Onko ne miehet homoja jotka ostavat itse vaatteensa?
Mietin vaan kun mies käskee aina mun ostaa hälle vaatteita ja kun jotakin ostan niin yleensä ne on väärän värisiä tmv.
Joskus vitsillä sanoin sille että vain homomiehet ostaa vaatteensa itse ja taisi ottaa liin henkilökohtaisesti sen :D
Kommentit (27)
Sano 'miehellesi', että aikuiset ostavat itse omat vaatteensa, lapset eivät. Ja että haluat olla parisuhteessa ainoastaan aikuisten kanssa etkä voi harrastaa seksiä lasten kanssa. Sama mikä pätee vaatteiden ostamiseen ja vaatteiden väreistä kiukutteluun, pätee myös kotitöihin.
Kaikenlaisia 'miehiä' teillä onkin.
Jaa kukas ne vaatteet sitten ostais?
Repesin ääneen, huh mikä pikkupoika :D
Tulee mieleen mun veli 10v sitten kun miehetkin värjäili tukkaansa paljon. Veli ei kehdannut itse ostaa kaupasta (moni muukaan jätkä ei kehdannut) hiusväriä ettei luultaisi homoksi :D
Siis oikeasti :D Vaimo ostaa miehen kaikki vaatteet? Mikä lapsiaikuinen sulla siellä on?
Ehdottamasti on ! Luulitko tosiaan että heteromiehet ostavat itse vaatteensa ?
Kuulostaa aika pervolta tuo teidän suhde. Mies pitää sinua äitinään ja itseään pikkupoikana? Sä varmaan ostat sille shampoot ja hammasharjatkin, voitelet leivätkin?
Vierailija kirjoitti:
Ehdottamasti on ! Luulitko tosiaan että heteromiehet ostavat itse vaatteensa ?
Tää. Vaatekauppa on paras paikka iskeä miehiä ja aina käy flaksi ;)
T. Homo
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika pervolta tuo teidän suhde. Mies pitää sinua äitinään ja itseään pikkupoikana? Sä varmaan ostat sille shampoot ja hammasharjatkin, voitelet leivätkin?
Eikös se naisen tehtävä oo tehdä ne leivät :)
On tosi vaikeeta olla biseksuaali mies. Pitää miettiä, että jos menen vaatekauppaan, voinko myös tehdä itse leipäni vai en.
Onneksi oon löytänyt vakkarihakijan. Vähän pitää maksella hakupalkkaa, mutta saan sopivia vaatteita leimautumatta homoksi.
Kyllä nyt jotain kalsareita ja sukkia voi pyytää hakemaan jos tietää kertoa koon ja toiveen mallista mutta kyllä itse nykyään ostan paidat ja farkut itse (ja yleensä ne muutkin) :D
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miehet ostaa vain mustaa ettei teitä luulla homoksi. Tosin ei sitten kuitenkaan mustia v-aukkoisia paitoja, ne on myös homoa.
Kyllä mä sallisin maasto kuvioidut reisi tasku housutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan kun mies käskee aina mun ostaa hälle vaatteita ja kun jotakin ostan niin yleensä ne on väärän värisiä tmv.
Joskus vitsillä sanoin sille että vain homomiehet ostaa vaatteensa itse ja taisi ottaa liin henkilökohtaisesti sen :D
miksi olet miehesi käskettävissä ja miksi pidät homoa haukkumasanana?
Nainen yritti sotkeentua vaatehankintoihini kauan sitten.
Tein selväksi heti alkuunsa jos mielii jatkaa meikäläisen kanssa niin ei puutu kolmeen asiaan sitten koskaan: se miten pukeudun, miten käytän rahaa ja mitä syön.
Ensimmäinen on makuasia, mutta kaksi jälkimmäistä on paremmin meikäläisellä hallussa kuin hänellä - säästöt & verikokeiden tulokset kertovat tämän lahjomattomasti...
Taidankin tuntea pelkkiä homomiehiä siis...
On, vaikka kai jotkut sivistymättömät heteromiehet yrittää vieläkin käydä ostoksilla ilman naisia. Tosi monissa kaupoissa on onneksi sellaiset heterotutkat, jotka hälyyttää jos heteromies pyrkii myymälään ilman naista. Vartijat poistaa sit suht nopeasti heidät. Käsittääkseni tän kriminalisoimiseksi on joku lakiesityskin tehty, törkeä heteroseksuaalinen taloushuijaus tms? Saisi valtio vähän lisää sakkotuloja :)
Itse kyllä sain käydä mukana ostamassa vaatteita, silloin joskus. Sain sanoa jostain vaatteista mielipiteeni ja päinvastoin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miehet ostaa vain mustaa ettei teitä luulla homoksi. Tosin ei sitten kuitenkaan mustia v-aukkoisia paitoja, ne on myös homoa.
Kyllä mä sallisin maasto kuvioidut reisi tasku housutkin.
Totta, ehkä se ainoa toinen vaate mitä mies voi käyttää. Vielä kun vähän turauttaa jarruraitoja sinne sisään niin sitten on oikea mies eikä mikään mariam poimija.
Miehelläsi on selvästikin homofobia, ja se usein viittaa kaappihomouteen.