Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen työkaveri lähetti kuvan alapäästään?!

Vierailija
06.05.2017 |

Satuin näkemään tu*sun kuvan miehen puhelimen näytöllä ja vaadin saada tietää kenen se on?? Eka mies suuttui, että todella noloa tuolle työkaverille kun vahingossa lähettänyt (no mitä vit*ua, ei kai ole mahdollista??) ja että turhaan suutun.

Nyt tuli terassille sönköttämään, että työkaverin puhelimessa on joku virus eikä edes ollut sen alapää vaan joku nettikuva.
Mites on, onko mahdollista? Ja mistä mies sen alapään tunnistaa että kenen se on ja kenen ei??
Hyvää viikonloppua, pitää kai alkaa pakata tavaroita... Itkettää ja naurattaa yhtäaikaa...

Kommentit (175)

Vierailija
21/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri luki viestin muttei vastaa...

Ap

Vierailija
22/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut tussun lähettäjältä vastausta?

Viestisi hänelle oli mainio. Tyrskin täällä aamukahviani.

Anteeksi, sinulla kova paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että se oli tussukuva? Mistä päättelet sen olevan juuri kyseisen naisen kuvan? Entä jos oli joku nettikuva? Olisit pyytänyt miestäsi näyttämään viestiketjun. En voi kuvitella tilannetta, jossa yhtä-äkkiä ilman muuta viestittelyä lähetetään toiselle kuva pillusta.

Vierailija
24/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luki muttei vastaa, ehkä miettii mun miehen kanssa parempaa selitystä tälläkin hetkellä...

Tai no, pitäköön koko ukkelin! Sitten saavat lähetellä kuvia alapäistään sielujensa kyllyydestä.

Onneksi on mahdollisuus lähteä ystävän luokse nyt punkkaamaan. Mies on levoton ja steppaaminen jatkuu edelleen... Jos tästä nyt vaan nousen ja pakkaan laukun tyynen rauhallisesti ja häivyn... Illalla lähetän ehkä kuvan isosta kikkelistä ja perään että oho, tässä on joku virus?!?

Ap

Vierailija
25/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niillä on suhde. Miehesi on jo keksinyt kaksi erilaista hätävaletta. Eli ole vihainen pettävälle valehtelevalle miehellesi ja otavaikka ero, mitä sille naiselle viestittelet enää.

Vierailija
26/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan omasta kodistani mihinkään lähtisi. Avaisin tyynesti viinipullon ja katselisin netistä isoja mulkkuja ja pitäisin omaa kivaa. Mies voi painua vaikka helvettiin.

Vierailija
27/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pettää sinua.

Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??

Ap

Eli sun mielestä olis o.k, jos olis lähettäny iltapäivällä?

Vierailija
28/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan omasta kodistani mihinkään lähtisi. Avaisin tyynesti viinipullon ja katselisin netistä isoja mulkkuja ja pitäisin omaa kivaa. Mies voi painua vaikka helvettiin.

Tämä! :D

Vierailija
29/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luki muttei vastaa, ehkä miettii mun miehen kanssa parempaa selitystä tälläkin hetkellä...

Tai no, pitäköön koko ukkelin! Sitten saavat lähetellä kuvia alapäistään sielujensa kyllyydestä.

Onneksi on mahdollisuus lähteä ystävän luokse nyt punkkaamaan. Mies on levoton ja steppaaminen jatkuu edelleen... Jos tästä nyt vaan nousen ja pakkaan laukun tyynen rauhallisesti ja häivyn... Illalla lähetän ehkä kuvan isosta kikkelistä ja perään että oho, tässä on joku virus?!?

Ap

Tee näin. Ota netistä kuitenkin se kuva - älä levitä tuntemiesi hlöiden kuvia. Joku mahdollisimman iso valitse. Iskureissakin on pilvin pimein helposti saatavia kuvia. Muista talleentaa kuva koneellesi tiedostonimellä, jossa on miehen nimi. Siis tyyliin "Mikko" tai muuta. Menee sitten muka vahingossa eteenpäin myös siten, että nimi tulee esille (ei joku numerosarja tms.).

Vierailija
30/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap.

Vierailija
31/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky vesilasissa.

oikeastiko kaikki epäilevät heti pettämistä jos tulee miehen puhelimeen kuva tussusta? Ihan käsi sydämellä voin sanoa, että itse olisin hölmistynyt j aajattelisin sen tulleen väärään numeroon. Olen itsekin saanut ainakin kaksi kertaa täysin outoja viestejä puhelimeeni.. toiselle kertaa kiiteltiin ihanasta aamusta, tämä viesti lounasaikaan duunipuhelimeen... ei lähettäjän nimeä. Toisella kertaa ihmeteltiin missä viivyin... Välillä joku laittaa whatsup-ryhmiin viestejä esim: tuo kaupasta maitoa ja kohta perään -sori piti laittaa ukolle.. Viestejä nyt vain lähtee vääriin numeroihin... Ikävä tilanne tietysti jos lähettää kuvan tussusta vaikka duunikaverille...piti mennä poikaystävälle... Tämän vuoksi en koskaan laita viestinä mitään epämääräistä.  ;)

Vierailija
32/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan pakko nyt kertoa siitä kuvasta, kun oon vähän rauhoittunut. Ja oikeastaan huvittaa jo.

Se ei todellakaan ollut mikään sievä ja ujo ja aistikas pimppipose vaan todella räävitön ja levällään oleva suo...

Siis kuvana jo niin hirveä, että ei mitään järkeä!! Sellasia tuo mies sitten tahtoo saada ja katsella?!

Pari vuotta naimisissa, ei oo ollu suurempia riitoja eikä meillä oo vielä ollu stressiä lapsenhankinnasta tms... Just aamulla mietittiin lähdetäänkö heinäkuussa reissuun.

Kunnes kuvioihin ja kuviin ilmestyi levällään oleva tu*su.

Viinipullo aukeaa heti kun pääsen ystävän luokse.

Ap

Vierailija
33/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pettää sinua.

Itsellä myös mielessä, mutta minkälainen ihminen lähettää kuvan alapäästään??? Aamupäivällä??

Ap

Eli sun mielestä olis o.k, jos olis lähettäny iltapäivällä?

Heti aamullahan ne kiitoskuvat lähetetään?

Vierailija
34/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tussu heräsi ja oli yksinäinen ja lähetti miehellesi vonkauskuvan...tarjolla tänään!

Jos et olisi vahingossa nähnyt kuvaa niin miehesi olisi tehnyt vaikka "tikusta asiaa" ja lähtenyt panolle tussun luo. 

Vierailija
35/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaan tulee laitettua viestiä väärään numeroon. Olen mestari siinä :D

Noloimpia omiani on, että sain yhdeltä mieheltä klamydian ja tohinassa lähetin sen viestin vahingossa siskolle. Vi_tutti entistä enemmän.

Vierailija
36/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä varmaan kiihottaa juurikin se räävittömyys. Mikä näyttää meistä naisista törkeältä voikin olla miesten mielestä ihan parasta.

Vierailija
37/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jo kertoo kaiken, ettei se mimmi vastaa mitään.. mutta hyvä kun pääsit siitä mulkusta eroon! Miehiä on maailma pullollaan!.. jopa jokunen kunnollinenkin.

Vierailija
38/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sun suunnitelma mainio.

Olisipa kärpäsenä katossa näkemässä miehen ilmeen, kun pakkaat ja lähdet.

Vierailija
39/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se miestä häiritsee jos ap pakkaa ja lähtee?

Mies saa asunnon, mies saa olla rauhassa ja ei tarvitse riidellä ja selitellä ja uusi tussu on jo tarjolla.

Vierailija
40/175 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi pettää sinua.

Ap

Minä laitoin pari tuntia sitten salarakkaalleni aamutouhuja tehdessäni tuasukuvan. Mies tykkää niistä kovasti. Tuskin kuitenkaan sun mies.

Mut toisaalta se vaimohan saa sitä mun kiihottamaa miestä. Omalla tavalla nautin siitä kovasti.

Samoin kun olen jo kahden vuoden ajan muistutellut miehelle hääpäivät/synttärit jne. Että pitää vaimonsa tyytyväisenä.

Ehkä mulla myös on sun tussun kuva,ne leviää aika nopeasti.