Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!

Vierailija
06.05.2017 |

Satuin näkemään tu*sun kuvan miehen puhelimen näytöllä ja vaadin saada tietää kenen se on?? Eka mies suuttui, että todella noloa tuolle työkaverille kun vahingossa lähettänyt (no mitä vit*ua, ei kai ole mahdollista??) ja että turhaan suutun.

Nyt tuli terassille sönköttämään, että työkaverin puhelimessa on joku virus eikä edes ollut sen alapää vaan joku nettikuva.
Mites on, onko mahdollista? Ja mistä mies sen alapään tunnistaa että kenen se on ja kenen ei??
Hyvää viikonloppua, pitää kai alkaa pakata tavaroita... Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa...

Kommentit (175)

Vierailija
41/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen nainen lähettää kuvan alapäästään?, hyi hemmetti, jotenkin halpaa. Tuo kertoo jo siitä että miehellä ja naisella on ollut seksiä yhdessä, ei ole kyse mistään flirtistä tai kokeilusta.

Vierailija
42/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon naisesta jos pitää tussukuvia lähetellä että saa seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tollasesta lähtisi eroamaan.. Eihän mitään pettämistä ole välttämättä ollut.

Vierailija
44/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen ei ole kiva asia, mutta mitä näihin kuvanlähettämisiin tulee, niin vielä pari vuotta sitten, kun elin yli 20-vuotta kestäneessä suhteessa, en olisi ikinä voinut kuvitella itsestäni kuvia lähettäväni.

Maailma oli muuttunut siitä, kun lukioikäisenä treffailin. Nykyään kuvan nappaa ja lähettää helposti. Lähettelen uudelle miesystävälleni kaikenlaista paljasta pintaa sisältäviä kuvia ja saan tietysti myös vastaavia kuvia takaisinpäin. Piristää kummasti meitä molempia.

Vierailija
45/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana, apn asenne on kyllä mainio!:D vaikutat ihan huipputyypiltä, hykertelen hiljaa lounastauolla näille vastauksille

Vierailija
46/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksun kuvan? Olisin minäkin järkyttynyt.

Vierailija
47/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun aina muut pettäjät tulevat näihin keskustelihin puolustelemaan ja lähinnä väittämään AP:ta vainoharhaiseksi hulluksi :D Tyhmä saa olla, mutta toisinkin voi valita.

Vierailija
48/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

Kyllä puhelin tai viestikeskus voi lähetellä viestejä ihan randomistikin.

Kaverilla nimittäin kävi niin, siltä lähti viestejä tietyille tyypeille. Yleensä vielä vanhoja, deletoituja viestejä.

Mä olin yksi joka niitä joutui vastaanottamaan, hänen työnantajansa ja miehensä, pari muuta kaveria.

Mä sain viestejä eniten. Istuttiin vieläpä iltaa, ettei sillä ollut puhelin edes käytössä. Siinä se nökötti olkkarin pöydällä ja mun puhelin piippaili viestejä häneltä.

Mun saamista viesteistä oli helppo päätellä, että kaverilla oli ollut  suhde työnantajansa kanssa paria vuotta aikaisemmin. (tätä ei tienyt kukaan)

Mies oli saanut kaikista harmittomimpia viestejä, ettei jäänyt edes kiinni.

Työnantaja oli viesteistä kuvitellut, että kaveri haluaa lämmitellä vanhaa suhdetta.

Selvitteli asiaa ja selkis, että tekstiviestikeskuksessa oli ollut joku tilapäinen häiriö. Sai anteeksipyynnön ja pari ilmaista kuukautta.

Vierailija
49/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestini poistetaan? Jos oli kovin visvainen vitt u niin kannattaa käydä sp-tautitestauksessa ja muutenkin. Paljon arvostaa miehesi sinua, kaksi vuotta aviossa ja heti naimassa muita.

Vierailija
50/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elänyt puutteessa ja työkaveri päättänyt vähän auttaa. Mikä on ongelma?

Vierailija
51/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko juttu on fake and gay!! Nyt valoja päälle!

Vierailija
52/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin että se työkaverin viesti on aito ja tarkoitettu miehellesi ettei viikonloppuna pääse unohtumaan.. Ei mikään virus, keksi hätäpäissään selityksen, ensireakio kyllä oli se oikea. Lait viesti sille työkaverille että sheivaa enskerralla tarkemmin..

Vierailija
53/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viini korkattu?

Vierailija
54/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on avattu, mikäs tässä päivää paistatellessa!!

Kämppä on onneksi vuokra, joten siitä pääsee helposti eroon. Miehestä myös kun sillehän on jo ottaja valmiina.

Mies käski tulla kotiin kunhan rauhoitun ja tajuan, että viruksia on myös puhelimissa... Työkaveri ei vastaa mulle fb:ssä...

Mies tosin käski jättää sen rauhaan, kun on sille kuulemma muutenkin noloa. Onhan se, kun on yllätetty housut kintuissa.

Parempaa viikonloppua teille muille!

Ap

Vierailija
55/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse koskaan laittanut miehellesi samankaltaisia kuvia?

Vierailija
56/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee mä en saa mun verkkokalvoilta sun kuvausta siitä tussusta.

Taitaa työkaveri jatkossa pukeutua burkhaan😂

Vierailija
57/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppä on onneksi vuokra, joten siitä pääsee helposti eroon. Miehestä myös kun sillehän on jo ottaja valmiina.

Mies käski tulla kotiin kunhan rauhoitun ja tajuan, että viruksia on myös puhelimissa... Työkaveri ei vastaa mulle fb:ssä...

Mies tosin käski jättää sen rauhaan, kun on sille kuulemma muutenkin noloa. Onhan se, kun on yllätetty housut kintuissa.

Ap

Olet mahtava mimmi. Ihanaa kesää sulle:)

Vierailija
58/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella luulin, että joku lähettää peniskuvia miehelle. Harvemmin kuulee naisista, jotka lähettävät alapääkuvia.

Vierailija
59/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies siis tietää tämän? On siis vastannut miehellesi jo jotain. Jep.

Vierailija
60/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko mun viesti b urkha snan takia?