Minkälainen oli palava ihastuksesi, jota nyt suunnattomasti ihmettelet?
Luin vanhoja päiväkirjoja. Pitkä, hoikka poika, jolla oli pilottimalliset silmälasit, mulletti ja aina sama flanellipusakka. Grungejumala silloin ja olin jopa kirjoittanut ylös hänen yleisimpiä lausahduksiaan syvällisinä totuuksina elämästä ja musiikista...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen 80-luvulla. Olin itse tuolloin ala-asteella.
Sama!!!:D olin ihan hulluna siihen!
Nainen 32.Iiiik!! Mä kans! Olin alle kouluikäinen ja täysillä rakastunut Mattiin! :D Joitain vuosia myöhemmin retkahdin Toni Niemiseen. Voi kamala, mikä miesmaku...
Tykkään kyllä vieläkin mäkihypystä...:) ihme tyyppi..
Vierailija kirjoitti:
CSI Miamin Horatio Caine. Olin 19-vuotias, ja olin ihastunut häneen PITKÄÄN.
Ymmärrän täysin. Mulla vähän samat fiilikset, mutta jo aikaisemmin kun tämä näyttelijä oli "Hudson Hawk" -elokuvassa nuorena miehenä. Ihana!
Kaffepulla kirjoitti:
Ihan hirveä. Olin tosi rakastunut joskus 18-vuotiaana sellaiseen pitkätukkaiseen muusikkoon. Tyyppi oli täysin luuseri, joku yh-äidin poika Martsarista, joka ei ollut käynyt kuin peruskoulun ja sen jälkeen kai amiksessa jonkun levyseppähitsaajan paperit. Ikinä ei ollut päivääkään töissä. Haki sossusta rahaa, poltti pilveä ja soitteli jossain bändissä. Asui pienessä sotkuisessa yksiössä jonka vuokran sossu maksoi.
Tyyppi oli vieläpä tosi ylimielinen mua kohtaan, voi jestas mitä mä muka näin siinä silloin! Kai se oli hyvännäköinen omalla tavallaan. Olen nähnyt hänestä tuoreen kuvan netissä, nyt tyyppi on sellainen roikkunaamainen keski-ikäinen perheenisä. Ou jee.
Mitä muuta hän olisi käynyt kuin peruskoulun ennen kuin kävi ammattikoulun?
Minullakin oli yläasteella ihastus grungejumalaan. Olin ihastunut tyypin vaatteisiin ja musiikkimakuun ja pelkäsin, etten ole hänen mielestään riittävän erikoinen tai cool. Jälkeenpäin olen tajunnut, että tyyppi oli laiska, hidas, apaattinen, flegmaattinen ja huono koulussa. Ulkonäöltäänkin hän oli melko valju, mutta sen ikäisenä olin niiiiiin ihastunut hänen vaatteisiinsa ja pitkiin hiuksiinsa. Tyyppi soitteli jossain bändissä mutta tuskinpa oli siinäkään kovin hyvä.
Aikuisena ihastuin ja rakastuin muka palavasti tyyppiin, jolla oli samankaltaisia ongelmia kuin minulla, mm. masennusta. Kuvittelin hänet sukulaissieluksi ja sielunkumppaniksi. No, valitettavasti tyyppi unohti kertoa, että hänellä oli paha alkoholiongelma.
Kaikin puolin täydellinen mutta lyhyt, luki lakia ja tienaa kai aika hyvin koska köyhille rosvoillr on oikeuden käynti maksutonta.
Oli kovasti ihastunut minuun jo koulussa ja meillä oli ihanaa seksiäkin, mutta tuossa iässä tytöt ei ole ainakaan lyhempiä kuin pojat. Tuli samaan lukioonkin eikä kasvanut yhtään.
Bänät olin toki tehnyt, kun pitkä poika kiinnostui minusta. Itsrkin olin pitkä ja silloin ei papereita juuri baarissa kyselty.
Taitaa muistaa minäkin mutta paniikissa jos joku kääpiö yrittää iskeä.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut käy lukionkin ennenkuin menevät amikseen, tai jatkavat opintoja amiksen jälkeen. Tämä poika siis oli silloin joku 21 v. ja tosiaan vain nuo levyseppähitsaajan paperit eikä elämässään päivääkään töitä. Eikä mitään suunnitelmia jatkaa opintoja mihinkään suuntaan. Että sellainen tapaus.
🇺🇦🇮🇱
15v vanhempi, kovasti vttuileva, komenteleva, lyhyt ja kalju mies. Mutta niin uskomattoman, ärsyttävän vetävä.
Ulkonäöltään muistutti paljon Dean Beania. Oli viinaanmenevä ja väkivaltainen, joskaan ei koskaan mulle.
Silloin pidin häntä nuorekkaana (olin ite 18-21v. Ihastus kesti siis vuosia) mutta nykyään hän näyttää mielestäni kuvissa huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Kaikki loppui kun hän kuoli sydänkohtaukseen 43-vuotiaana kesällä 2005.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöltään muistutti paljon Dean Beania. Oli viinaanmenevä ja väkivaltainen, joskaan ei koskaan mulle.
Silloin pidin häntä nuorekkaana (olin ite 18-21v. Ihastus kesti siis vuosia) mutta nykyään hän näyttää mielestäni kuvissa huomattavasti ikäistään vanhemmalta. Kaikki loppui kun hän kuoli sydänkohtaukseen 43-vuotiaana kesällä 2005.
SEAN BEANIA piti lukeman.
Vakaan ja turvallisen oloinen, huumorintajuinen ja ystävällinen. Selvä tuleva perheenisä. Ihanat silmät. Ihmettelen koska yleensä vedän puoleeni aggressiivisia ja epäluotettavia renttuja. Ihmettelen miten tuo yksi pääsikin tutkan läpi :D Harmi vaan ettei tunne ollut molemminpuolinen.
En ihmettele mitään, vaan haluisin nähdä ne: Ismon, Kain ja Mikan. Mun tulimerkkiset miehet (leijona, jousimies, jousimies).
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jotkut käy lukionkin ennenkuin menevät amikseen, tai jatkavat opintoja amiksen jälkeen. Tämä poika siis oli silloin joku 21 v. ja tosiaan vain nuo levyseppähitsaajan paperit eikä elämässään päivääkään töitä. Eikä mitään suunnitelmia jatkaa opintoja mihinkään suuntaan. Että sellainen tapaus.
Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä tai negatiivista, jos jollain on "vain" levyseppähitsaajan paperit vaikka koko elämänsä, eikä aikeita kouluttautua lisää.
Loisiminen, tahallinen työttömyys ja pummi-asenne taas on negatiivista ja sen ymmärrän jos se oli se hirveä juttu.
"Vain" levyseppähitsaajan papereiden dumaamista en ymmärrä enkä tajua, miten se oli edes oleellista tarinassasi.
Ehkä mainitsin sen siksi, että perheeni ei olisi hyväksynyt asiaa. Tosin en kertonut tietenkään heille, että tapailen tällaista renttua. Itseäni asia ei silloin häirinnyt.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä nyt ei ole mitään ihmeellistä tai negatiivista, jos jollain on "vain" levyseppähitsaajan paperit vaikka koko elämänsä, eikä aikeita kouluttautua lisää.
Loisiminen, tahallinen työttömyys ja pummi-asenne taas on negatiivista ja sen ymmärrän jos se oli se hirveä juttu."Vain" levyseppähitsaajan papereiden dumaamista en ymmärrä enkä tajua, miten se oli edes oleellista tarinassasi.
Eiköhän tuo ollut vain vastaus kysymykseen, että mitä muuta hän olisi käynyt ennen amista. Jos joku olisi käynyt vaikka lukion ja sen perään amiksen, ei olisi niin ihmeellistä ettei ole 21-vuotiaana vielä työelämään ehtinyt ja ehkä asuukin vielä kotonaan. Mutta jos on käynyt "vain" amiksen eikä muuta, niin se käytännössä tarkoittaa että on jo monta vuotta vain loisinut jos ei tuohon ikään mennessä ole mitään tehnyt. Ei kaikkea tarvitse ottaa noin negatiivisesti. :)
Iiiik!! Mä kans! Olin alle kouluikäinen ja täysillä rakastunut Mattiin! :D Joitain vuosia myöhemmin retkahdin Toni Niemiseen. Voi kamala, mikä miesmaku...