Minkälainen on tuntemasi ihminen joka kuvittelee olevansa parisuhdemarkkinoilla tasokkaampi kuin todellisuudessa on?
Kommentit (48)
Lihonut +30 v ystäväni, joka luulee vielä olevansa yhtä haluttava kuin laihempana ollessaan. Oma peilikuva ei ole enää realistinen ja ongelma oli aiemmin liika takertuvuus jonka sai vielä paremmin anteeksi laihempana.
Yksi kohtuuhyvännäköinen AMK-koulutettu kohtuullisesti tienaava nainen joka toki on aika paljon keskivertoa tasokkaampi. Mutta ei silti lähelläkään mitään alfaa. Itse kuvittelee olevansa ihan alfa eikä voi oikein uskoa että ihan oikeasti vielä häntäkin halutumpia naisia on todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitävät itseään jumalan lahjana maailman naisille.
Miksi miehiä sitten jännittää lähestyä naisia ilman alkoholia eikä aina sekään auta? Miksi miehet kehittävät itseään paljon enemmän kuin naiset kelvatakseen naisille esim.käymällä hampaat irvessä vittumaisissa harrastuksissa ja töissä nostaakseen statusta?
Lihava, kouluttamaton, hampaaton 30+ mammanpoika joka ei ole asunut ollenkaan omillaan mutta jostain syystä kuvittelee, että on ansainnut itselleen missin näköisen koulutetun naisen. Ihan tavallisia naisia kommentoi järkyttävästi. Tuntuu että kaikkia käy jotenkin varmaan sääliksi, joten kukaan ei ole sanonut suoraan että missä kaikessa mättää (sekä luonteessa että ulkonäössä).
Mutta joo, prinssessojakin löytyy aika paljon.
Ihan kiva, kiltti, syvällinen, timmi nuori mies. Mutta pukeutumistyyli on enimmäkseen sama kuin keski-ikäisillä. Ja olemuksessa vähän samaa vikaa. Asennekin jääräpäinen. Ihastuu itseään nuorempiin naisiin, mutta kun ei ole itse lainkaan nuorekas, niin eipä ole yksikään nainen vielä vastannut tämän ihastumiseen.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pitävät itseään jumalan lahjana maailman naisille.
Miksi miehiä sitten jännittää lähestyä naisia ilman alkoholia eikä aina sekään auta? Miksi miehet kehittävät itseään paljon enemmän kuin naiset kelvatakseen naisille esim.käymällä hampaat irvessä vittumaisissa harrastuksissa ja töissä nostaakseen statusta?
:D Ikäluokassa 40+ naisissa on paljon liikuntaa harrastavia, monipuolisesti sivistyneitä, ulkonäöstään huolehtivia (meikki, kampaaja, kynnet, vaatekokonaisuuksien pohtiminen, painon pitäminen hoikka/normaalipainoinen -akselilla jne.) sinkkuja. Jos odottaisi mieheltä samaa, yksin jäisi, suurin osa miehistä on ylipainoisia ja tyylittömiä ja harva mitenkään edennyt urallaan.
Ihanaa kyllä kun tää kyseinen nimimerkki luulee oikeasti tietävänsä jotain siitä, millaisia miehiä tuolla on sinkkuina. :,D
Hoikka nelikymppinen nainen. Kuvittelee että muut hänen ikäisensä ovat kaikki jotain läskimooseksia ja siksi pitää itseään jotenkin ihan erityisenä. Kuitenkin melko tavallinen.
No varmaankin naisnäkökulmasta sellainen oikeasti todella törkeä ylimielinen ihminen, joka luulee käyttäytyvänsä asiallisesti ja ystävällisesti, tai ainakin puhuu itsestään kuinka toimii kaikessa oikein, mutta totuus on jotakin muuta. Ystävänä sellaisesta naisesta saa vaikutelman, että pahimmassa tapauksessa se voi viedä sun oman miehen, tai vähintäänkin yrittää iskeä tai liehitellä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kohtuuhyvännäköinen AMK-koulutettu kohtuullisesti tienaava nainen joka toki on aika paljon keskivertoa tasokkaampi. Mutta ei silti lähelläkään mitään alfaa. Itse kuvittelee olevansa ihan alfa eikä voi oikein uskoa että ihan oikeasti vielä häntäkin halutumpia naisia on todella paljon.
Ennemminkin se alfa on sellainen henkilö, joka ei yritä tehdä itsestä sitä alfaa, vaan on oma itsensä heikkouksineen.
Minä itse muutama vuosi sitten. Luulin että olisi mahdollista löytää eron jälkeen vielä uusi parisuhde joskus, ja mm. fuckbuddeja ja treffejä löytyi siinä vaiheessa kun en vielä itse ollut valmis sitoutumaan. Totuus oli: 35-vuotias eli vanha ja se alkoi näky naamastakin, tavalliseksi toivomani naama oli oikeasti ruma ja epäsymmetrinen, tiimalasivartaloksi toivoma kroppa epäsymmetrinen ja pömppömahainen. Luonne sinällään vitsaileva ja fiksu, paitsi että ihastuttua rasittava ja takertuva. Eipä parisuhteita näkynyt, ja lakkasipa niitä treffejäkin saamasta. Ei ole enää harhaluuloja omasta tasosta, alhainen on.
Nuorehko nainen joka ei ole erityisen hyvännäköinen mutta kuvittelee että hänellä on sisäistä kauneutta niin paljon enemmän kuin muilla että on siksi ihanteellinen parisuhdekumppani. Pitää itseään jonakin huippuälykkäänä vaikka ei sitä ole. Uskoo ihan tosissaan siihen että hyvännäköinen ihminen on automaattisesti täysi ääliö.
Oma isäni. Ei ehkä kuvittele olevansa, mutta silti halajaa paljon tasokkaampia naisia. Itse on 46v, mutta näyttää ikäistään vanhemmalta. On alkoholisti (entinen, lopettanut, joskus ratkeaa), polttaa tupakkaa, lihava, on sairaseläkkeellä ja hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Haluaisi itseään nuoremman ja hoikan naisen. Isäni on kyllä mukava ja haluaisin, että löytää jonkun, mutta kun ei ikinä näe kuin nuo nuoremmat naiset. Jossain kaupassakin aina ajattelee, että joku kaunis nuorempi nainen olisi katsonut häntä "sillä silmällä" ja että jos vielä näkee naista niin pyytää kahville. Sitten ihmettelee, kun ei löydä ketään.
Ylipainoinen, kovasti bilettävä (siis tolkuttoman lapsellista menoa), lievästi narsistisia piirteitä omaava, hankala ja riidanhaluinen nelikymppinen yh-äiti. Kokee olevansa mm. työpaikkansa kantava voima vaikka on joku perus toimistotantta monikansallisessa yrityksessä. Aina miestensä kanssa harrastaa sitä, että nousuhumalassa alkaa nälvimään ja vittuilemaan, jatkaa koko illan ja kun mies on sopivasti ottanut niin töksäyttää takaisin jolloin koko homma kääntyykin miehen syyksi ja loppuyö parutaan ystäville sitä kuinka miehet on niin paskoja.
Tasokkuus ei ole se juttu vaan että ihmisellä tulisi olla tuki ympärillään. Tasokkaita ihmisiä maailmassa on muutama prosentti ja he eivät tule luopumaan omaisuudestaan vapaaehtoisesti.
Keski-ikäinen (40++) tuttuni, nainen joka on kylläkin naimisissa, mutta jolla on koko ajan joku kierroksessa. Yleensä juttu päättyy huonosti, jolloin hän tarvitsee kaveripiirinsä lohdutusta, kunnes taas löytyy uusi kohde vähäksi aikaa. "Hyvinä kausina" hän on aika sietämätön, koska on silloin niin täynnä itseään ja ylpeä viehätysvoimastaan. Jutut eivät ikinä vain kestä kauaa, itse asiassa harvemmin edes kunnolla alkavat. Siitä huolimatta hän pitää itseään alfanaaraana, joka saa kenet tahansa.
En tajua, eikö tuo ollenkaan häiritse hänen miestään, mutta ilmeisesti ei.
Pakko kertoa tähän nyt vain itsestäni, ei tule ketään muuta just mieleen. Parikymppisenä kuvittelin olevani joka miehen unelma ja oikea aarre sille joka mut joskus saa. Todellisuudessa pukeuduin tosi oudosti, leikkasin itse hiukseni, sillä olinhan myös pro kampaaja (ei mitään koulutusta ko. alalla), dokasin paljon, olin masentunut. Kukaan ei kelvannut mulle vaikka kaikki juoksi mun perässä - omasta mielestäni - todellisuudessa joskus joku epätoivoinen saattoi jonkin aikaa yrittää. Olin onnellinen kun pääsin antamaan jollekin pakit, ai että itsetunto kohosi. Myöhemmin tulin järkiini. Kyllä sitä voikin ihminen olla sekaisin.
Kaikki naiset jotka flirttailevat miehelleni kun olen paikalla. Olen tähällä hetkellä viimeisilläni raskaana ja en meikkaa ja värjää hiuksiani raskauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinen, ehkä jopa vähän homssuinen yhden pienen lapsen yh, käy joka vkl viihteellä koska "täytyy rentoutua", huutaa lapselleen, kiroilee, polttaa tupakkaa ketjussa, isot tatuoinnit ja tottakai iso koira. Vittuilee ihmisille päin naamaa koska "kertoo vaan mielipiteitään", kehuskelee nuoruuden rötöksillään ja rikosrekisterillään, on itsekkyyden huipentuma (esimerkiksi täysin surutta parkkeeraa autonsa niin että motittaa toisen auton taakseen) jnejne. Sanoi kerran mulle "läpällä" että saan varoa ettei vahingossa vie mun miestä. Nauroin spontaanisti päin naamaa. Juu ei tule olemaan ongelma tässä elämässä.
Kaiken muun ymmärrän ja kamalalta kuulostava ihminen mutta miksi totta kai iso koira?
Nainen, jolla oikeasti on harvinaisen kauniit pitkät ja paksut hiukset ja kasvoistakin tämä olisi varmasti perusnättiä kauniimpi mutta valitettavasti on reilusti lihava ja löysäkroppainen. Kiinnostuu itse ainoastaan sporttisista ja hyväkroppaisista miehistä ja on aina yhtä ymmällään miksi ei saa vastakaikua.
Miten tässä ketjussa kellään ei ole eripuraa siitä, onko tasoja olemassa?