Mies sanoi että vaihtaisi minut jos saisi 4 naista tilalle
Puhuttiin miehen kanssa siitä onko oikeaa rakkautta olemassa, vai vaihtaisiko hypoteettisessa tilanteessa kuka tahansa kumppaninsa uuteen jos joku kaikin puolin parempi tulisi vastaan. Itse haluan mielummin uskoa tosirakkauteen, ja ajattelen niin että vaikka joku vieläkin mukavampi, komeampi, rikkaampi ja itsevarmempi jne jne jne (mitä kukin nyt ikinä sitten miehessä etsiikään) mies tulisikin vastaan, en vaihtaisi kumppaniani koska RAKASTAN häntä. Mies taas pitää rehellisyyttä aina tärkeimpänä arvona kaikista ja sanoi (mukamas kehuna) että vaatisi ainakin 10 naista tilalle että minut vaihtaisi. Luuli siis että tuo on minusta todella imarteleva kommentti. Sitten sanoi kuitenkin vielä lopuksi, että oikeastaan kyllä neljä nuorta naista riittäisi.
Tiedän että olen ehkä tosikko, ja teoriassa ymmärrän että kyllähän varmaan kuka tahansa mies juuri niin toimisi jos vain tulisi mahdollisuus (onni on tietysti siinä ettei sellaista todennäköisesti ikinä tule) mutta mikä järki on pahoittaa sillä tiedolla minun mieleni? Minun on vaikea ottaa tuollaisia heittoja vain rehellisyytenä, sillä minusta tuo kertoo siitä ettei mies ole oikeasti rakastunut minuun. Päättänyt joo rakastaa, mutta miksi se päätös lohduttaisi jos totuus on että hän kuitenkin joutuu millään tasolla TYYTYMÄÄN minuun? Ei aidosti rakastunut ihminen vaihtaisi sitä rakastaan mihinkään, ei vaikka saisi miljoonia ja kymmeniä uusia naisia/miehiä tilalle. Vai mitä olette? Olenko huumorintajuton & suhteellisuudentajuton tosikko vai onko huoleni ihan aiheellinen? Mies siis väittää, että naisetkin ovat ihan samanlaisia ja että hän hyväksyy sen, että minäkin vaihtaisin hänet jos tulisi parempi "tarjous"... Tosi kiva.
Kommentit (34)
Kuka hullu ottaisi neljä naista? Yhdessäkin on kestämistä.
Mun exmies sanoi kerran, omasta mielestään kohteliaisuutena, että "jos mä haluisin panna jotain hyvännäköistä eukkoa, niin mä vaan hankkisin sellasen itelleni!"
Toi olis pitänyt tulkita, niin että mä olen niin hyvä ja ihana ja kaikkea upeaa, että mua ei tarvi vaihtaa, eikä se kaipaa muita naisia elämäänsä.
Toinen lausahdus oli "jos sä haluat koskaan tuntea itsesi kauniiksi, niin mee kauneusleikkaukseen. Ei se muuten onnistu". En nyt muista miten tuo olisi pitänyt tlkita, mutta ei sekään ollut muuta kuin kehu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä itsevarmempi? Onko itsevarmuus sellainen asia, että mitä enemmän sitä löytyy, niin sitä parempi?
Mielestäni itsevarmuus on sellainen asia, että kun sitä on riittävästi, niin enempi huonontaa tilannetta. Se, että ihminen ei ole epävarma silloin kun hänen pitäisi olla kertoo lähinnä tyhmyydestä.
Yritin vain listata sellaisia tyypillisiä piirteitä, mitä yleensä miehissä arvostetaan. Itse en ole kiinnostunut esim. rahallisesta rikkaudesta ollenkaan, mutta itsevarmuutta täytyy olla. Sekotat ehkä terveen itsevarmuuden nyt ylpeyteen tai ylimielisyyteen? Ap
Se mitä naiset miehiltä hakee on nimenomaan ylpeyttä ja ylimielisyyttä. Normaalin terveen itsetunnon omaava mies on nössö.
Nössön ja ylimielisen kusipään väliinkin mahtuu kaikenlaista, suurin osa miehistä ei edusta kumpaakaan ääripäätä. Terve itsevarmuus on jossain siellä keskellä, mutta se on totta että naisiin toimii jos vaakakuppi on hieman enemmän ylpeyteen kuin nössöyteen kallellaan. Aidon kusipään kanssa ei kuitenkaan suhde kestä kauaa jos nainen ei itse ole ihan lapanen.
Voi v*ttu mitä keskusteluja teillä ap! Voin hyvin kuvitella, kun keskustelette henkeviä ja jankkaat mieheltä vastausta ja sitten kun se vastaa, suutut siitä!
Mies on sanonut sulle kohteliaisuuden. Sä vastaat neljää naista! VAU! :D
Kyllä ne vaan on hupsuja välillä. Enkä usko sekuntiakaan, että miehesi on sun kanssa siksi, että se on tyytynyt suhun. Kyllä se sua oikeasti rakastaa ja sun pitää oppia hyväksymään se.
He vaan ajattelevat nämä asiat toisin kuin me mimmit.
Karrikoituna: Jos kysyt keltä vaan mieheltä, että pettäiskö rakkaintaan, jos kukaan ei koskaan saa tietää. Vastaus on kyllä. Se loukkaa naista. Nainen nai rakkaudesta rakastaan. Mies nai naimisen ilosta.
Miksi täältä taas katoaa viestejä prkl....
prinsessaharhaa ei ole prinsessaharhaa ei ole prinsessaharhaa ei ole
Vierailija kirjoitti:
Mies on sanonut sulle kohteliaisuuden. Sä vastaat neljää naista! VAU! :D
Kyllä ne vaan on hupsuja välillä. Enkä usko sekuntiakaan, että miehesi on sun kanssa siksi, että se on tyytynyt suhun. Kyllä se sua oikeasti rakastaa ja sun pitää oppia hyväksymään se.
He vaan ajattelevat nämä asiat toisin kuin me mimmit.
Karrikoituna: Jos kysyt keltä vaan mieheltä, että pettäiskö rakkaintaan, jos kukaan ei koskaan saa tietää. Vastaus on kyllä. Se loukkaa naista. Nainen nai rakkaudesta rakastaan. Mies nai naimisen ilosta.
Tuolla logiikallahan kaikki miehet pettävät esim matkustellessaan yksin jos vain tilaisuus tulee. Varmaan niin tekevätkin. Itse taas naisena väitän että suurin syy sille miksi en petä miestäni on se että siitä tulisi niin huono omatunto, eikä siihen tunteeseen verrattuna pelko kiinnijäämisestä ole vielä mitään... Ovatko miehet oikeasti niin erilaisia??
Kaikin puolin parempi tarkoittaisi sitä, että rakastaa myös enemmän sitä naista. Eihän se muuten olisi kaikin puolin parempi vaihtoehto? Eli kaikki vaihtaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin parempi tarkoittaisi sitä, että rakastaa myös enemmän sitä naista. Eihän se muuten olisi kaikin puolin parempi vaihtoehto? Eli kaikki vaihtaisivat.
Mitä järkeä on sitten esim avioliitossa? Miksi ihmiset lupaa rakastaa toista kuolemaansa saakka jos oikeasti tarkoittavat että vaihtavat kyllä tarvittaessa uuteen jos joku parempi uusi rakas sattuu eteen???
Siis miehille nainen on pääasiassa seksiobjekti. Voi olla muutakin, lisäksi, mutta ensisijaisesti nainen on seksiä varten. Oma mieheni sanoi, kun kysyin, että miksi se seksi on nijn kauhean tärkeää, että se on elämän tarkoitus. Kuvitelkaa, elämän tarkoitus, joku saatanan äheltäminen. Nainen hakee ensisijaisesti henkistä yhteyttä ja kumppanuutta keskustelun ja yhteisen kokemisen kautta. Mies ei sellaisesta perusta, nainen on lihaa ja läskiä, jota yritetään miellyttää vain ettei tarvitsisi kuunnella nalkutusta ja että sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on sitten esim avioliitossa? Miksi ihmiset lupaa rakastaa toista kuolemaansa saakka jos oikeasti tarkoittavat että vaihtavat kyllä tarvittaessa uuteen jos joku parempi uusi rakas sattuu eteen???
No miksi ihmiset eroavat?
Se mitä naiset miehiltä hakee on nimenomaan ylpeyttä ja ylimielisyyttä. Normaalin terveen itsetunnon omaava mies on nössö.