajoitus sun omassa päässä.
Niin onkin, omassa päässä. Ja samalla syy siihen, miksi en osta tulppia sadoittain kerralla, mutta vessapaperia ostan enemmän.
Niinhän se tamponien ostamisen vaikeuskin on siellä miehen omassa päässä.
Tässä on se eri asia että sinä ostat niitä tamponia itsellesi eli voit hyvin ostaa niitä sinne säästöön ja päästä yli omasta ongelmasta missä mies taas olisi niitä ostamassa toiselle. Jos itse yksin käytät jotain intiimihygieniaan tarkoitettuja tuotteita pitäis osata ne ostaa varastoon jos tuppaa unohtaa. Tai ostaa vaikka yksi kestoside minkä voi laittaa jos kertikset unohtui.
Kummasti ne yksinhuoltajaisät selviävät kuukautissuojien ostamisesta.