Minkälainen on tuntemasi ihminen joka kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla tasokkaampi kuin todellisuudessa on?
Kommentit (48)
Ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa vähän homssuinen yhden pienen lapsen yh, käy joka vkl viihteellä koska "täytyy rentoutua", huutaa lapselleen, kiroilee, polttaa tupakkaa ketjussa, isot tatuoinnit ja tottakai iso koira. Vittuilee ihmisille päin naamaa koska "kertoo vaan mielipiteitään", kehuskelee nuoruuden rötöksillään ja rikosrekisterillään, on itsekkyyden huipentuma (esimerkiksi täysin surutta parkkeeraa autonsa niin että motittaa toisen auton taakseen) jnejne. Sanoi kerran mulle "läpällä" että saan varoa ettei vahingossa vie mun miestä. Nauroin spontaanisti päin naamaa. Juu ei tule olemaan ongelma tässä elämässä.
Mies: Äidin pilalle passaama nössö. Äiti kehunut maasta taivaseen, joten peräkammarinpoika uskoo.
Minä. Oikesti kuvittelen, että mua ei myydä missään markkinilla.
Yhden pienikokoisen naisen tiedän joka on omasta mielestään jokaisen miehen unelma. Kuvittelee myös että olisi maailmanluokan malli jos vai olisi tarpeeksi pitkä. Jatkuvasti jaksaa jauhaa juttuja siitä kuinka kaikki miehet juoksevat hänen perässään vaikka ikinä niitä ei ole kukaan muu nähnyt.
Sitten yksi uskovainen mies joka mahdollisesti on suhteellisen haluttu omassa lahkossaan. Mutta kuvittelee olevansa sitä muuallakin koska omasta mielestään pystyy antamaan naiselle sisäistä rauhaa ja sielun turvallisuutta. Ketään ei kiinnosta mutta silti elää kuplassaan.
Alle 20-v itseään maailmanmiehenä pitävä POIKA. Vaati naiselta laatua ja tyyliä kaikessa, itse kulki resuisissa vaatteissa räkä nenäästä valuen. Kova arvostelemaan muita, itse oli omasta mielestään täydellinen, ainoa miinus itsessään oli kuulemma liiallinen kiltteys.
Heitä on puolet suomalaisista. Tunnistat heidät peniksestä.
Tässä ketjussa pääsee ilkeilemään.
Mjaa-a. Minusta aika monikin elättelee itsestään harhaluuloja suuntaan tai toiseen. Että on rumempi kuin onkaan tai kauniimpi kuin onkaan.
Ja toisaalta, mitä hittoa se markkina-arvo on ja miten se mitataan? Miehillä (kuten meillä naisillakin) on jokaisella täysin yksilöllinen naismaku. Jos naisella vaan on itsetuntoa ja sosiaalisia taitoja, niin kyllä hänelle aina joku potentiaalinen ottaja on olemassa, jos vaan osuu kohdalle.
Tietysti sitten on ihmisiä, joilla on NIIN vääristynyt kuva omasta arvosta, että hänellä on ihan tolkuttomat vaatimukset sille vastaparille. Ei siis kelpuuta ketään sellaista, joka olisi mahdollista saada. Onhan näitä. Tuntemani tyypit ovat enemmänkin sellaisia, jotka pätevät ulkonäöllisesti ja tulotasolla aika hyvin, mutta joilla on sitten jollakin tapaa vastenmielinen asenne ja luonne, joten pelottavat miehiä loitommalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitten yksi uskovainen mies joka mahdollisesti on suhteellisen haluttu omassa lahkossaan. Mutta kuvittelee olevansa sitä muuallakin koska omasta mielestään pystyy antamaan naiselle sisäistä rauhaa ja sielun turvallisuutta. Ketään ei kiinnosta mutta silti elää kuplassaan.
Lestadiolaisporukoissa miehet ovat suositumpia kuin "oikeasti" jo siksi, että naisia jää liikkeeseen miehiä enemmän => kaikille ei riitä miestä. Tämän vuoksi naiset ovat joskus suorastaan epätoivoisia, koska yksin jääminen siinä porukassa tarkoittaa totaalista yksinjäämistä. En toki tiedä, onko mies lestadiolainen, mutta varmaankin sama ilmiö toistuu kaikissa uskovaisten porukoissa, kun naisia on enemmän.
Muualla kuin uskovaisyhteisössä tuo vakaumus on varmaan enemmänkin karttamisen aihe, harva suomalainen on ylipäätään kovin aktiivisesti uskonnon kanssa tekemisissä ja vierastaa asiaa.
Komppi kympille. Enemmän näitä suuriluuloisia on naisissa, jotka ovat saaneet pienen ikänsä osakseen ihailua, ja jotka siksi kuvittelee olevansa jumalanlahja miehille, vaikka ovat tyhmiä ja/tai vittumaisia akkoja IRL. Eikä siis joissain rumissa ja ylipainoisissa yhäreissä, joissa useimmat on ihan ok sakkia, reiluja ja huumorintajuisia ja jalat maassa (tää siis kommenttina ykköselle).
Olen hoikka, urheilullinen, pitkätukkainen ja nätti 35-vuotias, näen vaivaa ulkonäköni eteen pukeutumalla ja meikkaamalla hillitysti ja omaan kroppaan sopivasti. Etsin omanikäistäni seuraa ja ulkoisesti itseäni viehättävää miestä.
Erehdyin treffeille ilman kuvaa sivustolla olleen miehen kanssa, jonka mielestä olimme täysin match ulkoisesti. Hän oli lihava, ei liikkunut, pukeutui kuin pappa 80-luvulta. Olimme saman ikäisiä mutta tuntui kuin olisin ollut jonkun isääni vanhemman kanssa ulkona. Deitti toi esille sen, että naisten taso on niin huono ikäluokassamme että on vaikea löytää seuraa.
Eipä löytynyt minustakaan seuraa, olin yhtä pinnallinen kuin mieskin ja halusin kivan näköisen, ikäisensä oloisen kumppanin. Sellaista tapailen nyt.
Tjaa. Hänellä on hyvä itsetunto eikä hänen tarvitse tyytyä kumppaniin, joka ei oikeasti sytytä ja paranna elämänlaatua. Hän ei myöskään välitä siitä, millä tavalla muut arvottavat hänen ulkonäköään ja haluttavuuttaan.
Yksi pienessä maalaiskunnassa asuva parikymppinen nainen joka kuvittelee olevansa aivan eri tason ihminen kuin muut "saman kylän juntit" kuten hän itse sanoo. Todellisuudessa hänen elämänsä on ihan samaa siiderinläträystä, tupakkaa ja kiroilua kuin muillakin paikallisilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Oikesti kuvittelen, että mua ei myydä missään markkinilla.
Tarkoitat kai, että sinulle ei ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla.
Neljääkymppiä lähestyvä ikisinkku työkaveri. Hoikka ja pitkähiuksinen, varmasti ollut nuorempana kaunis, mutta nykyään vähän piirteet roikkuvat ja iho rupeaa rypistymään. Kuvittelee _jokaisen_ miehen katsovan häntä ja flirttailee jokaisen vastaantulijan kanssa. Muuten aivan ihana ihminen, mutta luulot omasta vetovoimasta ovat melkoiset...
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa vähän homssuinen yhden pienen lapsen yh, käy joka vkl viihteellä koska "täytyy rentoutua", huutaa lapselleen, kiroilee, polttaa tupakkaa ketjussa, isot tatuoinnit ja tottakai iso koira. Vittuilee ihmisille päin naamaa koska "kertoo vaan mielipiteitään", kehuskelee nuoruuden rötöksillään ja rikosrekisterillään, on itsekkyyden huipentuma (esimerkiksi täysin surutta parkkeeraa autonsa niin että motittaa toisen auton taakseen) jnejne. Sanoi kerran mulle "läpällä" että saan varoa ettei vahingossa vie mun miestä. Nauroin spontaanisti päin naamaa. Juu ei tule olemaan ongelma tässä elämässä.
En elä missään pumpulissa, mutta onko muka tuollaisia ihmisiä olemassa?
Kaikki miehet pitävät itseään jumalan lahjana maailman naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En elä missään pumpulissa, mutta onko muka tuollaisia ihmisiä olemassa?
Voi kuule, kyllä niitä vaan valitettavasti on.
Läski ja ruma yh.