Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NOPEA VÄRIGALLUP!

Reinpou
05.05.2017 |

Mikä on lempivärisi?

Jos jaksat, kommentoi lisäksi inhokkivärisi.

Kiitos vastaajille!

NOPEA VÄRIGALLUP!

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin nainen, ei mikään näistä joten tarkennuksena lempiväri on harmaa, inhokit punainen ja oranssi.

Vierailija
2/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin nainen, ei mikään näistä joten tarkennuksena lempiväri on harmaa, inhokit punainen ja oranssi.

Kiitos vastauksestasi. Vastausvaihtoehtoja kun ei mahtunut tuon enempää, jouduin jättämään osan väreistä valitettavasti pois. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarkentaa:

Ei ole yksittäistä lempiväriä, koska esim. jokaisesta väristä on olemassa vaikka kuinka paljon eri sävyjä.

Silmääni miellyttää pääasiassa puhtaat ja kirkkaat värit, mutta myös pastellit ja metallinhohtoiset.

Tärkeintä on se missä mitäkin väriä on ja mitä muita värejä ympärillä on.

Oikeanlaiset kontrastit on kaiken a ja o.

Pidän esim. indikon sinisen ja violetin kaverina jostain persikasta, kanarian keltaisesta tai kullasta.

Silmääni näyttää kivalta jos vaikka järven pinta kimmeltää auringon paisteessa hohtavana, ja taustalla on vaikka kirkkaanpunainen rakennus ja valkoista.

Harmaalla, ruskealla ja ulosteen erisävyillä murretut ja rikotut sävyt eivät ole nättejä.

Vierailija
4/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreästä tykkään erityisesti kirkkaina sävyinä.

Inhoan tummansinistä.

Vierailija
5/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orka ,oranssi

Vierailija
6/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kyselyissä voisi kyllä mainita, että missä yhteydessä. Vaatteissa tykkään itselläni vihreästä, koska se sopii minulle hyvin. Sen sijaan luonnossa pidän kauneimpana sinisen eri sävyjä. 

Vierailija
7/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä kyselyissä voisi kyllä mainita, että missä yhteydessä. Vaatteissa tykkään itselläni vihreästä, koska se sopii minulle hyvin. Sen sijaan luonnossa pidän kauneimpana sinisen eri sävyjä. 

Joo, totta. Ehkä ajattelisin lempivärin niin, että minkä värin yksinään kokee miellyttävimmäksi katsoa ilman, että ajattelee mitään tiettyä tilannetta.

Itse tykkään paljon pinkistä, mutta en tykkää hirveästi käyttää sen värisiä vaatteita, värjätä hiuksiani tai seinääni pinkiksi tms. Se väri itsessään vain miellyttää silmääni, vaikken käytä sitä oikein missään. Moneen tilanteeseen se ei sovi.

Sitten taas vaikka jokin musta on värinä ihan tylsä, mutta pukeutumisessa suosin sitä. Se sopii moneen tilanteeseen, mutta ei herätä mitään positiivisia tuntemuksia.

ap.

Vierailija
8/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli vain mun tulkita, jokainen saa kyllä määrittää oman lempivärinsä millä perusteella tahansa, itseni on vaikea määrittää lempiväriäni juuri siksi, että en itsekään tiedä, millä perusteella se pitäisi valita. :D

ap.

Vierailija
9/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja valkoinen eivät ole värejä.

Vierailija
10/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmoitettu ylläpidolle.

Vierailija
11/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä väärää lempivärin kysymisessä on?

Tämä ei ole kuitenkaan mikään virallinen tai ulkoista asiaa varten tehty "tutkimus". Niitähän täällä ei kai saa tehdä? Tämä on vain omaksi huvikseni tehty.

ap.

Vierailija
12/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reinpou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole kuitenkaan mikään virallinen tai ulkoista asiaa varten tehty "tutkimus". Niitähän täällä ei kai saa tehdä? Tämä on vain omaksi huvikseni tehty.

ap.

No siksi koska minua ei mitkään lempivärit kiinnosta. Ja minulla on oikeus ilmoittaa ylläpidolle mitä haluan ilmoittaa.

Vierailija
13/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reinpou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

No siksi koska minua ei mitkään lempivärit kiinnosta. Ja minulla on oikeus ilmoittaa ylläpidolle mitä haluan ilmoittaa.

Ai jaa, luulin että tulkitsit tässä ketjussa olevan jotakin sääntöjen vastaista, jolloin olisin halunnut tietää, mitä vikaa tässä oli. Eipä sitten mitään, kiitos perusteluistasi.

ap.

Vierailija
14/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään metsänvihreästä ja vaaleasta kellanvihreästä, sellaista keväänvihreästä. Myös kirkas turkoosi, vahva punainen, hento vaaleanpunainen ja kylmä harmaa miellyttävät kovasti. En tykkää oranssista, sinapinkeltaisesta, tummansinistä tai oranssinruskeasta. Ja nainen olen. Vastasin kyselyyn vihreä, mutta ei minulla oikeasti ole mitään yhtä selvää lempiväriä.

Vierailija
15/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reinpou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

😂😂😂😂😂😂😂😂 Just kun mulla olikin niin puuduttavan tylsä olo

Vierailija
16/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, vastasin punainen. Olisin vastannut oranssi jos olisi ollut.

Vierailija
17/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reinpou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

😂😂😂😂😂😂😂😂 Just kun mulla olikin niin puuduttavan tylsä olo

He- eh tämä kyllä huvitti minuakin.

Vierailija
18/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, lempiväri oranssi

Vierailija
19/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mintunvihreä, oikein sellainen vaalea pastelli. Myös vanha roosa. Taidan olla romanttinen hempeilijä 😊

Vierailija
20/29 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitin asiattomaksi. Olen tuo joka kertoi tykkäävänsä indikon kaverina persikasta.

Tuli äkkiä vain sellaine olo, että ketju on asiaton.

Mode herätys!