Haittaako jos pissa tulee seksin aikana?
Mulla on virtsan pidätysvaivoja ja tämä riski on olemassa että pissaa saattaa tulla.
Kommentit (135)
Oon vastikään tutustunut "alaan". Mulla on suhde itseäni 21 vuitta nuorempaan tyttöön (oon 43) joka ihan yhtökkiä toi esiin kiinnostuksensa pissaleikkeihin. Oltiin kesällä saunassa. Istuin lauteilla ja hän tuli sinne mun jälkeeni, mutta ilman että olis tullut samalle lauteele ja ilme kertoi että jahas, jotain on mielessä. Hän meni mun eteeni alemmas istumaan, katsoi mua ja sanoi "levitä kulta vittusi ja kuse mun suuhun." Tilanne yllätti niin etten saanut pissattua.
Muutama hetki sen jälkeen katselin kun hän pissasi laiturilta veteen. Pilluni alkoi suorastaan sykkiä ja päätin että pakkohan sen on onnistua. Pyysin hänet nurmikolle selälleen, suutelin ja nousin puoliksi seisomaan. Annoin kuseni tulla. Se että toinen halusi maistaa pissaani ja kiihottui siitä sai minut tuntemaan samoin. Pissaaminen on nyt osa rakasteluamme puolin ja toisin.
Minusta on kiihottavaa katsella naista pissalla. Vielä kiihottavampaa on, kun vaimo pissaa päälleni. Myös pissaamiseen liittyvät lorinat ja suhinat kiihottavat. Kai siinä jotenkin kiehtoo sekin, mistä pissa tulee, ja lämmin, märkä pissa tuntuu hyvältä. Tilanne on kiihottava jo ennen kuin pissa alkaa tulla, kun tiedän, että kohta se tulee.
Yhdestä kerrasta saan sellaiset kiksit, että pärjään ehkä kaksi kuukautta ennen kuin haluan lisää. Siinä välissä on sitten ihan tavallaista perusseksiä. Pissaleikit ovat minun mielikseni. Vaimo ei saa kiksejä, mutta ei niissä mikään häntä inhotakaan. Haaveilin pissaavista tytöistä jo teininä, mutta luulin, ettei tällainen koskaan toteudu. Olen onnekas, kun voin vain sanoa vaimolle, että jos tänään taas pissattaisiin. Sitten saan ihanan suihkun, johon ei liity mitään alistamista tai vastaavaa vaan vain hellyyttä.
Haluan nähdä pissaamista niin, että minun nimenomaan tarkoituksella annetaan nähdä, kun pissa tulee. Ja housuun pissaaminen kiihottaa, jos se tehdään nimenomaan tahallaan. Jännää sinänsä, että joku muu nimenomaan kiihottuu vaihingoista, tirkistelystä tai alistamisesta.
💦🌊💋
Vierailija kirjoitti:
Oon vastikään tutustunut "alaan". Mulla on suhde itseäni 21 vuitta nuorempaan tyttöön (oon 43) joka ihan yhtökkiä toi esiin kiinnostuksensa pissaleikkeihin. Oltiin kesällä saunassa. Istuin lauteilla ja hän tuli sinne mun jälkeeni, mutta ilman että olis tullut samalle lauteele ja ilme kertoi että jahas, jotain on mielessä. Hän meni mun eteeni alemmas istumaan, katsoi mua ja sanoi "levitä kulta vittusi ja kuse mun suuhun." Tilanne yllätti niin etten saanut pissattua.
Muutama hetki sen jälkeen katselin kun hän pissasi laiturilta veteen. Pilluni alkoi suorastaan sykkiä ja päätin että pakkohan sen on onnistua. Pyysin hänet nurmikolle selälleen, suutelin ja nousin puoliksi seisomaan. Annoin kuseni tulla. Se että toinen halusi maistaa pissaani ja kiihottui siitä sai minut tuntemaan samoin. Pissaaminen on nyt osa rakasteluamme puolin ja toisin.
Saisako tuota tulla katsomaan? Vain katsomaan ja runkkaamaan...?
-Kaikki ketjun miehet
Saisinpa joskus sitä reikää, edes kusista.
Vierailija kirjoitti:
Usein vaimoni pissaa yhdynnän aikana, pissaa suihkuaa kun vedän ulospäin ollessani hänen sisällään. Jos itsellä riittävän täysi rakko, pissaan myös hänen sisäänsä, on aivan ihana lisä joskus yhdyntään.
On ihanaa, kun on pissaleikeistä pitävä vaimo.
Joskus olemme käyneet terassioluella siten, että vain minä käyn pissalla. Vaimolla hame ilman pikkareita ja sivupöydän alla hän täyttää tuopin minulle ja minä juon. Kyllä on kuumaa kotona sen jälkeen.
No hyi hitto mitä sikoja... Ootte varmaan kaikki jostain Jyväskylästä.
Kumppania kiihottaa todella paljon kun hän saa ns päästää ilmaa mun perseeseen peppuleikkien ohessa ja sit pieren ne ilmat ulos. Kun anus on tarpeeksi avoin, sormetus, dildo jne ja pylly pystyssä niin haukkaa ilmaa suht helposti. Itse en tuosta ihmeitä saa paitsi sen että toinen kiihottuu. Toki anaaliyhdyntä tuohon heti perään tuntuu taivaalliselta sen ilman aiheuttaman paineen takia.
Pieraisen mieheni kikkelille erikseen anaaliseksin yhteydessä, koska mies siitä nauttii ja pyytää. Ei ole sitten tarvetta pyytää muualta ja saan mielihyvää, kun hän nauttii. Turhien estojen ei kannata antaa rajoittaa elämää.
Ei haittaa. Minua haittasi aiemmin, nykyään ei enää haittaa. Mieheni on saanut minut vapautumaan häpeästä, jonka pissan vuotaminen aiheutti.
Lakanan alla ohut vanusuoja ja muovisuoja sen alla. Pyykkikone käy aika usein pikapesuohjelmalla.
Meillä yksi leikeistä on sellainen, että menen peppu pystyssä sänkyyn kontalleen jolloin peppu "haukkaa ilmaa" automaattisesti ja aukko jää ammolleen. Mies rakastaa ihastella avonaista aukkoa, ja on tosi jännä tunne kun hän työntyy ilmaa täynnä olevaan peppuun. Kunnon paine tuntuu alavatsassa asti. Orkkutakuu.
Pieren kokoajan ja spermat pieren persereijästäni miehen kulliin ja pissaan hänen päälleen.
Näinhän käy usein vahingossakin, että pieru pääsee miehen jäykkään kaluun. Tulee kyllä mukavan pervo olo ja miehen tahti kiihtyy
Juuri tänä aamuna, kun pieretti, niin yllätin mieheni laittamalla liukastinta peppureikääni ja piereskelin hänen kalulleen. Kyllä se siitä jäykistyi ja laitoin sen sitten pilluuni ja ratsastin samalla piereskellen hänen kasvoihinsa päin, kunnes laukesi
Pissaan juuri pikkareihini ja mies imee niitä puhtaaksi ja mussuttaa
Ei, nykyään on hienoa sqruitata.
Pissa siellä täällä ei haittaa, mutta paska alkaa jo haittaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Minua haittasi aiemmin, nykyään ei enää haittaa. Mieheni on saanut minut vapautumaan häpeästä, jonka pissan vuotaminen aiheutti.
Lakanan alla ohut vanusuoja ja muovisuoja sen alla. Pyykkikone käy aika usein pikapesuohjelmalla.
Kyllä se vähän romantiikka syö kun seksin jälkeen pitää vaihtaa lajia ja käydä huuhtomassa kusesi iholta.
Vierailija kirjoitti:
Sovittiin että sidon miehen tänään sänkyyn selälleen. Mä yllärinä oikeesti paskannan sen suuhun ja ripuloin sen päälle juuri kun se on saamassa orkun. Imen sen orgasmiin samalla kun se ymmärtää että se on pelkkä paskainen alamainen
Oih 🍆💦
Skenen ja Bartholinin rauhaset löydettiin 1670-luvulla, ja 2023 kukaan ei ole vielä kuullut niistä. Ehkä toiset 400 vuotta, niin naisten sukupuolielimistä pystytään puhumaan asiallisesti.
Miten kaikki Suomen kusifetissit pääty just samaan ketjuun lauantaina kännissä? :O