Minkälainen oli palava ihastuksesi, jota nyt suunnattomasti ihmettelet?
Luin vanhoja päiväkirjoja. Pitkä, hoikka poika, jolla oli pilottimalliset silmälasit, mulletti ja aina sama flanellipusakka. Grungejumala silloin ja olin jopa kirjoittanut ylös hänen yleisimpiä lausahduksiaan syvällisinä totuuksina elämästä ja musiikista...
Kommentit (35)
CSI Miamin Horatio Caine. Olin 19-vuotias, ja olin ihastunut häneen PITKÄÄN.
Lihava, työtön, rahaton ja joka asuin vanhempien kanssa. Ja tämä on ihan totta :D Hän oli verbaalisesti pirun lahjakas, hauska ja huoletonta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Lihava, työtön, rahaton ja joka asuin vanhempien kanssa. Ja tämä on ihan totta :D Hän oli verbaalisesti pirun lahjakas, hauska ja huoletonta seuraa.
Hänestä voisi tulla supersuosittu Tubettaja!
Laiha, rokonarpinen ja mua päätä lyhyempi nörtti. Ihastus lopahti, kun näin kerran jäätävän räkäkökkäreen hänen nenässään.
Vierailija kirjoitti:
Asuiko Hämeenlinnassa, kuullostaa meinaan aivan entiseltä säädöltä :DD
Kaikinpuolin helvetin hyvännäköinen ja täydellinen. Narsisti. Pelimies. Still miss him... 😔
Peruskoulussa kun olin seiskalla tai kasilla, ala-asteella oli yhden lukukauden ajan sijaistamassa tooosi namu opettaja. Ainakin sen ikäisen silmissä, nyt kun muistelen heebon ulkonäköä niin mitähän vittua kelasin :D Olin aina aivan jäässä kun tää jannu oli lähettyvillä, ikää sillä oli max 30. Oli kyl paras lukukausi :)
Pitkä vaalea viikinki. Hauska nauru ja jykevä leuka. Harmittavaa, että viihtyi baareissa liikaa. Nykyään olen kiitollinen kun suhteesta ei tullut mitään.
Eli ulkonäkö niin miehekäs, että luuli sisimmänkin olevan. Eksynyt pikkupoika lienee se syvin todellisuus.
Lihava, lyhyt ja nyt vanhempana kun katsoin facebookista niin kasvonpiirteissä jotain mikä tuo mieleen down-syndrooman.
Jätti minut julmasti kun en antanut vaikka vonkasi.
Nyt myöhemmin ei kauheasti harmita, silloin itketti.
Elämässään monia asioita sössinyt taiteellinen ja älykäs mutta toivottoman huithapeli ja viinaan menevä mies. Ihan kivan näköinen ainakin silloin nuorempana, mutta käytti minua hyväksi ja valehteli mennen tullen. Ehkä sain siitä suhteesta silloin jotain itselleni tärkeää, ja muistan olleeni surun murtama, kun jouduin heittämään hänet pihalle (syystä). Näin jälkikäteen en ryhtyisi hänen kanssaan suhteeseen enää ikinä, mistään hinnasta enkä missään olosuhteissa. Hyi!
Otsikon muotoilu naurattaa vieläkin. :D
Ne kaikki mitkä mulla on ikinä ollut, tämänkään hetkistä en ihan ymmärrä.
Kusipäinen Sami Hedberg -klooni, kaikkitietävä ja täynnä itseään.
Lihava, löllykkä, valehteleva, avopuolisoaan kaikkien kanssa pettävä, kaljaa kittaavaa köyhä luuseri. Mutta se huumorintaju ... 🤔
Hampaat kuin risuaita, riippumaha, likainen, löyhkäävä jalkahiki, jäyhä toljottaja, hidas ja kovaääninen,
ei tule toimeen kenenkään muun miehen kanssa, ärsyttävä riippakivi, salakavala varas.
Silloin hän oli mielestäni huoleton, nautiskelija, rento, laiska, seksikäs ja itsevarma,
naisten mieleen,
yllättävä ja jännittävä mies.
Ainoa mikä ei ole muuttunut 15 vuodessa on hänen hyvät, symmetriset ja kauniit kasvonsa ja vahvat hiukset. (Siinä olikin kaikki hyvät puolet).
Matti Nykänen 80-luvulla. Olin itse tuolloin ala-asteella.
Cheek...
Ja oon vanha akka joka inhoaa räppiä.
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen 80-luvulla. Olin itse tuolloin ala-asteella.
Sama!!!:D olin ihan hulluna siihen!
Nainen 32.
Ihan hirveä. Olin tosi rakastunut joskus 18-vuotiaana sellaiseen pitkätukkaiseen muusikkoon. Tyyppi oli täysin luuseri, joku yh-äidin poika Martsarista, joka ei ollut käynyt kuin peruskoulun ja sen jälkeen kai amiksessa jonkun levyseppähitsaajan paperit. Ikinä ei ollut päivääkään töissä. Haki sossusta rahaa, poltti pilveä ja soitteli jossain bändissä. Asui pienessä sotkuisessa yksiössä jonka vuokran sossu maksoi.
Tyyppi oli vieläpä tosi ylimielinen mua kohtaan, voi jestas mitä mä muka näin siinä silloin! Kai se oli hyvännäköinen omalla tavallaan. Olen nähnyt hänestä tuoreen kuvan netissä, nyt tyyppi on sellainen roikkunaamainen keski-ikäinen perheenisä. Ou jee.
🇺🇦🇮🇱
Normi sekopää epävakaa.