35-40v nainen, näytätkö vielä tyttömäiseltä ja nuorelta?
Miten olet onnistunut säilyttämään nuorekkuuden?
Kommentit (111)
Kyllä. Minulle kommentoidaan jatkuvasti, että näytän ikäistäni nuoremmalta , kun ikäni 37v. tulee ilmi. Sanoisin, että hyvät geenit, terveet elämäntavat, ei ylipainoa, runsas liikunta, hyvä henkinen tasapaino ja elämänhallinta, sopivasti rahaa kivoihin vaatteisiin. Pukeudun hillityn tyylikkäästi, en juuri pitkiä hiuksia värjäile. Luonnollisuus on kai valttia.
Tuskin näytän :D Olen 36, haastavan elämän elänyt, ja se todellakin näkyy naamasta ja kropasta. Mieheni on samanikäinen, ja mielestäni paljon nuoremman näköinen kuin minä. Noh, ei voi mitään, näillä mennään. Onneksi olen sanavalmis, ihana, ja villi sängyn puolella, joten seurasta tulee tuskin koskaan olemaan pulaa. Mikäli vain jaksaisin paremmin :D
Voi rakkaat naiset! Se, että joku kertoo sinun näyttävän 15 vuotta nuoremmalta, ei tarkoita sitä, että oikeasti näyttäisit siltä. Se on kohteliaisuutta. Jos arvion naisen olevan noin nelikymppinen, sanon hänen näyttävän 25-30 vuotiaalta. Naiset tykkäävät tästä. Joten ei, se ei tarkoita sitä, että näytät nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Voi rakkaat naiset! Se, että joku kertoo sinun näyttävän 15 vuotta nuoremmalta, ei tarkoita sitä, että oikeasti näyttäisit siltä. Se on kohteliaisuutta. Jos arvion naisen olevan noin nelikymppinen, sanon hänen näyttävän 25-30 vuotiaalta. Naiset tykkäävät tästä. Joten ei, se ei tarkoita sitä, että näytät nuorelta.
Näin juuri. Itse olen pahimmassa puutteessa päässyt tyhjentämään kassit vajaaseen nelikymppiseen naiseen kun olen vakuuttanut että näyttää max kolmekymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Se on tunnetta siitä että on nuori, ei sillä tavalla nuori kuin 20 v, mutta nuori kuten että elämää on vielä paljon edessä ja koettavaa. Ulkoiset piirteet tuohon päälle eli yksinkertaisesti on sellainen yhdistelmä ominaisuuksia ettei näytä vanhalta. Mikä se sitten kelläkin on. Kokonaisuus ratkaisee.
Dream on. Surkuhupuista tällainen itsepetos. Kyllä jokaikinen ympärilläsi osaa arvioida ikäsi kutakuinkin oikein. Mutta kai se vanheneminen on niin hirveää sitten että mieluummin eletään harhoissa.
No se nuorempien miesten perässä juokseminen on yksi asia. Usein olen myös kuullut vessassa, miten naiset ovat kehuskelleet menevänsä parikymppisistä. Ja ovella kuulema kysytty paperit. Nehän kysytään jokaiselta nykyään. T. Parikymppinen
Vierailija kirjoitti:
39 v olen ja papereita kysyi Alkon täti torstaina hakiessani viiniä.
Paperithan kysytään kaikilta alle 30v näyttäviltä, joten kehaisenpa koska olen kohta nelikymppinen.
Luonnonkaunis olen ja pitkä hyväkuntoinen tukka.
Ei ylipainoa, hyvä kunto, ei ryppyjä, joten kaipa olemukseni on vielä osapuilleen tyttömäinen.
I call bullshit. Kannattaa antaa Alkon tädille ensi kerralla kossulavaa rahdatessa lahjakortti optikolle.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään yli 35 vuotias nainen ei näytä nuorelta eikä tyttömäiltä. EI YKSIKÄÄN. Menkää takaisin päiväunille haaveilemaan komeista nuorista miehistä, jotka ovat teistä kiinnostuneita. Tai sitten voitte matkustaa Gambiaan ostamaan köyhiä, hädänalaisia rantapoikia perversseihin seksileikkeihinne. Muistakaa kuitenkin, että prostituutio jättää usein pysyvät jäljet uhreihinsa.
En unelmoi nuorista miehistä. Pidän ikäisestäni miehestä. :)
N46
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs av aina onkin täynnä näitä 15 vuotta itseään nuoremman näköisiä.
Av on täynnä harhaisia keski-ikäisiä naisia, joiden itsetunto on heikko, kun korttitalo.
Mua luullaan lähes aina paljon nuoremmaksi kuin olen. Asia on tullut esille eri yhteyksissä, joten se ei ole omaa mielikuvitusta (joku tulee kuitenkin kuittailemaan asiasta;)).
Olen hoikka (treenaan), kasvot sirot, hyvä kuulas iho, kiiltävät puolipitkät hiukset (tummat luonnostaan) ja pukeudun kivasti (ei teinimäisesti mut sopivan trendikkäästi).
Kuten joku jo mainitsikin, kasvojen muoto vaikuttaa yllättävän paljon! Kapeakasvoiset näyttää usein vanhemmalta kun rasva lähtee poskista. Meillä joilla on korkeat poskipäät ja nuorempana ollut pyöreämmät kasvot ollaan onnekkaita ;)
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Itse olen pahimmassa puutteessa päässyt tyhjentämään kassit vajaaseen nelikymppiseen naiseen kun olen vakuuttanut että näyttää max kolmekymppiseltä.
Kai sä tajuat, että se nainen tiesi itse olevansa nelikymppinen, mutta halusi huvikseen saada seksiä timmiltä nuorelta mieheltä. Sinä annoit sitä eli teit hänelle palveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40-vuotias nainen, ja edelleenkin sileä- ja pehmeäihoinen, ei ole vielä ryppyjen alkuakaan. Salaisuuteni: ei lapsia eikä miestä (tai muutakaan parisuhdetta). Huolet, murheet, ärtymykset, stressi ja nukkumatta jättäminen eli lyhyesti perhe-elämä vanhentavat kaikkia. Nuoren näköisenä ja onnellisena pysyy, kun ei ole muita ihmisiä vaatimassa huomiota ja muuta sellaista turhaa ympärillä.
Niinhän se hiljattain kuollut maailman viimeinen 1800-luvulla syntynyt ihminen, italialaisnainenkin sanoi: "syy pitkään ikääni on se, että erosin väkivaltaisesta miehestäni jo 1938 ainoan lapsemme kuoltua enkä ikinä mennyt sen jälkeen naimisiin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, tuohan on sitten win-win, jos itsekin ajattelit että olet "saanut"! Itsellenikin kelpaa lähinnä nuori liha. Parikymppiset miehet ovat monesti hellyttävän kömpelöitä supliikiltaan, mutta eipä niitä puhelahjojen takia haluta pokata... ;)
N40
Kateelliset alapeukuttamassa täällä?;)
Ymmärrän että se saattaa aiheuttaa kateutta, mutta fakta on se että hajontaa alkaa olla tässä 30-40v .Jotkut ihan tanttoja ja toiset taas menee helposti nuoremmasta. T.74
Tämä ei liity pelkästään miehiin ja baareihin, vaan myös naiset ja lapsen kaverit luulleet mua nuoremmaksi. Samoin miehen työkaverit jotka näki mut ekaa kertaa. Asiakkaat (olen asiakaspalvelussa töissä)....ym. Joten miten se voi olla omasta mielipiteestä kiinni? :D
T.74
Vierailija kirjoitti:
Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kun 30 lähestyy :)
Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kuin 18 lähestyy. 15-16 vuotiaina ovat yleensä vielä nättejä.
Vierailija kirjoitti:
https://i.ytimg.com/vi/teEG6-JXggY/maxresdefault.jpg
Mielestäni tämä nainen näyttää oikeasti 15 vuotta ikäistään nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia naisia luullaan parikymppisiksi ja kun he ovat liikkeellä tyttärensä kanssa, heitä luullaan siskoksiksi.
Olen 40v kolmen lapsen äiti, mutta tänäänkin minua luultiin parikymppiseksi opiskelijaksi. Myös äitini ja siskoni näyttävät ikäistään nuoremmilta. Salaisuus on hyvät geenit ja liikunnalliset terveet elämäntavat.
Se parikymppinen teini ajattelee varmaan näin:
Minä olen parikymppinen ja olen baarissa.
Äitini on nelikymppinen ja on kotona.
Tuo nainen näyttää nelikymppiseltä. Hänen pitäisi siis olla kotona kuten äitini. Hän ei ole kotona, vaan täällä baarissa. Hän siis kärsinee mielenhäiriöstä ja on erehtynyt omasta iästään ja luulee olevansa parikymppinen.
😀😀😀