Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Marimekon suosiminen noloa?

Vierailija
04.05.2017 |

Niin onko se?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen paljon käyttänyt Marimekkoa (en sentään sitä unikkoa), ja  on niillä muitakin kuoseja, mutta hinnat ovat ihan naurettavat nykyiseen laatuun nähden. Kun Turkissa tehdystä takista irtoaa neppari kahdessa viikossa väljästä kauluksesta, niin risoohan se vähän.

Olen kyllä jo täti-isässä ja nyt suosin mieluummin Gudrun Sjödeniä, mutta hänen malleissaan ei useinkaan vyötäröä ole, vaan sitä ikuista A-leikkausta vain.

Juuri pakkasin 18 raitapaitaa säkkiin, niissä on kyllä vuosien värikirjo. Mietin, että voisiko niistä jotain askarrella. Sen verran ovat käytettyjä, että en taida viitsiä enää kirpparillekaan viedä.

Mun lapsen sängyssä on päiväpeitteenä Gudrun Sjödenin pöytäliina koska se vaan oli siinä niin cool. Merkin vaatteista taas en tykkää. Voitin tuon Gudrun Sjödenin jonkun akkainlehden arvonnassa.

Vierailija
22/25 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään joistakin kuoseista, mutta mallit ovat useimmiten sellaisia, eetä ne sopivat vain pitkille ihmisille. Ja monet vaatteet ovat säkkimäisiä. Toinen asia on se, että vaatteissa ei ole kunnon kaula-aukkoja, kesävaatteissakin kurkkun asti pyöreä kaula-aukko. En ole oikein innostunut näistä vaatteista. Enemmän miellyttää Gudrun Sjödenin vaatteet. Onhan nekin vähän tätimäisiä mutta rennolla tavalla. Toisaalta GS vaatteet ovat enemmän vapaa-ajan vaatteita, ei sovi bisnespukeutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko ei ole tippaakaan tyylikästä. Niistä tulee mieleen ikääntynyt lastentarhanopettaja-look ja sellaiselta en halua näyttää.

Vierailija
24/25 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla muutama unikkokin, suurin osa kuitenkin jotain muuta.

Laukkuja löytyy 30-40 erilaista.

Vierailija
25/25 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on kuitenkin muotitalo, joka herättää hyvät fibat jenkeissäkin.