Haittaako jos pissa tulee seksin aikana?
Mulla on virtsan pidätysvaivoja ja tämä riski on olemassa että pissaa saattaa tulla.
Kommentit (135)
No käy kusella ennen, ei tule kusta jos rakko on tyhjä.
Sovittiin että sidon miehen tänään sänkyyn selälleen. Mä yllärinä oikeesti paskannan sen suuhun ja ripuloin sen päälle juuri kun se on saamassa orkun. Imen sen orgasmiin samalla kun se ymmärtää että se on pelkkä paskainen alamainen
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin että sidon miehen tänään sänkyyn selälleen. Mä yllärinä oikeesti paskannan sen suuhun ja ripuloin sen päälle juuri kun se on saamassa orkun. Imen sen orgasmiin samalla kun se ymmärtää että se on pelkkä paskainen alamainen
Ai että kun rupes seisomaan. Runksrunksrunks!
Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.
Naapurin 18 v upean "tytön" seksi jodlaus käy hermoon ja kateeksi.
Kyllähän tuosta moni japanialainen maksais vaan .
Kun Pikku-Marjukka on juonut paljon makeaa mehua pissaa voi tulla paljonkin.
Reijo-Setä
Vierailija kirjoitti:
Naapurin 18 v upean "tytön" seksi jodlaus käy hermoon ja kateeksi.
Siellä joku la ku painaa mimmiä kakkoseen valtavalla kalulla
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa kusta miehen päälle. Mitä miehet ajattelette pissaleikeistä tykkäävästä naisesta? Tykkään myös siitä, jos mies pissaa suuhuni.
Tuu tänne kusemaan mun päälle ja suuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli ero, kun vaimo kuseskeli sänkyyn. Vaihtamalla ei parantunut, vaan paheni. Samanlainen kus-iruutta oli seuraavakin. Alkuperäinen oli parempi, mutta ei vaan veny näihin ruiskutteluihin. Se on vähän sama kuin että miehellä ei seiso.
Joillekin yhdenyönjutuille on tullut järkytyksenä, että olen kastellut niiden sängyn. Mutta sitten ovat olleetkin ylpeitä, että ovat saaneet naisen laukeamaan kunnolla. Pientä buustausta itsetuntoon.
Itse oli tosiaan naiivi, kun ajattelin vaimoni olevan jotenkin vammainen, kun lasten jälkeen alkoi sänky kastua. Ei kukaan ollut koskaan puhunut vastaavasta, vaikka homma on tosi yleistä. Nyttemmin olen oppinut ymmärtämään myös naisia, joilta roiskahtaa ja yritän pitää sen hyväksyttävänä. Huolimatta siitä, etten erityisemmin välitä pissasta sängyssä. Mutta hyvää seksiä voi olla lirahtaenkin.
Kuuluu kyllä kuumiin kesäleikkeihin, mies tykkää katsoa kun kyykkypissaan. Laittaa myös käden alle ja sitten saunan puolella nuolee antaumuksella minua kunnes tulen täristen. Ja tämä tapahtuu siis mökillä.
Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten joku kykenee pissaamaan kyykyssä. Itsellä valuu osittain reisillä välillä pöntöllä istuessakin. Onko muilla tätä?
Mieheni haluaa sen mannan suuhunsa
Montako sataa kiloa painat oikein jos reisiläskit roikkuu pytyssä asti?
Usein vaimoni pissaa yhdynnän aikana, pissaa suihkuaa kun vedän ulospäin ollessani hänen sisällään. Jos itsellä riittävän täysi rakko, pissaan myös hänen sisäänsä, on aivan ihana lisä joskus yhdyntään.
On ihanaa, kun on pissaleikeistä pitävä vaimo.
Joskus olemme käyneet terassioluella siten, että vain minä käyn pissalla. Vaimolla hame ilman pikkareita ja sivupöydän alla hän täyttää tuopin minulle ja minä juon. Kyllä on kuumaa kotona sen jälkeen.
Harrastamme usein suihkussa, jolloin asiasta ei ole haittaa. Välillä kuitenkin lähtee kaikki liukkaus hetkeksi pois. Se puoli onneksi toimii vielä.
Ei haittaa, kiihottaisi valtavasti. ;)
M30
Taidan olla ihan kalkkis.
Oon vain kuullut pissa-kakka leikeistä.
Silloin kun kuulin ekan kerran sanoin yök.
Tää vaikuttaa aika kiihottavalta. Tosin en oikein viihdy kotona, jossa haisee kusi ja paska.
Sori, minulla tulee vain yhdynnässä, koska painaa sopivasti. Ja en itse välttämättä huomaa sitä.