Lohifile 11,90e/kilo. Mahdollistiko lohen oston teillekin?
Prismassa ja S-Marketissa. Vain 11;90e/kilo ja fileenä. Olin jotenkin iloinen tuosta tarjouksesta, kun ajattelin, että nyt moni pienipalkkainen, työtön ja pieneläkeläinen voi myös herkutella kalalla joulun pyhinä.
Kommentit (28)
Haluan joka joulu graavilohta. Ei se koskaan niin kallista ole, etteikö saisi ostettua. Varsinkin, kun olen meidän viisihenkisedtä perheestä ainoa joka siitä tykkää. Eli ei tarvitse olla montaa sataa grammaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan joka joulu graavilohta. Ei se koskaan niin kallista ole, etteikö saisi ostettua. Varsinkin, kun olen meidän viisihenkisedtä perheestä ainoa joka siitä tykkää. Eli ei tarvitse olla montaa sataa grammaa.
Meillä graavilohi katoaa mystisesti parempiin suihin eli kaikki tykkää tosi paljon.
Olisipa useammin tuohon hintaan niin voisi syödä muulloinkin kuin jouluna aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin enkä tykkää kalasta. Sama mulle vaikka maksaisi markan.
Onneksi ei maksa. Mulla ei ole enää yhtään markkaa. Oli muuten tallella aika pitkään femman seteli mutta en tiedä missä päin huushollia se nykyään on.
Ostin vähän aikaa sitten kokonaisen lohen 7,9e/kg. Ei nyt ensikertalaisena kauhean nättejä fileitä tullut, mutta eipä sillä väliä :D
Vierailija kirjoitti:
Mies osti pari päivää sitten. Me oltais varmaan ostettu joka tapauksessa, siis ilman noin edullista hintaa, kun syödään mielummin jouluna kalaa. Kinkkua menee vähemmän kuin aikoinaan.
Sama täällä! Me naurettiin just miesystävän kanssa, että ensi jouluna meille varmaan riittää se kaupan valmis joulukinkku viipaleiksi pakattuna.
Vierailija kirjoitti:
Tänään paikallisessa Prismassa oli lohifile alle 9€.
Ohhoh, missä päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Tylsä asenne sulla.
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään illalla kermassa haudutettua uunilohta.😋
Hyvää mutta meillä syödään monta kertaa vuodessa. Jouluna haluaa jotain extraa.
Nam, lohikin ois kelvannut minulle, mutta meillä on appiukon kalastamaa siikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nam, lohikin ois kelvannut minulle, mutta meillä on appiukon kalastamaa siikaa.
Graavisiika, savusiika..🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään illalla kermassa haudutettua uunilohta.😋
Hyvää mutta meillä syödään monta kertaa vuodessa. Jouluna haluaa jotain extraa.
Lanttulaatikko?
Meillä ei ole kinkkua ja lihaa ainoastaan lihapullien muodossa. Kalaa monessa muodossa, mm. savulohta, graavia, silliä.
Ei sillä hinnalla niin väliä ole eli ostetaan maksoi mitä maksoi.
Eilen käytiin kaupassa ja ostin loimulohta joka oli 39€/kg, savugraavilohta, sinappisill ja mätiä, yht.n.80€.
Kokonaisen kirjolohen normihinta 12.95 ollut koko syksyn, eli ei isoa vaikutusta - teen osasta kalakeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Mies osti pari päivää sitten. Me oltais varmaan ostettu joka tapauksessa, siis ilman noin edullista hintaa, kun syödään mielummin jouluna kalaa. Kinkkua menee vähemmän kuin aikoinaan.