Haittaako jos pissa tulee seksin aikana?
Mulla on virtsan pidätysvaivoja ja tämä riski on olemassa että pissaa saattaa tulla.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä on erittäin kiihottavaa
Haluan että nainen pissaa ja pieree naamaani
Meillä tehdään tänään niin
Oi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hui hai kirjoitti:
En tiedä mutta jotenkin huvittaa ajatus. Naisia ujostuttaa jos nilkka näkyy vieraalle miehelle mutta se että maataan kaikki ruumiinaukot avoinna ja vielä pissataan tai luoja paratkoon vahingossa kakataan kesken seksiaktin -- se ei ole mitään! :D
Voin vakuuttaa että siinä ei ole mitään huvittavaa kun on ihan orgasmin partaalla ja tuntee samalla miten pissa alkaa tulla eikä sille voi mitään. Rakko tyhjenee samalla kun tulee orgasmi. Miestä tämä ei haittaa ja sänky on tietysti suojattu mutta inhottavaa tämä minun mielestä lähinnä on.
Oletko ihan varma että kyse ei olisi kuitenkin naisen ejakulaatiosta? Ajoitus sopisi siihen täysin ja se voi olla määrällisesti hyvin runsastakin. Sama kysymys tietenkin monelle muullekin tässä ketjussa.
Nimen omaan eivät naiset tunista oman alapään eriteitä.Aihesta vastedes oli iltapäivä lehti.
Laukee spermaa kun ajattelenkin
Runkkaan tässä samalla
En käsitä miten joku kykenee pissaamaan kyykyssä. Itsellä valuu osittain reisillä välillä pöntöllä istuessakin. Onko muilla tätä?
Mieheni haluaa sen mannan suuhunsa
Hienolta näyttää kun Antonion suihkuputki suihkii samaan tahtiin kun pumppaan mustaan aukkoon.
Kyllä minulla ainakin haittaisi jos naisena virtsaisin seksin aikana miehestä en tietäisi mutta ei ehkä naisesta tuntuisi mukavalta jos kusi kohtuun lentäisi ennemmin kuin mälli?
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Melkein joka kerta tulee enemmän tai vähemmän. Vaikea nauttia seksistä kun koko ajan joutuu keskittymään pidättelemään ja silti lirahtelee kun mies työntelee voimalla. Joskus jos kaikesta huolimatta kiihottunut ja keskittyminen herpaantuu saattaa tulla ihan kunnolla alle. Aika kamala vaiva.
Kiihottavaa.
Oon lesbo ja haluan imee sun ajeltua mahlasta kiiltävää turvinnutta pillua ja työntää kielen sun emättimeen.
Maistella sun peräreijästä lörähtävää nestettä
Squirtnestettä se on. Todellinen panomies juo ne ahnaasti ja kurlaa päälle.
onhan niitä pissaleikeistä pitäviä miehiä
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten joku kykenee pissaamaan kyykyssä. Itsellä valuu osittain reisillä välillä pöntöllä istuessakin. Onko muilla tätä?
Mieheni haluaa sen mannan suuhunsa
Sinulla on lerppa römpsä et häppäris taputtelee kustessa, käyttäisit 20-sentin kaarevaa suppiloa niin osuisit paremmin pöntölläkin. Minulla on 25cm;n käyrä mustamakkara jolla voisin työntää lärpättimes takas sisälle....
Vierailija kirjoitti:
Ooh mun vaimo on kussut usein lavuaariin ja kyllä siinä paljastuu pillu ja persereikä
Alan aina jyystään kovaan sitä
Tartun hiuksista ja painan sen paksuksi
Taas
Ooh
Ooh
Runk runk
Pissaan alleni
Vierailija kirjoitti:
Squirtnestettä se on. Todellinen panomies juo ne ahnaasti ja kurlaa päälle.
Väritöntä ja makeaa. Nuorempana harrastin tuota useinkin. Huomaamatta lakanaan tuli noin 20 cm x 20 cm kokoinen läikkä. Pitää olla tosi kiihottunut.
itse en ole ainakaan onnmistunut erektiossa pissaan
Itselleni tuli ero, kun vaimo kuseskeli sänkyyn. Vaihtamalla ei parantunut, vaan paheni. Samanlainen kus-iruutta oli seuraavakin. Alkuperäinen oli parempi, mutta ei vaan veny näihin ruiskutteluihin. Se on vähän sama kuin että miehellä ei seiso.
N26 kirjoitti:
Oon aivan märkä kun näitä luen
Ai itse potoksi-Pirkkohan se taas kirjoittelee. Tissistäkö hieman puristaa niin kusi alle lorahtaa.
pissan imiä kirjoitti:
itse en ole ainakaan onnmistunut erektiossa pissaan
💦🌊
Aha
Mä pissaan sun suuhun
Hitaasti lorottaen
Saat maistaa naisen mannaa
💋
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli ero, kun vaimo kuseskeli sänkyyn. Vaihtamalla ei parantunut, vaan paheni. Samanlainen kus-iruutta oli seuraavakin. Alkuperäinen oli parempi, mutta ei vaan veny näihin ruiskutteluihin. Se on vähän sama kuin että miehellä ei seiso.
Joillekin yhdenyönjutuille on tullut järkytyksenä, että olen kastellut niiden sängyn. Mutta sitten ovat olleetkin ylpeitä, että ovat saaneet naisen laukeamaan kunnolla. Pientä buustausta itsetuntoon.
Kunnon leveä haarakyykky ja persus lähelle miehen suuta tai mihin nyt lie pissaatkaan, jäykkää kulliin? Ei voi roiskua.
Oletko ihan varma että kyse ei olisi kuitenkin naisen ejakulaatiosta? Ajoitus sopisi siihen täysin ja se voi olla määrällisesti hyvin runsastakin. Sama kysymys tietenkin monelle muullekin tässä ketjussa.