Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri käyttää koiraansa kaksi kertaa päivässä ulkona

Vierailija
06.05.2017 |

Aamulla kun herää ja illalla salkkareiden jälkeen. Mun mielestä liian harvoin, vähintään 3 kertaa (mielummin enemmän) pitäisi koira käyttää ulkona. Edes se ei tunnu haittaavan kaveria jos koira pissaa lattialle kun sen voi siivota pois. Olisiko tuossa eläinsuojeluun soiton paikka?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme kertaa on tosiaan se vähimmäismäärä mikä ihan oikeasti pitäisi käyttää. 

Riippuu täysin lenkkien kestosta ja myös koirasta. Jos koira touhuaa paljon sisällä ja koiria on esimerkiksi kaksi, niin ne tarvitsevat vähemmän ulkoilua, koska tekemistä on sisälläkin. 

Miinustelija voisi ehkä alaspäinpeukuttamisen sijaan perustella, että miten lenkin pituus ei vaikuta lenkkien määrän tarpeellisuuteen? 

Jos käytän koiraa aamulla kolmen tunnin lenkillä ja illalla neljän tunnin lenkillä, niin pitääkö mielestäsi koira käyttää myös tuossa välissä ulkona? 

Kuinka tyhmä oikein olet? 

Kuinka tyhmä itse olet kun alat nillittää siitä että joku ei pidä tavastasi käyttää koiria vain 2krt/vrk ulkona? Käytkö itse vain kahdesti vuorokaudessa vessassa vaikka viihtyisitkin siellä vessassa 3-4h kerrallaan?

t: ei se joka alapeukutti

Saa olla pitämättä, mutta pitää osata perustella, että miksi ei pidä tavastani. Koiran pitää päästä ulos tietyin väliajoin ja tuon ajan pituus riippuu koirasta. Aikaväli taas riippuu siitä, että kuinka pitkiä lenkit ovat. Siten lenkkien määrän tarpeellisuus on täysin riippuvainen lenkkien pituudesta. 

Tottakai minä valitan jos joku koittaa levittää valheellista tietoa. 

Kerrotko vielä miten typeryyteni tulee esille? Ai et pysty? No eipä yllättänyt tuollaiselta nollataululta. 

Ensiluokkaista argumentointia! :) Eipä muuta tuollaiselta wt-pelleltä voisi odottaakaan.

Niinhän se on, koska et ole onnistunut esittämään yhtään puutetta siinä. Miksi sössötät jos et osaa sanoa mitään itse aiheesta? Luuletko todella voittavasi väittelyn sisällöttömillä viesteillä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi