Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisujen esikatselut ylellä

Vierailija
06.05.2017 |

Katsotteko? :)

Kommentit (233)

Vierailija
221/233 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Viron kappale on yksi huonoimmista. Kuin suoraan ysäriltä tai 2000-luvun alusta ja laulajilla ei ole kemiaa. Ei ansaitse finaalipaikkaa, ei todellakaan.

Vierailija
222/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaus että kymmenen joukossa mm. Italia, Ruotsi, Ranska, Suomi, Tanska, Unkari, Portugali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaus että kymmenen joukossa mm. Italia, Ruotsi, Ranska, Suomi, Tanska, Unkari, Portugali.

Missä kaikki idän valtiot, jotka 10 parhaan joukossa joka vuosi kun äänestävät toisiaan?

Vierailija
224/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh olisin niin halunnut katsoa tämän mutta työt sotkee elämää. Näkyisiköhän yle areenassa tms...

Vierailija
225/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kaikki idän valtiot, jotka 10 parhaan joukossa joka vuosi kun äänestävät toisiaan?

No onhan tossa vielä tilaa kolmelle idän valtiolle. :) 

Mulle ei niistä jääny oikeen mikään mieleen. 

Vierailija
226/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgaria on top 10 myös.

Vierailija
227/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna en ole osannut innostua viisuista. Yleensä olen helmikuussa jo ihan täpinöissä ja en malta odottaa. Nyt ei ole montaa hyvää laulua, inhottaa viime vuoden voittaja (poliittisuus) ja yleinen ilmapiiri on jotenkin tosi negatiivinen.

1944 ei ollut lauluna hyvä ja se oli vain politiikkaa. Ymmärrän että politiikka pakostakin vaikuttaa, mutta haluaisin että se pidettäisiin viisuista ulkona. Euroviisut edustavat iloa, hauskuutta ja kaikkien hyväksymistä. Inhottaa jo monta vuotta jatkunut venäjän edustajille buuaminen ja muu poliittinen peli. Jos parrakas "nainen" voi esiintyä ilman pelkoa mistään pitäisi myös venäjän edustajan saada omana itsenään esiintyä, ilman että valtion politiikka vedetään mukaan. Eipä kukaan ole siellä buuannut vaikka israelille, jonka politiikka on myös kyseenalaista.

Vierailija
228/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna en ole osannut innostua viisuista. Yleensä olen helmikuussa jo ihan täpinöissä ja en malta odottaa. Nyt ei ole montaa hyvää laulua, inhottaa viime vuoden voittaja (poliittisuus) ja yleinen ilmapiiri on jotenkin tosi negatiivinen.

1944 ei ollut lauluna hyvä ja se oli vain politiikkaa. Ymmärrän että politiikka pakostakin vaikuttaa, mutta haluaisin että se pidettäisiin viisuista ulkona. Euroviisut edustavat iloa, hauskuutta ja kaikkien hyväksymistä. Inhottaa jo monta vuotta jatkunut venäjän edustajille buuaminen ja muu poliittinen peli. Jos parrakas "nainen" voi esiintyä ilman pelkoa mistään pitäisi myös venäjän edustajan saada omana itsenään esiintyä, ilman että valtion politiikka vedetään mukaan. Eipä kukaan ole siellä buuannut vaikka israelille, jonka politiikka on myös kyseenalaista.

Ymmärrän että voittajaviisun poliittisuus ärsytti, mutta pakko tarttua tuohon että "1944 ei ollu hyvä". Niin sinun mielestäsi. Ei se ole mikään absoluuttinen totuus että biisi oli huono :D Minä tykkäsin ko. laulusta todella paljon, se oli aivan ihana!! Juuri minun tyyppistäni musiikkia jollaista kuuntelen muutenkin :)

Vierailija
229/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa Papanalta kysytty jotaki Ukrainan ja Venäjän välisestä poliittisista jännitteistä! Mitähän ois vastannut? :D siis emmä tiä, emmä tiä, ebin!

Sille olis varmaan tullut joku Lidilin mainos mieleen.

Vierailija
230/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää äänestäkö Ruotsia sen takia, että on naapuri ja Ruotsi. Huono biisi ja eivät hekään säälipisteitä ole Suomelle jakaneet. Norja tai Viro jos haluaa naapurille äänet antaa.

Vierailija
231/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kattoo koska punahuulimeikkisilmäkorvisäijä!!

Vierailija
232/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että voittajaviisun poliittisuus ärsytti, mutta pakko tarttua tuohon että "1944 ei ollu hyvä". Niin sinun mielestäsi. Ei se ole mikään absoluuttinen totuus että biisi oli huono :D Minä tykkäsin ko. laulusta todella paljon, se oli aivan ihana!! Juuri minun tyyppistäni musiikkia jollaista kuuntelen muutenkin :)

Jep. 1944 oli mun mielestä paras ja olin tyytyväinen kun voitti koko kisan.

Vierailija
233/233 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Italia voittanut viisuja? Siis nykyaikana.