Haittaako jos pissa tulee seksin aikana?
Mulla on virtsan pidätysvaivoja ja tämä riski on olemassa että pissaa saattaa tulla.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Oon vastikään tutustunut "alaan". Mulla on suhde itseäni 21 vuitta nuorempaan tyttöön (oon 43) joka ihan yhtökkiä toi esiin kiinnostuksensa pissaleikkeihin. Oltiin kesällä saunassa. Istuin lauteilla ja hän tuli sinne mun jälkeeni, mutta ilman että olis tullut samalle lauteele ja ilme kertoi että jahas, jotain on mielessä. Hän meni mun eteeni alemmas istumaan, katsoi mua ja sanoi "levitä kulta vittusi ja kuse mun suuhun." Tilanne yllätti niin etten saanut pissattua.
Muutama hetki sen jälkeen katselin kun hän pissasi laiturilta veteen. Pilluni alkoi suorastaan sykkiä ja päätin että pakkohan sen on onnistua. Pyysin hänet nurmikolle selälleen, suutelin ja nousin puoliksi seisomaan. Annoin kuseni tulla. Se että toinen halusi maistaa pissaani ja kiihottui siitä sai minut tuntemaan samoin. Pissaaminen on nyt osa rakasteluamme puolin ja toisin.
🍆💦
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi leikeistä on sellainen, että menen peppu pystyssä sänkyyn kontalleen jolloin peppu "haukkaa ilmaa" automaattisesti ja aukko jää ammolleen. Mies rakastaa ihastella avonaista aukkoa, ja on tosi jännä tunne kun hän työntyy ilmaa täynnä olevaan peppuun. Kunnon paine tuntuu alavatsassa asti. Orkkutakuu.
Pieren kokoajan ja spermat pieren persereijästäni miehen kulliin ja pissaan hänen päälleen.
Pieruseksi on ihanaa
Itsellä ei ole virtsanpidätysvaivoja mutta olen ihan kunnon squirttaaja eli orgasmin aikana kyllä lirahtaa. Lähes kaikki miehet ovat olleet siitä innoissaan, vain yksi tai kaksi on siitä kiusaantunut. Osa on toivonut jopa lisää!
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Melkein joka kerta tulee enemmän tai vähemmän. Vaikea nauttia seksistä kun koko ajan joutuu keskittymään pidättelemään ja silti lirahtelee kun mies työntelee voimalla. Joskus jos kaikesta huolimatta kiihottunut ja keskittyminen herpaantuu saattaa tulla ihan kunnolla alle. Aika kamala vaiva.
Olet kyllä melkoinen losovittu.
Aamulla vaimo yllätti rakastelemalla pyllynaamaan päin ja oli virittänyt vatsalleni hot wheels mäen jota pitkin ripuloi suoraan suuhuni. Ihana kokemus ja naama oli ihan ripulissa.
Ajattelin yllättää mieheni tunkemalla perärööriini snickersin etukäteen ja sitten kysyn haluaako kakkoseen. Mitä luulette, toimiiko?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ole virtsanpidätysvaivoja mutta olen ihan kunnon squirttaaja eli orgasmin aikana kyllä lirahtaa. Lähes kaikki miehet ovat olleet siitä innoissaan, vain yksi tai kaksi on siitä kiusaantunut. Osa on toivonut jopa lisää!
Se on kusiorkku. Ei ole mitään mystistä rauhassa mistä se tulee vaa se on ihan pissaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin yllättää mieheni tunkemalla perärööriini snickersin etukäteen ja sitten kysyn haluaako kakkoseen. Mitä luulette, toimiiko?
Nauttisin kovalla intohimolla suuhun tippuvan Snickers patukan ja nuolisin suklaat huulilta ja kielettäisin jos vielä löytyisi ripaus pähkinää sisältä.
Ensin nainen sqruittaa saadessaan or kun. On tästä ylpeä koskien itsensä seksin jumalattareksi. Ajan kuluessa sqruittauksia alkaa tulla jumpassa käydessä, jotain painavaa kotona nostaessa ja lopulta voimakkaasti yskiessäkin🤭
Vierailija kirjoitti:
Roiskuuko oikein kohisten? Onko höyryävän kuumaa ja sakkaista?
Vierailija kirjoitti:
onhan niitä pissaleikeistä pitäviä miehiä
Ketjusta päätellen kaikki. :D
Mieheni saa nyt nuolla kusista lettuani ja lutkuttaa kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Ensin nainen sqruittaa saadessaan or kun. On tästä ylpeä koskien itsensä seksin jumalattareksi. Ajan kuluessa sqruittauksia alkaa tulla jumpassa käydessä, jotain painavaa kotona nostaessa ja lopulta voimakkaasti yskiessäkin🤭
Yskiminen onkin tunnetusti merkki seksihaluista ja pakottavasta nussimistarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
jouduitko antamaan alennusta niille kahdelle asiakkaalle, jotka olivat vaivaantuneita?
Melkein toivoisin että tulisi, koska saan virtsatieinfektion hyvin herkästi ellen saa pissattua seksin jälkeen. Välillä ottaa parikin tuntia, että lihakset rentoutuu tarpeeksi, että saa pissattua.
Tärkeintä suuhun pissaaamisessa on se että sitä jatkaa niin kauan kunnes kaikki virtsa on on saatu ulos ja sitten hitaasti vielä imee kun terska on todella herkkänä. Silloin kielen kosketuskin tuntuu koko kehossa. Kiihottaa kyllä pirusti kun nainen nielee mutta suihinotto ei ole silloin hyvä jos suuhun ei saa pissata.
Ei haittaa, se tuo lisää pikanttia särmää, pitää vaan naida venepatjalla.
Kiireettömyys, tilanne jossa selkeästi on tarkoitus nauttia pitkään ja huolella. Orgasmi paranee kun kestää pidempään. Oma paras saamani pissa oli kun vaimon kanssa istuttiin sohvalla ja hän hiljalleen hyväili kaluni välillä pystyyn ja taas jätti rauhaan, tätä toistui pidemmän aikaa ja kiihko sekä herkkyys kasvoi. Sitten hän hyväili taas kalun pystyyn ja vasta lopuksi pyllisti ja pissasi kullininolleessan hänen sisällään... Sillä herkkyydellä ei mennyt varmaan kuin sekunteja siitä kun laukesin ja kovaa. Ja tietenkin jatkoi vielä siitä pissaa vähän, ei jättänyt kesken. Millään, edes vaimoni piereskelyllä ei varmaan ollut enää mitään väliä siinä vaiheessa...
Paras suihinotto on sellainen, jossa nainen ilmaisee kiihottuvansa suihinottamisesta ihan älyttömästi, ja lutkuttaa sitä antaumuksella! Ja samalla 69:ssä pissaa mun suuhun.