Euroviisujen esikatselut ylellä
Kommentit (233)
Kerrankin Christal puhuu järkeä, tuosta Tanskan edustajan esittämisestä nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jumaliste nää ulkomaan naiset on niin paljon paremman näköisiä kuin suomiämmät. hoikkia, siroja, naisellisia, kauniit kasvot, pitkät hiukset.
Joka toinen 18v suomityttö näyttää tolta. Lähde: olen itsekin 18.
Ero on siinä että suomalaisella ei ole kauniita kasvoja. Liian tavanomaisia, vaatteet tyyliin bombertakki, farkut ja tennarit.
Missä luulet, että tuo tyttö kulkee vapaa-ajallaan? Tuossa tonttupuvussa vai. :DD
Älä itke. Paremmin ja naisellisemmin hän varmasti pukeutuu kuin suomitytyt.
Menikö jauhot suuhun? Sellanen naisvihaaja siis tällä kertaa. :)
Mitä sä raukka nyt uikutat siinä :o? Naisvihaaja kun kehun ulkomaalaisia naisia? Hieno logiikka, Heluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jumaliste nää ulkomaan naiset on niin paljon paremman näköisiä kuin suomiämmät. hoikkia, siroja, naisellisia, kauniit kasvot, pitkät hiukset.
Ero on siinä että suomalaisella ei ole kauniita kasvoja. Liian tavanomaisia, vaatteet tyyliin bombertakki, farkut ja tennarit.
Missä luulet, että tuo tyttö kulkee vapaa-ajallaan? Tuossa tonttupuvussa vai. :DD
Mitä sä raukka nyt uikutat siinä :o? Naisvihaaja kun kehun ulkomaalaisia naisia? Hieno logiikka, Heluna.
Ja haukut suomalaisia, koska kukaan nätti nuori nainen ei lämpene sulle tai ketuttaa, kun olet vanha ja rupsahtanut. :Dd
En tiedä miksi sini tubettaa nimellä Papananaama, mutta kyllähän tuo kuvaa hyvin tätä neitokaista. Jauhaa paskaa, mutta sitäkään ei saa tuotettua edes pökäleen vertaa. Papanoita vain.
Suomen kappale varsinainen synkistelyujellus. Ja video mitäänsanomaton. Mikä tuossa biisissä on hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Katsotteko? :)
En. Minä olen esikatsellut koko viikon viisuharjoituksia Kiovassa, niitä on striimattu youtubeen. Näkeepä kuka osaa laulaa livenä ja kuka ei, kenen lavashow on järkky sillisalaatti, ynnä muuta.
Biisithän on olleet netissä kuultavissa jo iät ja ajat, mieluummin kuuntelen sieltä niin ei tarvitse kärsiä noiden raatilaisten kommenteista.
Mun mielestä tämä oli very sweet tämä Irlanti, ei ruotsalaisten masinoima ainakaan.
Rillipää kirjoitti:
Suomen kappale varsinainen synkistelyujellus. Ja video mitäänsanomaton. Mikä tuossa biisissä on hyvää?
Leena on helvetin kova laulaja, ihan parhaimpia noista tämän vuoden solisteista. Kappale on todella kaunis ja mahtipontinen, pitäisin kyllä, vaikka tämä ei olisi Suomen. Pressi taisi rankata Suomen ekan harjoituksen kolmanneksi parhaaksi koko kisassa näin btw.
Ps. Videolla ei ole mitään väliä, koska niitä ei näytetä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haukut suomalaisia, koska kukaan nätti nuori nainen ei lämpene sulle tai ketuttaa, kun olet vanha ja rupsahtanut. :Dd
Söpöä kun sulla meni tunteisiin :') Oon 24v. Saisin kyllä suomalaistakin mutta vetoaa kieltämättä enemmän noi ulkomaiset mimmit. ":Dd"
Vierailija kirjoitti:
Rillipää kirjoitti:
Leena on helvetin kova laulaja, ihan parhaimpia noista tämän vuoden solisteista. Kappale on todella kaunis ja mahtipontinen, pitäisin kyllä, vaikka tämä ei olisi Suomen. Pressi taisi rankata Suomen ekan harjoituksen kolmanneksi parhaaksi koko kisassa näin btw.
Ps. Videolla ei ole mitään väliä, koska niitä ei näytetä missään.
Jep. Suomen kappale on upea livenä. Tässä pätkä harjoituksista:
Ei ole spirittiä tässä kappaleessa ei.
Miksi San Marino lähettää tuon saman muijan vuodesta toiseen. Ei se paremmaksi tule muuttumaan tai finaaliin pääsemään. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä kun sulla meni tunteisiin :') Oon 24v. Saisin kyllä suomalaistakin mutta vetoaa kieltämättä enemmän noi ulkomaiset mimmit. ":Dd"
Mene nyt jo itkemään ja runkkaamaan sinne hikikomeroosi. Senkus haet jonkun elintasopakolaisen tuolta itäblokista, suomalaiset naiset ansaitsee parempaa.
HAHHAHAH itkettääkö seinäruusua? Ei kai! Ruma huomaamaton olminaama. ;)
Vierailija kirjoitti:
Haha, tuo valju suomiämmä on täällä kärppänä alapeukuttamassa ja itkemässä kun jotkut ei tykkää tavanomaisesta ja mitäänsanomattomasta suomitytystä. Yhyy, kasvata itsetunto :D Illan naurut!
Oivoi, melkein käy tätä ikineitsyttä jo sääliksi.
Musta tuntuu, että Hanna on näistä ainoa, joka on oikeasti arvostelemassa näitä biisejä, ei tyrkyttämässä omaa persoonaansa katsojille.
,Oivoi, en ole neitsyt. En ikinä panisi tuollaista hapannaamaa, rumentaa sua vielä entisestään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt jo itkemään ja runkkaamaan sinne hikikomeroosi. Senkus haet jonkun elintasopakolaisen tuolta itäblokista, suomalaiset naiset ansaitsee parempaa.
HAHHAHAH itkettääkö seinäruusua? Ei kai! Ruma huomaamaton olminaama. ;)
Koira koiran tuntee.
Näin euroviisuhengessä: bye bye baby, baby goodbye.