Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-40v nainen, näytätkö vielä tyttömäiseltä ja nuorelta?

Vierailija
06.05.2017 |

Miten olet onnistunut säilyttämään nuorekkuuden?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pyöreänmalliset kasvonpiirteet. Kavereillani kapean malliset kasvonpiirteet. Ne kapeakasvoiset ovat alkaneet näyttää paljon vanhemmilta kasvojenpiirteistään johtuen. Ja minun pyörenmalliset kasvot on edelleen nuoren näköiset, koska minua luullaan edelleen useimmiten 25- vuotiaaksi. Aloitin uudessa työssä ja kaikki työkaverini luulivat minua vastavalmistuneeksi. Olen tänä vuonna 33v.

Vierailija
22/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v ja juu, tyttömäiseksi on kutsuttu ja luullaan aina nuoremmaksi. Uskoisin että eniten kyse siitä että luonteeni on huumorintajuinen ja en ota asioita turhan vakavasti. Tämän lisksi geenit, äitiäni luullaan aina 10 vuotta nuoremmaksi kuin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole säilynyt mutta eipä se ketään kiinnosta ja itse en itseäni joudu katselemaan.

Vierailija
24/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän nuoremmalta ja kasvoista aika tyttömäiseltä. En pukeudu tyttömäisesti. Ei haittaa enää tässä iässä. 46v. Ei ole minun mielipide. Olen saanut kuulla tuota monilta ihmisiltä koko ikäni. Että turha tulla sönköttömään scaissea minulle. Äiti ja siskokin näyttävät nuoremmalta. Geenit ja rasvoittuva ihotyyppi. Ryppyjä on vain silmien alapuolella.

Vierailija
25/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän. Koska plastiikkakirurgia.

Vierailija
26/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuon ikäinen näytä. Älkää viitsikö isot ihmiset, tämä on ihan kuin jotain setämiesten itsepetosta.

Vierailija
27/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v. ja luullaan usein kymmenisen vuotta nuoremmaksi. Papereita kysytään silloin tällöin. Naama säilynyt rypyttömänä varmaankin osin tupakoimattomuuden ja rasvaisen ihon ansiosta. Liikunnallinen ja hoikka olen aina ollut.

Vierailija
28/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva suomalainen nainen on tyttömäinen kun 30 lähestyy :)

Näinhän se on ja turha on kadehtia. Jokaisella on omat ongelmansa. Entä jos sillä lihoneella ja rumalla on helpompi elämä?

Vierailija
29/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tuon ikäinen näytä. Älkää viitsikö isot ihmiset, tämä on ihan kuin jotain setämiesten itsepetosta.

Komppaan kyllä tätä. Todella harvoin näkee nuorennäköisiä +30v. Sen sijaan näkee paljon 20v. Joilla on jo ryppyjä.

Haluaisin kyllä kovasti nähdä nämä n.40v. Jotka väittävät näyttävänsä kakskymppisiltä.

Vierailija
30/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ja pidän siitä, että näytän aikuiselta ja minua kohdellaan aikuisena.

Vierailija
31/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 38. Luulen käyttäväni ihan ikäiseltäni, en ole kuullut että minua luultaisiin jonkun ihan muun ikäiseksi. Hyvä ikä, ja olen sovussa peilikuvani kanssa. Nuorena en aina ollut.

Vierailija
32/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs av aina onkin täynnä näitä 15 vuotta itseään nuoremman näköisiä.

Vierailija
33/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on tätinaisia 😁

Vierailija
34/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katsojan arviointikyky heittää pahasti, jos ei erota 25-vuotiasta ja nelikymppistä. Koskee niin miehiä kuin naisiakin. Toki moni tuntee olevansa edelleen 25...

Vierailija
35/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullaan tyttömäiseksi. Olen perinyt nuorekkaat geenit ja olen vähän ujohko, mikä tekee nuoren oloiseksi. Lisäksi kun on siro ja hoikka ja pitkät hiukset ja nuorekkaat vaatteet, niin näyttää nuorelta.

Kolmikymppisenä minulta kysyttiin papereita alkoholiostoksilla. Kun olin 42 v ja tapasin mieheni, niin hänen sukulaisensa alkoivat kysellä ensi tapaamisella, että olenko opiskelija... luulivat parikymppiseksi. Samana vuonna taisi olla, että töissä yksi vanhempi mies alkoi selittää, kuinka minulla on koko elämä edessä ja vielä paljon aikaa luoda uraa. Kun sanoin, että olen yli 40 v, hän hämmästyi ja sanoi luulleensa paljon nuoremmaksi. Ostin sen jälkeen ikkunalasista tehdyt silmälasit, jotta näyttäisin vanhemmalta ja vakavasti otettavalta.

Kun menin rasvaprosenttimittaukseen kuntosalilla, ja piti laittaa ikä laitteeseen, pt oli laittanut sormensa kakkosen kohtaan odottaessaan ikääni, luuli siis ikäni alkavan kakkosella...

Joku nyt tulee väittämään, etten ole oikeasti nuoren näköinen. Mitä väliä, ihan sama, mitä joku tuntematon ajattelee. Ei ole enää tarvetta isekäkään ketään, mieheni on jo 50 v, joten olen aina häntä nuorempi joka tapauksessa. Ulkona kävellessä minua on pari kertaa luultu muuten hänen lapsekseen. Se on kyllä ollut huvittavaa minusta, mutta mies ei ole tykännyt...

Vierailija
36/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim alexis bledel täyttää syksyllä 36 ja hän ainakin on kuvissa hyvin tyttömäinen. En tiedä miltä näytti niissa uusissa gilmore girl-jaksoissa, kun en oo nähny, mutta esim sarjan ekalla kaudella, jossa näyttelijä oli jotain 18, niin vaikea uskoa kun näytti max 14-vuotiaalta.

Ja onhan niitä hirveästi ihmisiä jotka näyttävät paljon ikäistään nuoremmilta. Esim Gong Li ja Emily Kinney plus miljoona muuta.

Itseäni ei haittaa teiniltä näyttäminen (olen parikymppinen) koska olen aika monessa asiassa hyvin kokematon ja mulla on sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja jotenkin tuntuu että nolouteni hyväksytään paremmin kun luullaan että oon vielä ujosteleva tyttö. Sitten kyllä hävettää kun joku kysyy ikääni ja vastauksen kuulleessaan kysyjä selvästi hämmentyy, huvittavinta oli ku mua 4 vuotta nuorempi oli kuvitellu olevansa mua paljon vanhempi. En pukeudu teinimäisesti (ellei urheiluvaatteita pidetä teinivaatteina) mutta luultavasti mun rasvoittuva iho ja pyöreä naama saa vaikuttamaan nuorelta. Ja ehkä se että hiukseni on värjäämättömät vaaleat, ne on melko pitkät, ei mitään tyylikästä leikkausta.

Vierailija
37/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah :D

En sanonut näyttäväni 15v. nuoremmalta.

Täällä käy paljon ihmisiä ympäri suomea. 

N46

Vierailija
38/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ottaa koville kun suomalainen nainen näyttää nuoremmalta kasvoista.

Vierailija
39/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen läski, niin mua kyllä luullaan usein 10v nuoremmaksi. En kyllä itsekään ymmärrä miksi, koska en pukeudu edes teinisti vaan ihan ikäisteni 39v tavoin. Naamastakaan en näytä nuorelta, vaikka hyvä iho onkin. Ryppyjäkin löytyy. Ehkä ihmiset eivät suurimmaksi osaksi osaa arvioida toisten ikää. Kun mut laitettais vierekkäin 29v kanssa, niin ero olisi kaikille selvä. Itselle iän arvioiminen on helppoa, koska tiedän jo koulutukseni puolesta mitkä asiat esim.kasvoissa korostuu eri ikäkausina. Kaikkea ei voi häivyttää edes meikeillä tai leikkauksilla. jonkin verran voi vaikuttaa, mutta ei täysin. Olemus voi silti olla nuorekas vaikka 70 vuotiaalla.

Tyttömäisyyttä hyveenä aikuisella naisella en kyllä ymmärrä. Miksi kukaan aikuinen nainen haluaisi edes olla tyttömäinen?

Vierailija
40/111 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tunnetta siitä että on nuori, ei sillä tavalla nuori kuin 20 v, mutta nuori kuten että elämää on vielä paljon edessä ja koettavaa. Ulkoiset piirteet tuohon päälle eli yksinkertaisesti on sellainen yhdistelmä ominaisuuksia ettei näytä vanhalta. Mikä se sitten kelläkin on. Kokonaisuus ratkaisee.

Tämä! Olen visikymppinen, mutta vaikutan kuulemma neljäkymppiseltä. Silti minulla on jäätävät kurtut otsassa ja suun ympäristö on selkeästi valahtanut. Vastapainona olen sporttinen, hoikka ja minulla on hyvä ryhti. Olen usein iloisella päällä. Luulen, että kokonaisuus on ikäistä nuorekkaampi vaikka yksityiskohdat kertoisivat muuta. Toki mietin kyllä meikit ja kampauksen niin, etten naaman valahtamista korosta ja valokynää kuluu!