Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäisitkö sinä absolutisti miehestä?

Vierailija
06.05.2017 |

Miten on?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä ehdottomuudesta. Yleensä hyvin jyrkkiä mielipiteissään. "Pastoreita" ja "saarnasmiehiä".

Vierailija
2/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ottaisin :) Juon Itsekkin harvoin. N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saisi enää juoda koskaan koska tämä mies ei sitä salli.

Vierailija
4/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
5/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kohtuukäyttäjä kuin absolutisti. Itse otan mielelläni silloin tällöin viinilasillisen ruoan kanssa, kuoharia juhlan kunniaksi tai terassioluen, ja tämä saattaisi tuntua pidemmän päälle oudolta, jos toinen ei koskaan ottaisi seuraksi. En usko, että kyseessä olisi kuitenkaan mikään kynnyskysymys suhteen aloittamiselle, mikäli mies ei puuttuisi minun alkoholinkäyttööni.

Vierailija
6/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on absolutisti ja se on kyllä pieni miinus. Olisi kiva joskus ottaa vähän viiniä yhdessä tai käydä juhlimassa. Pohjimmiltaan suhtautuu myös vähän nihkeästi omaan alkoholinkäyttööni, vaikka se varsin kohtuullisya onkin.

Vierailija
7/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovasti!

T:Alkoholistin vaimo

Vierailija
8/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei rajoittaisi mun juomista.

Vierailija
9/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän itse alkoholia enkä halua toisen paheksuvan. Romanttiseen iltaan kuuluu lasi viiniä ja olisi kurjaa jos toinen ei sitä juo. En myöskään pelkää alkoholia, kuten monet suomalaiset. Ja absolutisti mies luultavasti pelkäisi.

Vierailija
10/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin kohtuukäyttäjä kuin absolutisti. Itse otan mielelläni silloin tällöin viinilasillisen ruoan kanssa, kuoharia juhlan kunniaksi tai terassioluen, ja tämä saattaisi tuntua pidemmän päälle oudolta, jos toinen ei koskaan ottaisi seuraksi. En usko, että kyseessä olisi kuitenkaan mikään kynnyskysymys suhteen aloittamiselle, mikäli mies ei puuttuisi minun alkoholinkäyttööni.

Kukas siihen suhteen alussa puuttuisi... Sen aika tulee myöhemmin.

Vierailija
11/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, olisi varmaan liian ehdoton ihminen muutenkin.

Vierailija
12/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kohtuus on tärkeämpää.

Vierailija
13/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saisi enää juoda koskaan koska tämä mies ei sitä salli.

Miksei sallisi? Ei miehen valinnat vaikuta kumppaniin tai ainakaan saisi vaikuttaa.

Vierailija
14/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi, kuten en juopostakaan. Kohtuukäyttäjä on hyvä.

Vierailija
15/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis Se tiukkapipo nalkuttais mulle kuitenkin ryyppäämisestä. En jaksa kuunnella.

Vierailija
16/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tykkäisin, mutta vain mikäli absolutismi EI johtuisi alkoholiongelmasta. En jäisi katselemaan ja odottelemaan "absolutisti" alkkiksen ratkeamista, riitti kun oli pakko oman elämän ensimmäiset 18 vuotta katsella sitä menoa...

Oma aviomies juo vain pari kertaa vuodessa 1-2 lasillista esim. häissä skumppaa. En ole vuosien varrella ikinä nähnyt häntä humalassa. Oma juomiskäyttäytymiseni on samanlaista, viimeksi join lasin boolia uutena vuotena!:D

En pystyisi olemaan miehen kanssa joka harrastaa humalahakuista juomista.

Vierailija
17/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on absolutisti? Miten hän suhtautuisi muiden alkoholinkäyttöön?

Noihin kysymyksiin pitäisi löytyä vastaus. Periaatteellinen tiukkapipoisuus esimerkiksi alkoholin käyttöön liittyen vailla erittäin hyvää perustetta (Isä tai äiti alkoholisti, taipumusta suvussa, sairaus) on yleensä merkki tiukkapipoisuudesta myös muissa asioissa.

Vierailija
18/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin minä, absolutisti, miehestä.

Vierailija
19/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei absolutismi automaattisesti tarkoita ehdottomuutta. Minulle kelpaisi, olen itsekin absolutisti (en ole ikinä edes kokeillut viinaa, ei ole tehnyt mieli), mutta ei minua muiden kohtuukäyttö häiritse. Säännöllisesti kännit vetävää miestä en ottaisi.

Isäni on absolutisti (hänkään ei ole koskaan juonut), äitini ei, mutta juo todella harvoin. Isäni ei ole äidin juomisiin puuttunut.

Vierailija
20/46 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on absolutisti? Miten hän suhtautuisi muiden alkoholinkäyttöön?

Noihin kysymyksiin pitäisi löytyä vastaus. Periaatteellinen tiukkapipoisuus esimerkiksi alkoholin käyttöön liittyen vailla erittäin hyvää perustetta (Isä tai äiti alkoholisti, taipumusta suvussa, sairaus) on yleensä merkki tiukkapipoisuudesta myös muissa asioissa.

Sairauden takia ei pysty enää käyttämään alkoholia. Sairaus ei ole alkoholismi. Ei anna minunkaan vaimonsa ottaa pisaraakaan ja ollaan eron partaalla asian takia. Lasten takia koitan sitkutella eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä