Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielitaitoinen mies, turn on vai turn off

Vierailija
17.02.2024 |

Onko teistä (epä)viehättävää vai ihan neutraali asia jos mies tykkää kulttuureista ja kielistä ja opiskelee/osaa eri kieliä? Opiskelee itsekseen ja muiden samanlaisten kavereiden kanssa, käy kursseilla. Onko opiskeltavilla kielillä merkitystä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se M28 Japani-friikki?

Vierailija
2/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso plussa minulle ja ei merkitystä, mitä kieliä ne ovat. Alan mies minulla jo onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös "kielitaitoinen"?

Vierailija
4/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina hyvä asia, jos ihminen haluaa kehittää itseään ja on kiinnostunut muustakin kuin omasta navastaan. 

Vierailija
5/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tuollainen mies ja valitettavasti se on turn off naisille. 

Vierailija
6/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Miten jollekin voisi olla turn off, jos ihminen osaa puhua enempää kuin yhtä kieltä? 

Vierailija
7/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan monen kielen osaaminen on hyvä asia. 

Vierailija
8/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tuollainen mies ja valitettavasti se on turn off naisille. 

Ei kaikille. Minun mieheni osaa viittä eri kieltä eikä se ole mikään ongelma minulle. 

Vierailija
9/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse opiskelen yliopistossa, mutta en ole kielissä mitenkään lahjakas eli peruskielten ruotsin ja englannin lisäksi en osaa muita. Alkeet olen opiskellut ranskasta ja jopa latinasta. Tulisi tod.näk. alemmuuskompleksi kielissä lahjakkaan miehen seurassa ja se hieman ärsyttäisi minua. 😅 Eihän siinä muuten mitään erikoista ole, jos osa miehistä on kielissä lahjakkaita.

Vierailija
10/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut kielestä vain yhteen tarkoitukseen.

Vierailija
11/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos ap viittaa aloituksellaan palstan mangahulluun, se on ehdoton turn off. Normaali opiskelu ei ikinä ole turn off. 

Vierailija
12/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin harrastaa, mitä harrastaa. Saa hinkata kieliä, jos tykkää. Ite en viitsi olla paikallani niin pitkää aikaa, että oppisin mitään uutta kieltä riittävän nopeasti. Joten ne kielten opiskelut tuppaa jäämään kesken. Kun pitäisi oppia niin nopeasti, ettei tarvitse istua paikallaan pänttäämässä sanoja. 

Vierailija
13/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin harrastaa, mitä harrastaa. Saa hinkata kieliä, jos tykkää. Ite en viitsi olla paikallani niin pitkää aikaa, että oppisin mitään uutta kieltä riittävän nopeasti. Joten ne kielten opiskelut tuppaa jäämään kesken. Kun pitäisi oppia niin nopeasti, ettei tarvitse istua paikallaan pänttäämässä sanoja. 

Kielen voi oppia istumatta sekuntiakaan pänttäämässä. Parhaiten kielen oppiikin käytännössä, ei sanalistoja ulkoa opettelemalla. 

Vierailija
14/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso plussahan se on jos kielellä osaa temput siellä alapäässä

Vierailija
15/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täysin outo kysymys, ja todellakin miehen kiinnostus kielten oppimiseen on 100 % turn on.

Vierailija
16/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai kielitaito on plussaa ja älykkäät, itseään kehittävät miehet viehättävät. Rakastan myös matkailua, joten silloin myös kielitaito on hyväksi. Itse puhun viittä eri kieltä.

Vierailija
17/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielen voi oppia istumatta sekuntiakaan pänttäämässä. Parhaiten kielen oppiikin käytännössä, ei sanalistoja ulkoa opettelemalla. 

No just näinhän se on.

Itse olen oppinut  samalla menetelmällä kuin lapset oppii, kuuntelemalla ja itse rohkeasti puhumalla.  Luin myös paljon alkaen ihan sarjakuvista. Törmäsin johonkin sanaan jota en ymmärtänyt, hain sanakirjasta ja kirjoitin ylös. Ja puhuin puhuin ja puhuin. Kukaan ei naura, päin vastoin. 

Ruotsin opin koulussa, norjan kun muutin tänne ja oli pakko oppia.  Englannin samoin.  Auttaa varmasti hyvä kielipää myös. 

Vierailija
18/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vttu, mikä kysymys...

Vierailija
19/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cunni-kielen osaaminen on naisille tärkeintä.

Vierailija
20/22 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut kielestä vain yhteen tarkoitukseen.

Haet kauppahallista naudan kieltä ruoaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän