Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pirkkalan K-Supermarket on järkyttävä eläintarha nykyään - tänään siellä koira joka haukkui kimeästi useaan kertaan

Vierailija
15.01.2026 |

Mikä helvetti siinä on, että näiden itsekkäiden kuspäiden mukaan mennään, että staana ruokakauppaan saa raahata näitä helvetin elukoita. Vttu että vtuttaa. 

Kyllä on kauppias sekaisin kun antaa näiden rakkien tulla RUOKAKAUPPAAN. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin koira kuin se mitä tuli otsikosta mieleen. 

Vierailija
2/4 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä on helkatin kiva K-kauppa.  Pitkin hampain hyväksyn heidän koirakärrynsä. Yleensä se on tyhjänä. Kerran pari ollut joku asiallinen koira ja koiran omistaja. Jos tulee joku räyhäkoira tai jotain häiriötä, saattaa kauppa vaihtua. En halua ostaa eväitäni kennelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat eivät kuulu ruokakauppaan, se on tarkoitettu ihmisille, koira ei ole ihminen. Olen myös huomannut että nämä rakkien omistajat ovat hyvin sekaisin nykyään, vai ovatko aina olleet, ovat itsekkäitä ja luulevat että sen paska rakin kanssa saa mennä mihin vaan, koska minulla on oikeus. Olen itse kyllästynyt näihin elukoihin ja niiden omistajiin. 

Vierailija
4/4 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin kauppaa. En halua ostaa ruokia kaupasta, joka sallii eläinten pääsyn samoille ruokahyllyille.