35-40v nainen, näytätkö vielä tyttömäiseltä ja nuorelta?
Miten olet onnistunut säilyttämään nuorekkuuden?
Kommentit (111)
Mua luullaan usein nuoremmaksi ja oon ajatellut sen johtuvan pituudestani (155). En siihen pyri, enkä siitä pidä, mutta minkäs teet. Mieluummin olisin pitempi. No toisaalta ei mulla ole esim. ryppyjäkään vaikka olen jo 38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat naiset! Se, että joku kertoo sinun näyttävän 15 vuotta nuoremmalta, ei tarkoita sitä, että oikeasti näyttäisit siltä. Se on kohteliaisuutta. Jos arvion naisen olevan noin nelikymppinen, sanon hänen näyttävän 25-30 vuotiaalta. Naiset tykkäävät tästä. Joten ei, se ei tarkoita sitä, että näytät nuorelta.
https://i.ytimg.com/vi/teEG6-JXggY/maxresdefault.jpg
Mielestäni tämä nainen näyttää oikeasti 15 vuotta ikäistään nuoremmalta.
Veltostunut iho paljastaa yli 30 vuotiaaksi. Kuinka paljon yli, se on vaikea sanoa.
Missä kohtaa se on veltostunut? Pikkasen on sibelius- ja nasiolabiaaliaryppyjä tullut, kuten joskus 25-v tulee. Enpä näe mitään mikä viittaisi yli 30 vuotiaseen.
Hyvin on käynyt happokuorinnoissa. Ehkä laittanut fillereitä yläposkiin myös.
Hän on siis se jota pidettiin 18 vuotta sisällä vankina ja seksiorjana. Mutta onhan toki vapautumisensa jälkeen voinut tehdä toimenpiteitä.
Tässä hän oli 29-vuotiaana:
http://cbsnews3.cbsistatic.com/hub/i/r/2011/07/11/8ab10d5b-a643-11e2-a3…
Eli vanhenemista on selvästikin tapahtunut 29 - 37 ikävuosien välillä, mikä on tietenkin normaalia ja luonnollista, plus että on nykyään auringossa. Nuoren näköinen hän silti edelleen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat naiset! Se, että joku kertoo sinun näyttävän 15 vuotta nuoremmalta, ei tarkoita sitä, että oikeasti näyttäisit siltä. Se on kohteliaisuutta. Jos arvion naisen olevan noin nelikymppinen, sanon hänen näyttävän 25-30 vuotiaalta. Naiset tykkäävät tästä. Joten ei, se ei tarkoita sitä, että näytät nuorelta.
Ja kuka tuo on? Itse sanoisin että näyttää noin 34-36 vuotiaalta. Paljonko on oikeasti?
Syntynyt 1980.
Eli ihan on ikäisensä näköinen.
No ei kyllä ole. En tunne ketään melkein 4-kymppistä jolla olisi noin hyvä iho.
Ja sen osaat sanoa epäselvästa tv-kuvasta, jossa todennäköisesti on hyvät studiomeikit :D? No, omaan silmääni oli ihan ikäisensä näköinen, kun kerran oikein iänkin arvasin.
Olen 30-vuotias nainen ja n. vuosi sitten bussikuski kysyi, tuleeko minulle nuorisolippu. Tietääkseni nuorisolipun ikäraja on 16. Olisin halunnut vajota maan alle..
En! Olen tosi kulahtaneen näköinen naamasta, ikä 36. Ehei ole kysytty papereita kaupassa kymmeneen vuoteen. Kroppa onneksi vielä upea ;)
Taisi kalikka kalahtaa moneen ;)
Nelikymppinen tai sitä lähestyvä voi toki näyttää nuorekkaalta ja ilman vertailukohteita ihan hyvältä. Mutta kukaan ei ikinä uskoisi nelikymppistä parikymppiseksi, jos viereen laitetaan oikeasti nuorelta näyttävä parikymppinen. Muistakaa mammat vielä sekin, että kun joku arvuuttelee ikäänne, olipa se sitten kaupan kassalla tai kysyttäessä, suurin osa ihmisistä arvaa kohteliaisuudesta reilusti alaspäin. Mutta jos omalle itsetunnolle on tärkeä ajatella näyttävänsä nuorelta, tottakai näin voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka tuo on? Itse sanoisin että näyttää noin 34-36 vuotiaalta. Paljonko on oikeasti?
Syntynyt 1980.
Ja sen osaat sanoa epäselvästa tv-kuvasta, jossa todennäköisesti on hyvät studiomeikit :D? No, omaan silmääni oli ihan ikäisensä näköinen, kun kerran oikein iänkin arvasin.
Arvasit iän oikein koska tiesit muijan olevan ikäisiä nuoremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt 1980.
Arvasit iän oikein koska tiesit muijan olevan ikäisiä nuoremman näköinen.
Voit tietysti kuvitella niin jos haluat. Ko naisen silmänympärykset ja kasvojen muoto kuitenkin paljastavat oikean ikäluokan. Iso osa ilmeisesti hämääntyy pitkästä tukasta ja nuorekkaasta tyylistä, eikä huomaa noita iän merkkejä. Olen itse saman ikäinen kuin ko nainen, ja siksikin helppo sanoa että saman ikäisilta suunnilleen näytetään. Kun sanottiin että hän on nuoremman näköinen, niin itse asiassa oletin että hän olisi sitten ollut 45+... Eli en yrittänyt arvata "oikein", vaan kerroin, minkä ikäiseltä hän silmiini näyttää.
Kaipa olen joten kuten, ainakin papereita kysytään suht usein. En ole kyllä mitään sen ihmeempää asian eteen tehnyt.
Taitaa se olla niin jos papereitasi ei missään kaupassa kysytä. Tai sitten olet mies. Niitten kanssa ei olla yhtä tarkkoja kun niillä nyt harvemmin on mitään ikäkompleksiä.