Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40v nainen, näytätkö vielä tyttömäiseltä ja nuorelta?

Vierailija
06.05.2017 |

Miten olet onnistunut säilyttämään nuorekkuuden?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän. Hyvät geenit, tupakoimattomuus, vähäinen alkoholinkäyttö, ihon hoito, auringon välttäminen. Eräs kaukaisempi sukulainen luuli minua teiniäidiksi kun tulin äidiksi 29-vuotiaana. Paperit on kysytty viimeksi viime vuonna yhden siiderin ostosta.

N40

Vierailija
42/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuon ikäinen näytä. Älkää viitsikö isot ihmiset, tämä on ihan kuin jotain setämiesten itsepetosta.

Komppaan kyllä tätä. Todella harvoin näkee nuorennäköisiä +30v. Sen sijaan näkee paljon 20v. Joilla on jo ryppyjä.

Haluaisin kyllä kovasti nähdä nämä n.40v. Jotka väittävät näyttävänsä kakskymppisiltä.

En ole moniin vuosiin näyttänyt kakskymppiseltä. Mutta edelleen en näytä ikäiseltäni.

Se että netissä ei uskota mun sanoja on yks paska hailee.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän. Hyvät geenit, tupakoimattomuus, vähäinen alkoholinkäyttö, ihon hoito, auringon välttäminen. Eräs kaukaisempi sukulainen luuli minua teiniäidiksi kun tulin äidiksi 29-vuotiaana. Paperit on kysytty viimeksi viime vuonna yhden siiderin ostosta.

N40

Mä en ole koskaan ottanut aurinkoa. Vältän auringossa olemista. Kyllä, elintavat vaikuttavat. Ei vain geenit.

Kun olin 20v. niin 14v. nuorempaa siskoani luultin mun lapseksi. Luuli mua alle 18v. Ja äitiä luuli mun siskoksi.

N46

Vierailija
44/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kun 30 lähestyy :)

Höpsis, 30 on äärimmäisen nuori mikäli on elänyt terveellisesti.

Vierailija
45/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ilm se vaikuttanut etten ole koskaan polttanut eikä alkoakaan ole hirveästi kulunut. Nukun myös mahd paljon, elämäntilanteet toki huomioiden. Minua luullaan säännöllisesti 30-35v ikäiseksi ja itseasiassa viimekuussa eräs luuli, että olen n.25v...se minusta jo hieman "outoa", mutta samapa tuo.

N41

Vierailija
46/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa itse arvioida näytänkö ikäistäni nuoremmalta, kun hajontaa on joka iässä niin paljon. Mutta pukeudun varmasti tyttömäisemmin kuin moni bisnesnainen vaikkapa, pillifarkut ja neule tai trikoohame ja tennarit ovat aika usein päällä

Ryppyjäkään ei oikeastaan ole, ei edes naururyppyjä silmäkulmissa, koska ihoni ei siinä kohtaa juurikaan liiku hymyillessäni. Lisäksi olen viettänyt viimeiset 35 vuotta varjossa, koska aurinko polttaa heti. En myöskään ole polttanut koskaan enkä juo alkoholia, valvo tai stressaa.

Aurinko lienee kuitenkin suurin vaikuttaja - itseään grillanneet ikäiseni ovat aika rusinoita nyt... Ja esimerkiksi 37-vuotias Jaycee Dugard näyttää teiniltä jouduttuaan vastentahtoisesti viettämään 18 vuotta sisätiloissa, ja hänellä varmasti oli stressiä ja suurta surua kaikki nuo vuodet.

Vierailija
47/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa on yhä siro ja tyttömäinen kuin parikymppisellä, mutta naamasta taidan olla ihan ikäiseni näköinen. Lapsuudenpyöreys on kaikonnut ja ensimmäisiä ryppyjä ilmaantunut silmien ympärille. Pukeutumis- ja hius/meikkaustyyli normaali, seuraan muotia mutta en teinitrendejä. Voisin hämätä iällä ehkä 5-10 v nuoremmaksi hämärässä tilassa ja hyvässä maskissa, mutta papereita ei kyllä ole kyselty 7 vuoteen. Silti minustakin näytän nuoremmalta kuin valtaosa ikäisistäni julkkiksista, mutta tiedostan sen johtuvan siitä, että omaa naamaansa ei vain osaa katsoa realistisesti.

N38

Vierailija
48/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut täällä oct aivan naurettavia. Ehkä kaukaa katsottuna 38-vuotias voisi mennä parikymppisestä. Mutta läheltä katsottuna ei koskaan. Jokaisella yli kolmikymppisellä tulee ilmehtiessä, esimerkiksi nauraessa, juonteita silmäkulmiin. Ja sen huomaa! Katsokaa omia valokuvianne, sieltä sen eron huomaa ;)

Vierailija
49/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta nuoremmalta on mahdollista näyttää, sen allekirjoitan! Mutta siitä enemmän... Se on kuulkaas hyvät naiset itsepetosta!

Vierailija
50/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä, että monien kokemukseen ikäiseltään nuorekkaammalta vaikuttaa se, että nykyään väki näyttää 40-vuotiaana siltä, miltä suuret ikäluokat näyttivät 20-vuotiaina. Ja nykyinen 60v näyttää samalta kuin entinen 30 v.

Ihan hirveä muutos kautta linjan aikakausien välillä. Mielikuva siitä, miltä vaikka 50 v näyttää, perustuu monilla vielä siihen vanhempaan sukupolveen. Siten erittäin moni näyttää ikäistään nuoremmalta, kun vertauskohta on se väärä vanhentunut mielikuva.

Samoin pitäikin tajuta, että ne, jotka muka näyttävät ikäiseltään eli mummoutuneelta jo 50-v nykyään, eivät ole oikeasti nykyaijan mittasuhteissa normaalisti ikääntyneitä vaan poikkeuksellisen aikaisin vanhentuneita! Eli nuoren näköinen on uusi normaali. Ne tätiytyneet ovat siis yksinkertaisesti vain vanhannäköisiä ennen aikojaan.

Vierailija
51/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo tyttömäinen ulkonäkö ei tarkoita edes nuoremmalta näyttämistä. Monet hoikat pienikokoiset naiset näyttävät tyttömäisillä, vaikka kasvoilta iän huomaa selvästi.

Nämä "nuoremmilta näyttävät" näyttävät TODELLA harvoin oikeasti nuoremmilta kuin ovat. He ovat ottaneet jonkun imartelevan kommentin totena ja alkaneet uskoa siihen. Itse voin hyvin miehenä heittää nelikymppisen naisen näyttävän parikymppiseltä. Vaikken siihen uskokaan. Saa nainen hyvän mielen ;)

Vierailija
52/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, ei ole mitään säälittävämpää kuin nelikymppinen, joka kuvittelee näyttävänsä parikymppiseltä. Baarissa näkee koko ajan. Eikä kukaan oikeasti näytä. T. Oikeasti parikymppinen

Vierailija
53/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-vuotiaat on yleensä paljon seksikkäämpiä kuin 20-vuotiaat

N21

Vierailija
54/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 35-40v on nuori ihminen, kaikki sen ikäiset on yleensä hyvännäköisiä ja vanhemmatkin.

Vierailija
55/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ei ole mitään säälittävämpää kuin nelikymppinen, joka kuvittelee näyttävänsä parikymppiseltä. Baarissa näkee koko ajan. Eikä kukaan oikeasti näytä. T. Oikeasti parikymppinen

Mistäs sä tiedät, minkä ikäiseltä joku baarissa näkemäsi nelikymppinen itseään pitää? oletko mennyt kysymään? Ihan hassu kuvitelma, että luulet tietävästi jonkun ventovieraan ajatukset...

Vierailija
56/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää aikuiselta naiselta enkä miltään TYTÖLTÄ :D

Vierailija
57/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat tyttömäisiä vielä 70-vuotiaina, kun muut kulkevat mummopermiksissä ja ties missä hajuvesipilvissä ja mummoharrastuksissa.

Vierailija
58/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan jaksaa stressata jotain ikää kokoajan?!?? Kaiken ikäisistä löytyy hyvännäköisiä!!! Tiedän myös erittäin nättejä ja tyylikkäitä VANHUKSIA! Ja 35v-40v on nuori ihminen, siinä iässä jotkut saa vasta esikoisensa. Lopettakaa se stressaaminen kaikesta!

Vierailija
59/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti 30v on yleensä seksikkäämpi kuin 20v. Moni alkaa vasta 25v+ oikeasti kaunistumaan. Huomattu on about jokaisen kohdalla.

Vierailija
60/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän.

48v

Johtuu ehkä pituudesta.