Euroviisujen esikatselut ylellä
Kommentit (233)
Jollain oudolla tavalla tykkään jodlausbiisistä! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jumaliste nää ulkomaan naiset on niin paljon paremman näköisiä kuin suomiämmät. hoikkia, siroja, naisellisia, kauniit kasvot, pitkät hiukset.
Joka toinen 18v suomityttö näyttää tolta. Lähde: olen itsekin 18.
Ero on siinä että suomalaisella ei ole kauniita kasvoja. Liian tavanomaisia, vaatteet tyyliin bombertakki, farkut ja tennarit.
en tajua miten tuosta Romaniasta tykätään niin kovasti? Se on vedonlyöntitilastoissakin jossakin tyyliin top5:ssä?! Kamalaa sekasotkua, sillisalaattia jne. Joo, on viisumainen siinä "perinteisessä" hullussa Euroviisumeiningissä, mutta musiikillisesti aivan kamala.
Ja Papananaama taas rajuilee "akka sitä akka tätä", huoh...myötähäpeän määrääääääääää...
Alankomaat lähettää taas hyvää musiikkia euroviisuihin. 👍🏻 Toivottavasti nähdään tämä kolmikko finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jumaliste nää ulkomaan naiset on niin paljon paremman näköisiä kuin suomiämmät. hoikkia, siroja, naisellisia, kauniit kasvot, pitkät hiukset.
Ero on siinä että suomalaisella ei ole kauniita kasvoja. Liian tavanomaisia, vaatteet tyyliin bombertakki, farkut ja tennarit.
Missä luulet, että tuo tyttö kulkee vapaa-ajallaan? Tuossa tonttupuvussa vai. :DD
Vierailija kirjoitti:
skskskskskkskskskksksk
Lopeta. Jos haluat viestit näkymään, mene etusivulle ja klikkaa siitä "viimeisin viesti" -kohdasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luulet, että tuo tyttö kulkee vapaa-ajallaan? Tuossa tonttupuvussa vai. :DD
Älä itke. Paremmin ja naisellisemmin hän varmasti pukeutuu kuin suomitytyt.
Ilman rap-osuutta tämä biisi olisi mielestäni täysi 12/12. Kivan erilainen, etninen ja muu kuin englanti kielenä on aina plussaa.
Mä en ymmärrä tätä, että ensin haukutaan vuosikaudet Euroviisuja friikkisirkukseksi, mutta nyt kun meno on mennyt vihdoin vakavastiotettavampaan suuntaan, Ylen esikatseluohjelmassa kaikki biisit haukutaan tylsiksi ja sitten jollekin jodlausbiisille sataa pisteitä, "koska tästä viisuissa pitäisi olla kyse". Suomi tulee aina jälkijunassa...
Surkeeta yleltä, suurin osa ei kertakaikkiaan jaksa kuunnella homotusta. Kaappiin tai pois verorahoitteislta kanavalta, menköön meikkailemaan jonnekin muualle.kiitos.
Jodlaus oli just hyvä. Erikoinen sekoitus. Tykkään. Ja naisen ääni huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä itke. Paremmin ja naisellisemmin hän varmasti pukeutuu kuin suomitytyt.
Menikö jauhot suuhun? Sellanen naisvihaaja siis tällä kertaa. :)
Kaikki esitykset latteaa schaibaa. Lordi Euroviisuihin 2018!
Häiritsee tuon Anjan hammasrako.
Musta tuo Hollannin kappale oli hyvä
Vierailija kirjoitti:
Kaikki esitykset latteaa schaibaa. Lordi Euroviisuihin 2018!
Joo ja Kekkonen presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
skskskskskkskskskksksk
Lopeta. Jos haluat viestit näkymään, mene etusivulle ja klikkaa siitä "viimeisin viesti" -kohdasta
Tai sitten nämä vois vaan korjata tämän palstan, mutta koska sitä ei selvästikään ole tapahtumassa, niin mä poistun.
En tiedä mistä johtuu, mutta en voi sietää tuota kertosäettä.
Voi vttu, nyt tuo jodlaus soi päässä. :/