Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti reissuun, juhlimaan kavereiden kanssa! Miten kostan?

Vierailija
05.05.2017 |

Uhkasin jo lähteä, soittelen kokoajan perään, uhkaan tappaa koiran jos ei tule kotiin, lähettelen viestejä sille ja sen kavereille, aamulla rikoin auton tuulilasin... Mikään ei auta! Mitä mä vielä keksin? Saisin ehkä juhlapaikan osoitteen selville jotenkin, jos soittaisin sinne poliisin? Mitä sanotte?
Keksikää mulle keinoja miten kostaa, pliis.
Rakastan kyllä miestä ja hän minua, mutta miksi käyttäytyy näin???
Oon vaan itkeny koko aamun.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni paras ystävä alkoi seurustelemaan. Tämä uusi seurustelukumppani ei sitten tahtonut parhaiden kavereiden näkevän toisiaan edes urheilun merkeissä. Oli niin omistushaluinen ja maailman napa. Yhteydenpito palasi erotessa.

Vierailija
42/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto hyvinvarustetulle tummahipiäiselle miehelle joka sitten saapuu kämpillenne, ei muuta kuin peppu pystyyn ja tumma kaveri tekee temppunsa.

Pyydät vielä jäämään yöksi ja kun miehesi saapuu, hän havaitsee että on joutunut ikimuistettavan kostotoimenpiteen kohteeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Kuulostat unelmieni naiselta ap,voisitko jättää tuon sian ja alkaa mun tsypykäksi?

Ikä?

Vielä ehtisi järjestää juhannushäät.

En mää viitti. Oon kiintynyt mun mieheen.

Vierailija
44/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene taksilla miehen perään?

Muistitko ilmoittaa miehen työpaikalle että on juopposika ja naisten hakkaaja?

Mä kävin siä jo aamulla autolla mut poliisit ajoi mut pois.:(

Vähän tarkkuutta. Vastatasit tähän jo.

Kyllä täytyy olla tylsä palstapäivä.

Siis vastasin siihen, etten ole soittanut työpaikalle! Tolla vastaajalla tuli hei kuitenkin monta hyvää pointtia ja neuvoa. Huomasin tuon sinne juhlapaikalle lähtemisjutun myöhemmin. Mulla on lievä lukihäiriö.

Vierailija
45/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sinun kanssasi seurustelussa ole kostoa ihan riittävästi. Jatka samaan malliin.

Se rakastaa mua kyllä.

No sittenhän mies on rangaistuksensa jo saanut.

Vierailija
46/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitto hyvinvarustetulle tummahipiäiselle miehelle joka sitten saapuu kämpillenne, ei muuta kuin peppu pystyyn ja tumma kaveri tekee temppunsa.

Pyydät vielä jäämään yöksi ja kun miehesi saapuu, hän havaitsee että on joutunut ikimuistettavan kostotoimenpiteen kohteeksi...

Mä sanoin jo etten harrasta lainkaan seksiä.

Vierailija
47/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostat sille pettämällä sitä ja kertomalla sen yksityiskohtia myöten hänelle. Hän jokatapauksessa pettää sua tolla matkallaan. Teidän suhde menee siitä varmaan pilalle, mutta hän aloitti lähtemällä miesporukalla matkalle. Nuoret naiset, älkää olko naiiveja miestenne suhteen.

Vierailija
48/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhkasin jo lähteä, soittelen kokoajan perään, uhkaan tappaa koiran jos ei tule kotiin, lähettelen viestejä sille ja sen kavereille, aamulla rikoin auton tuulilasin... Mikään ei auta! Mitä mä vielä keksin? Saisin ehkä juhlapaikan osoitteen selville jotenkin, jos soittaisin sinne poliisin? Mitä sanotte?

Rikoit tuulilasin ja uhkasit tappaa koiran?

Olen aiemmin tavannut tosielämässä MIEHIÄ, jotka tekevät tuollaista,

kun nainen lähtee.

Naiselta tuo on ennenkuulumatonta. Olet keksinyt koko jutun, todellisuudessa olet vain sovinistimies siellä keksimässä ilkeyksiä naisten päänmenoksi.

Jos kuvittelet, että tällaisia naisia ei ole olemassakaan, nainen on aina uhri ja nainen ei voi olla paha, niin hyvin on mennyt feministien aivopesu kohdallasi kohteeseensa.

Vierailija
49/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostat sille pettämällä sitä ja kertomalla sen yksityiskohtia myöten hänelle. Hän jokatapauksessa pettää sua tolla matkallaan. Teidän suhde menee siitä varmaan pilalle, mutta hän aloitti lähtemällä miesporukalla matkalle. Nuoret naiset, älkää olko naiiveja miestenne suhteen.

Joo! Mä ainakin uhkailen sillä! Mä tiedän että se koittaa pettää, mut mulla on onneks siä vakooja! Huh.

Vierailija
50/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suuremmalla syyllä! Ei seksin vuoksi vaan koston vuoksi.

Ehdottomasti paras tapa kostaa miehellesi olisi harrastaa peppuhommia ison mustan miehen kanssa. Laitat sitten aktista vaikka valokuvat miehellesi jolle et edes anna.

Toisaalta en kyllä ihmettele yhtään miksi miehesi tekisi vaikka vähän pidempiäkin reissuja, "juhlimaan kavereiden kanssa".

Suosittelisin sinulle jotain terapiaa tai päähoitoa. Hyvää kevättä!

Vierailija
51/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoit tuulilasin ja uhkasit tappaa koiran?

Olen aiemmin tavannut tosielämässä MIEHIÄ, jotka tekevät tuollaista,

kun nainen lähtee.

Naiselta tuo on ennenkuulumatonta. Olet keksinyt koko jutun, todellisuudessa olet vain sovinistimies siellä keksimässä ilkeyksiä naisten päänmenoksi.

Jos kuvittelet, että tällaisia naisia ei ole olemassakaan, nainen on aina uhri ja nainen ei voi olla paha, niin hyvin on mennyt feministien aivopesu kohdallasi kohteeseensa.

Se joka toisia syyttää, itse on.

Vierailija
52/52 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole seksiä vaan kosto miehellesi.  Hame korviin, peppu pystyyn ja ajatukset koston onneen vaan. Kaikki voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme