Onko ne miehet homoja jotka ostavat itse vaatteensa?
Mietin vaan kun mies käskee aina mun ostaa hälle vaatteita ja kun jotakin ostan niin yleensä ne on väärän värisiä tmv.
Joskus vitsillä sanoin sille että vain homomiehet ostaa vaatteensa itse ja taisi ottaa liin henkilökohtaisesti sen :D
Kommentit (27)
Osa on homoja, osa ei ole homoja. Uskomattoman tyhmä kysymys.
Sinkkumiehelle paha paikka kun ei voi laittaa muijaa asioille vaan pitää leimautua homoksi
onhan se ymmärrettävää ettei heteromiestä vaatteitten osto paljoa kiinnosta. kuitenkun, jos haluaa oikeanlaista vaatetta oikeassa koossa, niin silloin sitä on lähdettävä vaatteita ostamaan. tietenkin jos kaapissa on pelkästään samanlaisia pukuja riippumassa, niin kuin matlockilla, niin tuollaisessa tilanteessa vaatteitten osto olisi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottamasti on ! Luulitko tosiaan että heteromiehet ostavat itse vaatteensa ?
Tää. Vaatekauppa on paras paikka iskeä miehiä ja aina käy flaksi ;)
T. Homo
Joo, todellakin. En mäkään ollu aiemmin homo mut menin kerran ostamaan vaatteita ja hups!
Naiset! Älkää koskaan päästäkö miehiänne vaateostoksille. Ainakaan yksin, jonkun pitää olla vahtimassa ettei homot vie teidän kultamussukoitanne. Eipä monet naiset tiedäkään mitä miesten vaateosastoilla tapahtuu! ;-)
Minäkin ostan itse vaatteeni. Olenko lesbo?
Vierailija kirjoitti:
onhan se ymmärrettävää ettei heteromiestä vaatteitten osto paljoa kiinnosta. kuitenkun, jos haluaa oikeanlaista vaatetta oikeassa koossa, niin silloin sitä on lähdettävä vaatteita ostamaan. tietenkin jos kaapissa on pelkästään samanlaisia pukuja riippumassa, niin kuin matlockilla, niin tuollaisessa tilanteessa vaatteitten osto olisi helppoa.
Tai Batmanilla!
http://www.totalblueprint.com/wp-content/uploads/2015/03/Wardrobe-befor…
ei kai se homoksi miestä tee. ennemmin ehkä aikuiseksi.