Vaimon lihomista ja liikkumattomuutta vaikea hyväksyä
Vaimoni on mielestäni todella kaunis nainen. Ennen hän oli myös aktiivinen liikkuja, jolla oli urheilullinen vartalo. Tämä on ollut minulle tärkeä osa suhdettamme, jossa on toki paljon muitakin hyviä asioita. Seksikin oli erinomaista. Lasten syntymisen jälkeen vaimoni on lopettanut liikkumisen lähes täysin ja painoakin on kertynyt suhteemme alkuajoista reippaasti. Tämä häiritsee minua todella paljon. Minun on vaikea nähdä vaimoani kauniina painon noustua, mikä heijastuu kaikkeen olemiseemme. Olemme keskustelleet asiasta todella paljon ja tätyy myöntää, että olen todella halpamaisesti syyllistänyt ja painostanut vaimoani laihduttamaan. Asia on ollut pinnalla jo vuosia eikä muutosta ole näköpiirissä. Vaimoni jaksaminen on loppumispisteessä ja itsetunto täysin alamaissa. Itse olen todella ahdistunut tilanteesta ja koen samalla huonoa omaa tuntoa. Seksiä ei luonnollisestikaan enää juuri ole. Periaatteessa ajattelen, että ketään ei saa arvottaa ulkonäön perusteella, mutta samalla jokaisella on oikeus valita itselleen miellyttävä kumppani. Ongelma tässä on siis, että fyysisesti miellyttävä kumppani on muuttunut epämiellyttäväksi ja nyt olen arvojeni kanssa umpisolmussa.
Meillä on paljon yhteistä ja rakkaat lapset, joiden vuoksi ero tuntuu vaikealta ratkaisulta. Itse olen hyväkroppainen aktiivinen liikkuja. Samaa haluaisin nähdä myös vaimossani.
Jaamme kotityöt, lastenhoidon ja perheen kulut tasaisesti vaimoni kanssa.
kaikilla ei riitä kannustus eikä pslkinnot. huonot kortit kun sas eipä voi muuta kuin hidastaa. ylipainoo lisää ongelmia lisää kroppa hajoo ulkoo sisältä,pää hajoo,