Varatun miehen leffaillat sinkkunaisen seurassa
Onko teistä ok, että avomieheni käy naispuolisen sinkkukaverinsa luona katsomassa leffoja kahdestaan minun ollessa töissä viikonloppuiltana? Taustana vielä se, että eivät ole mitään pitkäaikaisia/läheisiä ystäviä vaan olleet tuttavia muutaman vuoden ja naisen aloitteesta alkaneet tavata kahvin tai tai elokuvien merkeissä silloin tällöin seurustelusuhteen aikana. Minua ei nuo julkisella paikalla tai isomalla porukalla tapahtuvat tapaamiset kaiherra, mutta ajatus heistä kahdestaan viettämässä leffailtaa naisen luona on erittäin epämiellyttävä. Miehen mielestä olen vain epävarma ja ylireagoin, kun kerron, että asia vaivaa minua. Onkohan tosiaan näin? :/
Kommentit (163)
Itse suutuin kun mies meni naispuolisen työkaverinsa kanssa leffateatteriin kysymättä minulta onko asia ok. Jos olisi maininnut tästä etukäteen niin asia ei olisi ollut niin vastenmielinen. En ole ikinä nähnyt tätä naispuolista työkaveria, mutta oli lisäillyt jonkun kehuvan tekstinpätkän sydämen kera mieheni työpisteen seinässä olevaan käyntikorttiin, johon olin ensimmäisenä kirjoittanut jotain parisuhdelällyttelytekstejä. Minulla on tuntosarvet herkässä, etenkin kun samalta työpaikalta eräs toinen naimisissa ollut nainen ahdisteli miestäni mm. lähettämällä känniviestejä.
Kun juttelimme mieheni kanssa ihan sivistyneesti miksei minusta ole ok että hän käy naisen kanssa leffassa, niin hän ihmetteli mitä vikaa muka siinä on. Olen ehkä junttilandiasta kotoisin, mutta siellä naimisissa olevat lasten äidit eivät hengaile vapaa-ajallaan toisten miesten kanssa kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy seuraavan kerran pääsetkö leffailtaan mukaan.
Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap
Kärsii sinkkuudestaan? Eli kaipaa miehen kainaloa ja kosketusta leffailtojen lomassa?
Kärsii sinkkuudestaan, eli haluaa viettää aikaa normaalien ihmisten seurassa, minkä hemmetin takia ihmisten pitää liittää koko ajan tähän aiheeseen tai mustamaalata sitä sinkkua. Jos vietän aikaa varattujen ystävien kanssa, niin vaihtelen joko kuulumisia heidän kanssa, mustasukkaisia puolisoita täällä!!!Ja kun itsehän en uutta kumppania tunne, niin tuntuisi typerältä pakko tutustuttaa itseä henkilöön. Hei sillä sun miehellä on oikeus omiinkin ystäviin, ilman että liittyisit sinä asiaan mitenkään. Hänellä on oikeus kysellä vain ystäviensä kuulumisia, kuunnella heitä, ilman sinua, jos heillä on ongelmia. En kyllä alkaisi tilittämään omia asioita kaverin uudelle kumppanille vain sen takia, että mieskaverin uusi nainen ei tulisi mustasukkaiseksi. Kyllä se mustiksena olo on silloin tämän naisen ongelma. Ei minun.
Mulla on useita ystäviä, joilla on erilaisia sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Osa käy ihan terapiassa tai syö ennen sosiaalisia tilanteita lääkkeitä. Yksi seurustelukumppanini oli heistä mustasukkainen ja ihmetteli aina miksei häntä kutsuta mukaan. En oikein voinut näiden frendien terveystietoja alkaa juoruamaankaan, joten kai tää kumppani sit päätteli et en ollut kyseisille frendeille kertonut olevani parisuhteessa :D ei mahda mitään, mustasukkaisuus ei parane koskaan, kiertoon vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella olisi oikeasti puhtaat jauhot pussissa ja haluaisi olla ainoastaan miehesi ystävä, hän kutsuisi myös sinut, AP, katsomaan leffoja. Vai eikö miehesi ole kertonut että on varattu?
Ainut syy miksi en haluaisi ystäväni uutta kumppania luokseni viettämään iltaa on vaivaantunut fiilis tai, että nainen ei käyttäydy vapautuneesti, tai haluan jutella omista henkilökohtaisista asioista luottamuksella miehelle. Tai, että uusi kumppani rikkoo tunnelman olemalla koko ajan miehessä kiinni tai näyttää siltä, että ei kykene tavallisiin keskusteluihin porukassa. Kerran kävi näin, että menin sinkkuna uuden pariskunnan luo, ja uusi nainen käytännössä pilasi tunnelman jatkuvalla seksuaalisella vikittelyllä, mies kyllä käyttäytyi samalla tavalla kuin ennenkin, mutta ilmapiiri oli täysin eri, huomattavasti melankolisempi. Päätinkin, että seuraavalla kerralla valitsen illanviettoseuran tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon miehesi ystävän tunteet ovat tärkeämpiä kuin sinun tunteesi. Ja miksi ystävälle tulisi kurja olo, jos liittyisit seuraan? Hmm...
Jos mies on tietoinen, että muuta ei ole meneillään, ja sen vuosi ei lähde noin typerää kysymystä edes esittämään. Jos mies tietää naisesta tai hänen elämäntilanteesta jotain mitä ap ei tiedä. Jos joku tulisi minulta kysymään sinkkuna, joko varattu nainen tai miespuolinen kaveri, että oletko kiinnostunut minusta? Ihan sama kumpi olisi, kertoisin niinkuin asia on, ja pahimmassa tapauksessa arvaisisin arvaukseni oikeaan, että ystäväni naisysävä onkin mustasukkainen minusta. Itse vetäisisin herneet kyllä nokkaan, jos pitäis joutua keskellä pariskunnan suhdeongelmia. Hei ap, miksi et voi vain uskoa miestä ja löysätä hihnaa tuon jutun suhteen? Näe se nainen yhdesti miehen seurassa, ja ole mukava häntä kohtaan, ja kysele aikuisempana kuulumisia, voit saada täysin odottamattoman reaktion ja jännite sinun ja naisen väliltä katoaa kokonaan. Ja miks tämä on hyvä aihepiiri, mutta miksi myös huono, siksi koska ihan selvästi halutaan ajatella, että sinkkuna olevalla naisella on aina niitä taka-ajatuksia, ei aina. Ja meillä ihmisillä on tarve ystäville, ja kaikilla on oikeus siihen. Aina ei ole kyse tuosta perinteisestä, yritetään viedäkumppani toiselta, ja on ihmisten käytökselle muitakin syitä kuin pettämiset. Onko nainen voinut aistia sinusta ettet pidä hänestä? Tai, että et ole edes halukas häneen tutustumaan, jos näin on, niin en minäkään ottaisi enempää kontaktia tai edes sinkkuystävänä yrittäisi tutustua, jos tunnen, että minusta ei pidetä.
En tiedä minkä verran luit ketjua, mutta olen naisen tavannut muutaman kerran ja yrittänyt ottaa kontaktia ja jutella, mutta hän ei ole halukas. Ja tätä nykyä en ole enää minäkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita ystäviä, joilla on erilaisia sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Osa käy ihan terapiassa tai syö ennen sosiaalisia tilanteita lääkkeitä. Yksi seurustelukumppanini oli heistä mustasukkainen ja ihmetteli aina miksei häntä kutsuta mukaan. En oikein voinut näiden frendien terveystietoja alkaa juoruamaankaan, joten kai tää kumppani sit päätteli et en ollut kyseisille frendeille kertonut olevani parisuhteessa :D ei mahda mitään, mustasukkaisuus ei parane koskaan, kiertoon vaan.
Mä oon kans samaa mieltä, jos apn päähän ei mahdu muuta kuin, että naisen on pakko olla kiinnostunut. Ottaa nimittäin päästä lukea tämmöistä teksti täällä. Mä n ota enää yhteyttä sen takia yhteen miesfrendiin, koska se muijakaveri on selvästi mustasukkainen, eikä tajua, että ihmisillä on muitakin ongelmia. Ajattelee vain itseään!
MIKSI miehesi on pakko olla tämän naisen kanssa tekemisissä? Mikä heidän ystävyydessään on niin ainutlaatuista ja hienoa, että ilman ei pärjää? Noita itse miettisin..
Mun mieheltä en katsoisi tuollaista. Tämä johtuu siitä että hänellä ei tavattaessamme ollut naiskavereita, joten ihmettelisin kyllä jos sellaisia alkaisi tulla. Ja vieläpä sellaisia joiden kanssa pitäisi aikaa saada viettää kahdestaan. Juup, ei onnistuisi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon miehesi ystävän tunteet ovat tärkeämpiä kuin sinun tunteesi. Ja miksi ystävälle tulisi kurja olo, jos liittyisit seuraan? Hmm...
Jos mies on tietoinen, että muuta ei ole meneillään, ja sen vuosi ei lähde noin typerää kysymystä edes esittämään. Jos mies tietää naisesta tai hänen elämäntilanteesta jotain mitä ap ei tiedä. Jos joku tulisi minulta kysymään sinkkuna, joko varattu nainen tai miespuolinen kaveri, että oletko kiinnostunut minusta? Ihan sama kumpi olisi, kertoisin niinkuin asia on, ja pahimmassa tapauksessa arvaisisin arvaukseni oikeaan, että ystäväni naisysävä onkin mustasukkainen minusta. Itse vetäisisin herneet kyllä nokkaan, jos pitäis joutua keskellä pariskunnan suhdeongelmia. Hei ap, miksi et voi vain uskoa miestä ja löysätä hihnaa tuon jutun suhteen? Näe se nainen yhdesti miehen seurassa, ja ole mukava häntä kohtaan, ja kysele aikuisempana kuulumisia, voit saada täysin odottamattoman reaktion ja jännite sinun ja naisen väliltä katoaa kokonaan. Ja miks tämä on hyvä aihepiiri, mutta miksi myös huono, siksi koska ihan selvästi halutaan ajatella, että sinkkuna olevalla naisella on aina niitä taka-ajatuksia, ei aina. Ja meillä ihmisillä on tarve ystäville, ja kaikilla on oikeus siihen. Aina ei ole kyse tuosta perinteisestä, yritetään viedäkumppani toiselta, ja on ihmisten käytökselle muitakin syitä kuin pettämiset. Onko nainen voinut aistia sinusta ettet pidä hänestä? Tai, että et ole edes halukas häneen tutustumaan, jos näin on, niin en minäkään ottaisi enempää kontaktia tai edes sinkkuystävänä yrittäisi tutustua, jos tunnen, että minusta ei pidetä.
En tiedä minkä verran luit ketjua, mutta olen naisen tavannut muutaman kerran ja yrittänyt ottaa kontaktia ja jutella, mutta hän ei ole halukas. Ja tätä nykyä en ole enää minäkään. Ap
No älä tee asiasta itselle numeroa, anna koko jutun olla, ei kaikkien elämäntilanne ole sellainen, että tervetuloa uusi tyttökaveri ollaan parhaita kavereita. Hanki sinäkin itselle läheisiä ystävyyssuhteita, joilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Itse suutuin kun mies meni naispuolisen työkaverinsa kanssa leffateatteriin kysymättä minulta onko asia ok. Jos olisi maininnut tästä etukäteen niin asia ei olisi ollut niin vastenmielinen. En ole ikinä nähnyt tätä naispuolista työkaveria, mutta oli lisäillyt jonkun kehuvan tekstinpätkän sydämen kera mieheni työpisteen seinässä olevaan käyntikorttiin, johon olin ensimmäisenä kirjoittanut jotain parisuhdelällyttelytekstejä. Minulla on tuntosarvet herkässä, etenkin kun samalta työpaikalta eräs toinen naimisissa ollut nainen ahdisteli miestäni mm. lähettämällä känniviestejä.
Kun juttelimme mieheni kanssa ihan sivistyneesti miksei minusta ole ok että hän käy naisen kanssa leffassa, niin hän ihmetteli mitä vikaa muka siinä on. Olen ehkä junttilandiasta kotoisin, mutta siellä naimisissa olevat lasten äidit eivät hengaile vapaa-ajallaan toisten miesten kanssa kahden.
Eli jos ystävä on sinkku, niin se on epäilyttävää. Ja jos ystävä on naimisissa oleva äiti, niin se on epäilyttävää. Omistushaluinen mieli kehittää kyllä aina jonkin tekosyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Ex-miehellä oli tällainen leffa-kaveri (joka halusi olla myös minun hyvä ystävä.)
Ja niin sitten lopulta paljastui että sormijumppaa oli harrastettu. Ja toki rakkauden tunnustukset löytyi puhelimesta sanoin "en halua särkeä teidän liittoa mutta taidan olla ihastunut sinuun.." Niin jäi mies ja "kaveri". Ja kyllä tiedän nykyään mitä "leffan katsominen" tarkoittaa....Terv. En enään ole koskaan ole niin sinisilmäinen.
Ihan kuvottaa ajatella, että itse olen ehkä samassa tilanteessa nyt. En halua miehen koskevan minua sormellaankaan. Hyi. Ap
Ap, minkalainen kumppani olet itse tälle miehelle? Kerro itsestä hieman :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans samaa mieltä, jos apn päähän ei mahdu muuta kuin, että naisen on pakko olla kiinnostunut. Ottaa nimittäin päästä lukea tämmöistä teksti täällä. Mä n ota enää yhteyttä sen takia yhteen miesfrendiin, koska se muijakaveri on selvästi mustasukkainen, eikä tajua, että ihmisillä on muitakin ongelmia. Ajattelee vain itseään!
Mahdoitkohan lukea koko ketjua, vai vietätkö sinäkin aikaa usein viikonloppuisin tämän miehen kanssa leffailtojen merkeissä kahdestaan? Pyydätkö häntä osallistumaan tuplatreffeille? Se olisikin hienoa jos kaikki ihmiset ajattelisivat kuin sinä, mutta valitettavasti toisenlaisiakin sinkkumiehiä ja naisia on olemassa, joille toisen osapuolen parisuhdestatus ei merkitse mitään. Mikäli näin ei olisi, niin eihän niitä salasuhteitakaan koskaan syntyisi.
Nyt on kyllä pakko sanoa, että taidan olla tilanteesta vaan entistä enemmän hämilläni tämän keskustelun myötä, vaikka kuvittelin, että muiden näkemykset auttaisivat selkiyttämään omaani. Mutta kun nyt tulkinnat ovat joko sitä, että olen vainoharhainen psyko tai että tottakai mies pettää ja kaikke siltä väliltä, niin en kyllä tiedä mitä ajatella. Lienee syytä vetäytyä nyt taka-alalle. Kiitos kuitenkin kaikille avusta! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap miehesi olisi mieltä, jos yhtäkkiä tapaisit jonkun miehen, jonka kanssa teillä synkkaisi niin hyvin, että alkaisitte viettää kahdenkesken aikaa? Ja vielä niin, että kyseinen mies ei halua tutustua sinun mieheesi :)
No niinpä. Olen tätä häneltä kysynytkin. Tiedän että suuttuisi (on suuttunut paljon pienemmästäkin), mutta toki oman toimintansa oikeuttaakseen vastaa, ettei häntä haittaisi. Ap
Eli kyseessä tyypillinen mustasukkainen mies, joka itse pettää. Vaikka en miestäsi tunne, niin luulen, että kolahtaisi ja kovaa, jos yhtäkkiä ilmoittaisit meneväsi ystäväsi "Japin" luo katsomaan leffaa kahdestaan ;)
Oliskin joku "Japi", kenen luokse mennä, jotta voisin saada tuon miehen ymmärtämään, miltä moinen tuntuu. Mutta mulla itselläni ei ole sellaisia miespuolisia kavereita, joiden kotona vierailisin kavden kesken. Ap
Tästäkö kenkä puristaa? Puolisollasi on jotain, jota sinulla ei ole, ja niinpä se pitäisi saada häneltä pois?
Äitini käyttäytyi tuolla tavalla :D Kun ei seurustelukumppaneistani löytänyt muuta moitittavaa, paheksui heitä siitä, että eivät huomioineet häntä riittävästi :) aika läpinäkyvää.
Täällä kans yks! Miespuolisen ystävän uusi kumppani, niin hänen kautta piti kaiken tiedon kulkea, jos oli jotain mitä mies ei ollut uudelle naiselle kertonut, ja minä tiesin, niin kyllä sai taas itse hävetä, kun kertoo vahingossa jotain tai kysyy mieheltä jotain mitä ei ollut tälle uudelle kumppanille kertonut. Kyllä vitutti, kun piti miettiä niin vaikeasti kaikkea, että toivottavasti en kysy mitään mitä nainen ei vielä tiedä ja entä jos nainen vetää herneen nokkaan, jos kysyn mieheltä jotain mikä oli vaan tapahtunut meidän välillä. Toinen juttu, aloinkin kokemaan itsekkin miehen normaalit keskustelun aloitukset vaikeina, aina kun naisystävä oli läsnä, tuntui oikeasti siltä, että pitää olla pussi päässä, nauramatta, piilottaa oma luonne täysin, ettei nainen vaam tule mustasukkaiseksi. Kuka tällaisesta nauttii??? Nainen varmaan edelleenkin on sitä mieltä, että hän oli ja on ollut koko ajan oikeassa ajatuksissaa. Kyllä siinä rohkeampikin vetääntyy silloin takavasemmalle, jos huomaa että asiat on näin. Huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdoitkohan lukea koko ketjua, vai vietätkö sinäkin aikaa usein viikonloppuisin tämän miehen kanssa leffailtojen merkeissä kahdestaan? Pyydätkö häntä osallistumaan tuplatreffeille? Se olisikin hienoa jos kaikki ihmiset ajattelisivat kuin sinä, mutta valitettavasti toisenlaisiakin sinkkumiehiä ja naisia on olemassa, joille toisen osapuolen parisuhdestatus ei merkitse mitään. Mikäli näin ei olisi, niin eihän niitä salasuhteitakaan koskaan syntyisi.
Salasuhteita syntyy ainoastaan ja vain AINA silloin, kun niitä itse päässä kehittelee, kun niitä ei edes ole ja ainoastaan silloin, kun niitä tapahtuu. Ja kun muita mahdollisuuksia ei vain voi olla kuin se ainut, se salasuhde. Salasuhde on ainut syy, miksi ihmiset toisten kanssa aikaa viettävät. ;).
Kyllä minusta on hieman outoa, jos kuka tahansa kertoo asiansa ensin jollekin tuttavalle kuin omalle puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella olisi oikeasti puhtaat jauhot pussissa ja haluaisi olla ainoastaan miehesi ystävä, hän kutsuisi myös sinut, AP, katsomaan leffoja. Vai eikö miehesi ole kertonut että on varattu?
Ainut syy miksi en haluaisi ystäväni uutta kumppania luokseni viettämään iltaa on vaivaantunut fiilis tai, että nainen ei käyttäydy vapautuneesti, tai haluan jutella omista henkilökohtaisista asioista luottamuksella miehelle. Tai, että uusi kumppani rikkoo tunnelman olemalla koko ajan miehessä kiinni tai näyttää siltä, että ei kykene tavallisiin keskusteluihin porukassa. Kerran kävi näin, että menin sinkkuna uuden pariskunnan luo, ja uusi nainen käytännössä pilasi tunnelman jatkuvalla seksuaalisella vikittelyllä, mies kyllä käyttäytyi samalla tavalla kuin ennenkin, mutta ilmapiiri oli täysin eri, huomattavasti melankolisempi. Päätinkin, että seuraavalla kerralla valitsen illanviettoseuran tarkemmin.
Sori nyt mustasukkainen luonteeni, mutta minun on vaikea ymmärtää sinua mieheni bestiksenä ja häntä sinun. Henkilökohtaisten luottamuksellisten asioiden suputtaminen kahdestaan seurassani jotenkin rikkoi tosiaan tunnelmaa. Kiitos, että et vaadi enää miestäni tulemaan viettämään iltojaan kehdestaan sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt mustasukkainen luonteeni, mutta minun on vaikea ymmärtää sinua mieheni bestiksenä ja häntä sinun. Henkilökohtaisten luottamuksellisten asioiden suputtaminen kahdestaan seurassani jotenkin rikkoi tosiaan tunnelmaa. Kiitos, että et vaadi enää miestäni tulemaan viettämään iltojaan kehdestaan sinun kanssasi.
Ootpa ap herkkähipiäinen, en ole itse koskaan yrittänyt iskeä tätä miestä ja jos miehen kanssa olen jutellut niin hän on itse kertonut näitä asioita, jotka oletan olevan avoimia myös hänen naisystävänsä seurassa. Etkä sä edes tiedä koko jutusta mitään, sun ongelma on se, että et halua ajatella kuin yhdellä mahdollisella tavalla, täytyy toivoa, että mies dumppaisi sut, koska en itse henkikökohtaisesti kestäisi ihmistä, jolle täytyy toistaa itseään. Haluat nähdä vain yhdeltä kantilta tämän asian, et halua edes avata mieltä muille syille. Ja ainiin, on tilanteita missä kumppanien arvot eivät kohtaa, toinen ei siitä huolimatta voi hyväksyä vastakkaista sukupuolta olevia ystävyyssuhteita, noh! Silloin kannattaa etsiä itselle kumppani, joka ajattelee samoin. Kumppani jolla on samat arvot. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa ap herkkähipiäinen, en ole itse koskaan yrittänyt iskeä tätä miestä ja jos miehen kanssa olen jutellut niin hän on itse kertonut näitä asioita, jotka oletan olevan avoimia myös hänen naisystävänsä seurassa. Etkä sä edes tiedä koko jutusta mitään, sun ongelma on se, että et halua ajatella kuin yhdellä mahdollisella tavalla, täytyy toivoa, että mies dumppaisi sut, koska en itse henkikökohtaisesti kestäisi ihmistä, jolle täytyy toistaa itseään. Haluat nähdä vain yhdeltä kantilta tämän asian, et halua edes avata mieltä muille syille. Ja ainiin, on tilanteita missä kumppanien arvot eivät kohtaa, toinen ei siitä huolimatta voi hyväksyä vastakkaista sukupuolta olevia ystävyyssuhteita, noh! Silloin kannattaa etsiä itselle kumppani, joka ajattelee samoin. Kumppani jolla on samat arvot. :)
Ei ollut minun tekstini tuo lainaamasi. En ole aloituksessa mainitun naisen seurassa koskaan viettänyt aikaa siinä määrin, että lainaamasi viestin ongelma olisi minulle relevantti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy seuraavan kerran pääsetkö leffailtaan mukaan.
Tätä en olekaan vielä maininnut, mutta nainen on sanonut kuulemma kärsivänsä niin kovasti sinkkuudestaan, että ei siksi tykkää viettää aikaa pariskuntien kanssa. Harmin paikka, mutta minusta tämä ei kuitenkaan pitäisi olla minun tai miehenkään ongelma. Ap
Kärsii sinkkuudestaan? Eli kaipaa miehen kainaloa ja kosketusta leffailtojen lomassa?
Tämä on ainakin minun tulkintani tuosta selityksestä. Että haluaa lainata miestä yksinäisten iltojen iloksi. Ap
Mitä mieltä miehesi tuosta on? Itsekin sinkku (en kylläkään kärsi tällä hetkellä sinkkuudesta), mutta eipä tulisi mieleenkään itkeä yksinäisyyttäni varatulle miehelle, jota kutsuisin luokseni katsomaan leffaa!?
No miehen mielestä hän ei voi kieltäytyä naisen kutsuista tai kysyä, voisinko liittyä heidän seuraansa juuri tuosta syystä. Että pitäähän hänen käyttäytyä niin ettei tälle raukkaparalle tule entistä kurjempi olo. Hohhoijaa. Ap
Niin että sulle sitten saa tulla kurja olo... Kyllä nyt on niin, että miehesikin taitaa olla ihastunut toiseen.