Olen nainen, ja haluaisin treffeille mutten pääse
Tai pääsisin, mutta tässä ovat ehdokkaat:
- pervo, joka haluaa vain sänkyyn kanssani
- 30+ setämies
-muhammedi joka ei osaa puhua edes suomea
Menisitkö itse 18 v naisena treffeille jonkun noista kanssa muka?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat kriteerit sulla.
Täh? Onko se muka liikaa vaadittu, jos haluan treffikumppanikseni suunilleen ikäiseni, suomea osaavan tyypin, joka on kiinnostunut minussa muustakin kuin pillustani?
-ap
Eihän sinulla mikään kiire ole. Tietenkin odotat, että tulee sellainen mies vastaan jonka kanssa mielelläsi lähdet treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi on siis kuin keskiverrolla miehellä.
No ei keskivertomies saa kyllä kovin helposti seurakseen naisia, jotka haluavat häneltä vain seksiä. :D Muuten parisuhteita olisi PALJON vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat kriteerit sulla.
Täh? Onko se muka liikaa vaadittu, jos haluan treffikumppanikseni suunilleen ikäiseni, suomea osaavan tyypin, joka on kiinnostunut minussa muustakin kuin pillustani?
-ap
Treffeillähän sitä vasta tutustutaan. Voi olla, että joku noista seksiä haluavista on siis kiinnostunut sinustakin, kunhan oppii tuntemaan. Vai etkö pidä seksistä?
Siis aivan sama juttu. Tapasin ikäiseni (20v) miehen, jota ei siis muu kuin suihinotto kiinnostanut. (Olisin kyllä tehnyt sen uudelleenkin, mutta kun ei häntä kiinnostanut, niin ei.) Joten samassa tilanteessa, kuin sinä olet. Mietin kumpi on parempi, 30v muhammedi jolla on moraalit vähän niin ja näin, vai 42v mies joka haluaa minulta vain sitä? :(
ps. *jaksuhali*, tarvitset sitä ja tiedän, ettei se tunnu hyvältä. Ehkä me molemmat joskus saadaan ikäisemme miehet, jotka arvostavat meitä sellaisina kuin olemme.
Vierailija kirjoitti:
Tai pääsisin, mutta tässä ovat ehdokkaat:
- pervo, joka haluaa vain sänkyyn kanssani
- 30+ setämies
-muhammedi joka ei osaa puhua edes suomeaMenisitkö itse 18 v naisena treffeille jonkun noista kanssa muka?
Lähtökohtaisesti en keksi miksi en. Kysehän on siitä kenen kanssa synkkaa. Tietystikään ei varmasti ole kiva mennä treffeille jonkun kanssa joka haluaa vain seksiä, jos itse etsii jotain vakavampaa suhdetta.
Onko sulle kaikkien miesten kohdalla ongelma, jos eivät osaa puhua suomea? Eli et usko rakkauden voivan koskaan löytyä esim. matkustellessasi?
Yli kolmekymppinen vois tällee 19-vuotiaana olla vähän väärää ikäluokkaa, mutta jos jonku mukavalta vaikuttavan 32v miehen löytää ni enpä lähtis ihan heti sitä tyrmäämään iän vuoks. Ja jos englantia puhuu niin se kyl riittää mulle, tietenki jos et ite osaa niin sitten se varmaan vaikeuttaa aika lailla sitä treffailua.
Ainoo jonka noista varsinaisesti koen esteenä on se, että haluaa vaan sänkyyn mun kanssa. Seksi on ihan okei, mut ne treffit vaan sitä haluavan ihmisen kanssa on aika turhat.
Elämäsi on siis kuin keskiverrolla miehellä.