Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu käymään kaupassa kun pitäisi ostaa tamponeja

Vierailija
07.05.2017 |

Jostain syystä ei kehtaa ostaa tamponeja muiden ostosten lisäksi. Pitää itse käydä kun ei jaksa enää tapella tästä asiasta... Mitä mieltä olette, onko miehen noloa ostaa tamponeja kaupasta?

Kommentit (195)

Vierailija
141/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on V A U V A palsta. Menkää markettishoppailijat jonnekin tamponifoorumille, kiitos!

No puhutaan sitten niin kun on se jälkivuoto niin voiko mies silloin auttaa?

Vierailija
142/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa verkkokaupoista tukkueriä tamponeita, ongelma ratkaistu. Tällainen räksytyksenne miehiä haukkuaksenne on vain täysin utopistista ja naurettavaa.

Vihapuhepalsta nro1.

Joo eihän täällä ole ollenkaan naisia haukuttu, ei sitten yhtään. Eikä vieläkään mitään perusteluja miksi naiset ovat niin kuvottavia joidenkin mielestä.

Joillekin miehille tamponeiden ostaminen ei ole luontevaa = naisvihaa ja naiset ovat kuvottavia?

Really?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Täällä on puhuttu vastenmielisyydestä, ei luontevuudesta. 

Se ja sama. Sinulla on siis sadistina mielestäsi oikeus pakottaa ihmisiä tekoihin, joita he eivät halua tehdä?

Kerro lisää mielenlaadustasi?

Tämähän on loistava idea, otan sen käyttöön. Minä en halua siivota, joten jos mies ehdottaa, että voisin hänen työpäivänsä aikana siivota, mies on sadisti? Siivotkoon itse, jos häiritsee. En tee ruokaakaan, joten siinäpähän kokkaa nälkäisenä työpäivän jälkeen.

Tuskin osaat siivota tai laittaa ruokaakaan, jos et edes omista eritteistäsi kykene itsenäisesti huolehtimaan.

Naisen ei kuulu huolehtia miehen eritteistä eli ei osta kondoomeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset nyt on vähän outoja joissain asioissa.

Mulla elämäni ensimmäiset peräpukamat. Voin kertoa että on aika ilkeä vaiva.

Kotikonsteilla en eroon päässyt ja ei muuta kuin apteekkia päin.

Kyllä mua nolotti Ac3 comfortia ostaa, vaikka aikuisena ihmisenä tajuan että kyse on ihan luonnollisesta ja yleisestä vaivasta.

Menit ja ostit niitä itsellesi etkä kenellekään muulle. Siinä on se ero. Ja minä muuten aikanaan kärsin niistä myös mutta tilasin netistä itse voiteet kun en kehdannut (hui kauhea aikuinen ihminen) hakea apteekista.

Ennen nettiä tuokin piti ostaa apteekista. Olen minäkin hakenut miehelle apteekkitavaraa, kun mies on pyytänyt. Ihan hullua tehdä kaksi reissua, kun voi tuoda samalla kertaa, kun itsekin käy apteekissa.

Vierailija
144/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on V A U V A palsta. Menkää markettishoppailijat jonnekin tamponifoorumille, kiitos!

Ei ole ollenkaan sama asia, näin minulle vastattiin. En ihan ymmärtänyt vastausta, koska samasta paikasta tulee samanlaista eritettä ja samanlaista sidettä siinäkin käytetään. Mutta ehdottomasti kyse on eri asiasta.

Vierailija
145/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilatkaa verkkokaupoista tukkueriä tamponeita, ongelma ratkaistu. Tällainen räksytyksenne miehiä haukkuaksenne on vain täysin utopistista ja naurettavaa.

Vihapuhepalsta nro1.

Joo eihän täällä ole ollenkaan naisia haukuttu, ei sitten yhtään. Eikä vieläkään mitään perusteluja miksi naiset ovat niin kuvottavia joidenkin mielestä.

Joillekin miehille tamponeiden ostaminen ei ole luontevaa = naisvihaa ja naiset ovat kuvottavia?

Really?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Se ja sama. Sinulla on siis sadistina mielestäsi oikeus pakottaa ihmisiä tekoihin, joita he eivät halua tehdä?

KERRO NYT HYVÄ IHMINEN MIKÄ SIINÄ ON VASTENMIELISTÄ? ???????

Sinulla on nyt mahdollisuus auttaa naisia ymmärtämään.

Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Tosin tämän palstan naiset tuntuvat olevan täysin sekaisin ja naislapsia. Jos sinulla sattuu olemaan mies, niin säälin sitä. Todella paljon.

Naislapsen kanssa eläminen on varmasti raskasta.

Et vieläkään vastaa. Et osaa? Olet itse lapsi kun et osaa käsitellä edes tunteita tai ymmärrä mistä ne tulee.

Vierailija
146/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vuotosi, oma ongelmasi. En katselisi hetkeäkään naista, jolla on tuon kaltaisia ongelmia elämänhallinnassaan. "Iskä, tuu pyyhkimään!".

Eli sinä parisuhteessa ostat vain itsellesi? Ruoka ja kaikki muu on vain sinulle ja toinen käy ostamassa omat?

Edelleenkin, miksi yhdenkään ihmisen pitäisi tehdä mitään, mikä on itselleen a)vastenmielistä ja b) itselleen täysin tarpeetonta?

Ei tarvi ei. Mulle esimerkiksi on tarpeeton sellainen parisuhde, jossa miestä ilmeisesti ällöttää pillu niin paljon ettei voi hankkia tamponeja, muttei niin paljon ettei sitä voisi panna.

Kylläpä vedetään mutkia suoraksi.

Mikä oikeuttaa sinun sadistisuutesi pakottaa ihmisiä tekemään jotain, jota he eivät halua tehdä?

Nyt ei ole kyse pillustasi tai tamponeista, vaan vastaa kysymykseen siitä, mikä oikeus sinulla on pakottaa ihmisiä tekemään jotain itselleen vastenmielistä?

Mikä sinulle tekee siitä vastenmielistä? Aloittajan miehelle se oli vain noloa ja moni on kertonut että heidän miehelle ongelma on vain se että niitä on paljon eikä halua tuoda väärää.

En ole aloittajan mies.

Miten vaikeaa teille on vastata kysymyksiin?

MIKÄ OIKEUTTAA SADISTISEN KÄYTÖKSESI? Vastaa.

Mites meillä, kun se tamponien tarvitsija on teinityttäremme? Pitääkö isän ostaa tamponeja alaikäiselle tyttärelleen? Perustarvikkeiden ostaminenhan kuuluu huoltajille. Molemmille. Miehellä on siis niistä tamponeista tasan sama vastuu kuin minulla.

Miten ihmeessä te pärjäsitte sinkkuna? Itkitte kotona pöntöllä istuen päiväkausia syömättä ja liikkumatta kun mies ei ollut hakemassa siteitä? Vai tapahtuuko tämä taantuminen teillä vasta parisuhteessa?

Tämä juuri. Vaikka onkin aika kärjistetty väite, niin monella tuntuu olevan kyse juuri tästä, että ei mitään pysty tekemään itse, vaan aina täytyy pyytää toiselta.

Kukaanhan ei sitä myönnä, vaan aina vedotaan, että tuli äkillinen sairastuminen, jalan katkeaminen tai jokin muu yllättävä este, ettei pystynytkään lähtemään kauppaan.

Suuri osa naisista varmasti osaa varautua kuukautisiin ja osaa ostaa välineensä riittävän ajoissa, mutta sitten on näitä uusavuttomia, jotka unohtavat kaiken, ellei ole kukaan muistuttamassa. Niinkuin on toki miehiäkin.

T. Avoliitossa asuva, mutta omat hygieniatuotteensa ostava nainen

Voitko olla varma, että et unohda ostaa yhtään mitään 40 vuoden mittaisen parisuhteesi aikana? Minäkin sain ketjussa p*skaa niskaan vain siksi, että 33 vuoden yhdessäasumisen aikana yhden kerran unohdin ostaa siteitä ja pyysin miestä tuomaan niitä. Olinko minä kohtuuton sadisti, joka halusin vain alistaa miestä? Olisiko minun pitänyt ottaa ero, kun olen niin kurja puoliso?

Olisit kurja puoliso jos miehesi tuntisi niiden hakemisen ylivoimaisen nolona ja silti yrittäisit pakottaa. Itse jos tuollainen tilanne tulisi vastaan laittaisin paperista tai vanhasta pyyhkeestä housuun ja juoksisin itse lähikauppaan. Onneksi mieheni ei pelkää siteitä ostaa jos noin kävisi mutta jos mies ei suostuisi niitä nolotuksen takia hakemaan ei minulla menisi sormi suuhun.

Vierailija
147/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhepalsta nro1.

Vastaako viimein?

Vierailija
148/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan sama asia, näin minulle vastattiin. En ihan ymmärtänyt vastausta, koska samasta paikasta tulee samanlaista eritettä ja samanlaista sidettä siinäkin käytetään. Mutta ehdottomasti kyse on eri asiasta.

Jos jälkivuoto yllättää ja mies on liian nolo hakemaan niitä siteitä niin sitten ottaa vauvan vaipan ja sen laittaa housuihin ja pitkä takki päälle ja kauppaan. Ei sen kummempaa. Ja itse asiassa monet naiset käyttää niitä vauvan vaippoja siteinä aluksi koska ne imee ison määrän nestettä.

Vierailija
149/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vuotosi, oma ongelmasi. En katselisi hetkeäkään naista, jolla on tuon kaltaisia ongelmia elämänhallinnassaan. "Iskä, tuu pyyhkimään!".

Eli sinä parisuhteessa ostat vain itsellesi? Ruoka ja kaikki muu on vain sinulle ja toinen käy ostamassa omat?

Edelleenkin, miksi yhdenkään ihmisen pitäisi tehdä mitään, mikä on itselleen a)vastenmielistä ja b) itselleen täysin tarpeetonta?

Ei tarvi ei. Mulle esimerkiksi on tarpeeton sellainen parisuhde, jossa miestä ilmeisesti ällöttää pillu niin paljon ettei voi hankkia tamponeja, muttei niin paljon ettei sitä voisi panna.

Mikä oikeuttaa sinun sadistisuutesi pakottaa ihmisiä tekemään jotain, jota he eivät halua tehdä?

Nyt ei ole kyse pillustasi tai tamponeista, vaan vastaa kysymykseen siitä, mikä oikeus sinulla on pakottaa ihmisiä tekemään jotain itselleen vastenmielistä?

Mikä sinulle tekee siitä vastenmielistä? Aloittajan miehelle se oli vain noloa ja moni on kertonut että heidän miehelle ongelma on vain se että niitä on paljon eikä halua tuoda väärää.

En ole aloittajan mies.

Mites meillä, kun se tamponien tarvitsija on teinityttäremme? Pitääkö isän ostaa tamponeja alaikäiselle tyttärelleen? Perustarvikkeiden ostaminenhan kuuluu huoltajille. Molemmille. Miehellä on siis niistä tamponeista tasan sama vastuu kuin minulla.

Miten ihmeessä te pärjäsitte sinkkuna? Itkitte kotona pöntöllä istuen päiväkausia syömättä ja liikkumatta kun mies ei ollut hakemassa siteitä? Vai tapahtuuko tämä taantuminen teillä vasta parisuhteessa?

Tämä juuri. Vaikka onkin aika kärjistetty väite, niin monella tuntuu olevan kyse juuri tästä, että ei mitään pysty tekemään itse, vaan aina täytyy pyytää toiselta.

Kukaanhan ei sitä myönnä, vaan aina vedotaan, että tuli äkillinen sairastuminen, jalan katkeaminen tai jokin muu yllättävä este, ettei pystynytkään lähtemään kauppaan.

Suuri osa naisista varmasti osaa varautua kuukautisiin ja osaa ostaa välineensä riittävän ajoissa, mutta sitten on näitä uusavuttomia, jotka unohtavat kaiken, ellei ole kukaan muistuttamassa. Niinkuin on toki miehiäkin.

Voitko olla varma, että et unohda ostaa yhtään mitään 40 vuoden mittaisen parisuhteesi aikana? Minäkin sain ketjussa p*skaa niskaan vain siksi, että 33 vuoden yhdessäasumisen aikana yhden kerran unohdin ostaa siteitä ja pyysin miestä tuomaan niitä. Olinko minä kohtuuton sadisti, joka halusin vain alistaa miestä? Olisiko minun pitänyt ottaa ero, kun olen niin kurja puoliso?

Olisit kurja puoliso jos miehesi tuntisi niiden hakemisen ylivoimaisen nolona ja silti yrittäisit pakottaa. Itse jos tuollainen tilanne tulisi vastaan laittaisin paperista tai vanhasta pyyhkeestä housuun ja juoksisin itse lähikauppaan. Onneksi mieheni ei pelkää siteitä ostaa jos noin kävisi mutta jos mies ei suostuisi niitä nolotuksen takia hakemaan ei minulla menisi sormi suuhun.

Meillä mies ei ollut moksiskaan vaan osti mitä pyydettiin. Muuten nostan sinulle hattua, mikään tilanne ei yllätä sinua vaan kaikkeen on suunnitelma valmiina. Sinä olet ihan upea puoliso.

Vierailija
150/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi ostaa kondomit jos niitä käytätte?

Jos kondomien ostaminen on joku vertauskuva miehen ja naisen ostoksista, niin metsään meni. Meillä kun kortsuja käytettiin, osti niitä se joka kaupassa sattui käymään silloin, kun täydennystarvetta oli. Eli siis useinmiten minä naisena, kun muutenkin kaupassa enemmän kävin. Todellakaan mennyt kauppaan häpeilemään kondomien ostamista koska "mieshän niitä käyttää"

Vierailija
151/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jälkivuoto yllättää ja mies on liian nolo hakemaan niitä siteitä niin sitten ottaa vauvan vaipan ja sen laittaa housuihin ja pitkä takki päälle ja kauppaan. Ei sen kummempaa. Ja itse asiassa monet naiset käyttää niitä vauvan vaippoja siteinä aluksi koska ne imee ison määrän nestettä.

Eipä tullut mieleen minulle eikä miehelle. Viikon verran olisin vaippoja joutunut käyttämään, mutta onneksi yksikään mies ei nolostele vauvanvaippojen ostamista. Oma mies uskaltaa ostaa kaupasta mitä vain, on se sen verran rohkea.

Vierailija
152/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhepalsta nro1.

Älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Tosin tämän palstan naiset tuntuvat olevan täysin sekaisin ja naislapsia. Jos sinulla sattuu olemaan mies, niin säälin sitä. Todella paljon.

Et vieläkään vastaa. Et osaa? Olet itse lapsi kun et osaa käsitellä edes tunteita tai ymmärrä mistä ne tulee.

Teille on ensin esitetty kysymys, johon saatte ensin ihan itse vastata. Mutta toki teille on helpompaa vain räksyttää ja poistattaa epämieluisat viestit. Miesten haukkuminenhan teille on tärkeintä ketjussa kuin ketjussa.

Vierailija
153/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittajan mies.

Meillä mies ei ollut moksiskaan vaan osti mitä pyydettiin. Muuten nostan sinulle hattua, mikään tilanne ei yllätä sinua vaan kaikkeen on suunnitelma valmiina. Sinä olet ihan upea puoliso.

Hyvähän se on jos puolisot hakee toisilleen mitä tarvitsee mukisematta ja osaa vielä tuoda oikean tuotteen. Sehän se on se ihanne. Mutta ihmisiä on erilaisia ja toisille jotkut tietyt asiat on ylivoimaisen hankalia syystä tai toisesta ja en tajua miksi siitä pitää irvailla ja nauraa ja ajatella toisesta huonoa. Varsinkin jos tietää että se kumppani ei suostu tiettyjä asioita tekemään. Sillon pitäisi ite osata ennakoida.

Vierailija
154/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi ostaa kondomit jos niitä käytätte?

Jos kondomien ostaminen on joku vertauskuva miehen ja naisen ostoksista, niin metsään meni. Meillä kun kortsuja käytettiin, osti niitä se joka kaupassa sattui käymään silloin, kun täydennystarvetta oli. Eli siis useinmiten minä naisena, kun muutenkin kaupassa enemmän kävin. Todellakaan mennyt kauppaan häpeilemään kondomien ostamista koska "mieshän niitä käyttää"

Minähän en mitään kumituppeloita osta. Olkoon mies ilman seksiä, jos ei osaa varautua etukäteen.

Vierailija
155/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota kondomiin vertausta. Vaikka se nyt miehen kepin päälle laitetaan niin niitä samaa aikaa käyttää molemmat. Se suojaa molempia sukupuolitaudeilta ja raskaudelta

Vierailija
156/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa mutta hankala se on miehen tietää mitä sieltä tarvitset ja sinun aikuisena naisena pitäisi jo tietää ostaa ne tamppoonisi heti kuukautisten loputtua niin että niitä on taas kun seuraavat alkaa

Jostain syystä naiset eivät halua että tamponeja ja siteitä ostetaan isoa varastoa. Pesuaineissa, wc- ja talouspaperissa yms. se kuitenkin on heille ok.

Meillä on kyllä vaatehuoneessa hyvin tilaa säilyttää isompi satsi vessapaperia, mutta vessan kaapissa tosi rajalliset tilat tamponeille yms. Jotenkin en osaa mieltää säilyttäväni tamponeita ja rättejä vaikka siellä vaatehuoneessa :D

Vierailija
157/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole noloa mutta hankala se on miehen tietää mitä sieltä tarvitset ja sinun aikuisena naisena pitäisi jo tietää ostaa ne tamppoonisi heti kuukautisten loputtua niin että niitä on taas kun seuraavat alkaa

Jostain syystä naiset eivät halua että tamponeja ja siteitä ostetaan isoa varastoa. Pesuaineissa, wc- ja talouspaperissa yms. se kuitenkin on heille ok.

Meillä on kyllä vaatehuoneessa hyvin tilaa säilyttää isompi satsi vessapaperia, mutta vessan kaapissa tosi rajalliset tilat tamponeille yms. Jotenkin en osaa mieltää säilyttäväni tamponeita ja rättejä vaikka siellä vaatehuoneessa :D

No se sitten on rajoitus sun omassa päässä.

Vierailija
158/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei olekaan siitä ettei kukaan osaisi hoitaa asiaa itse vaan siitä miksei toista voi auttaa jos itse on jo kaupassa tai menossa.

Vierailija
159/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihapuhepalsta nro1.

Teille on ensin esitetty kysymys, johon saatte ensin ihan itse vastata. Mutta toki teille on helpompaa vain räksyttää ja poistattaa epämieluisat viestit. Miesten haukkuminenhan teille on tärkeintä ketjussa kuin ketjussa.

Kysymyksesi on ny valitettavasti mennyt minulta ohi. Voitko esittää uudestaan? Vastaan kunnolla itse vastannut koska sinulta kysymys ei ole voinut jäädä huomaamatta.

Vierailija
160/195 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota kondomiin vertausta. Vaikka se nyt miehen kepin päälle laitetaan niin niitä samaa aikaa käyttää molemmat. Se suojaa molempia sukupuolitaudeilta ja raskaudelta

Mutta kondomien ostaminen on minusta niiiin noloa, joten on sadistista pakottaa. Jos mies ei muista, niin voivoi, hommailut loppuu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän