Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä kerron, sinä kuuntelet

Vierailija
04.05.2017 |

Taas se sama ex! Ajatukset kiertävät kehää.

Tuli umpikuja. Erosimme. Olimme "eronneet" jo monesti aiemminkin, mutta emme kuitenkaan. Sitten se tapahtui.

Ex on se sama, joka sekosi ja mustamaalasi (ja varmasti mustamaaLAA) minua ympäriinsä. Välillä suorastaan inhoan koko tyyppiä. Kaikki eksän rasittavat tavat. Ja elämäntavat. Tiedän, ettei se siitä mihinkään muutu. Tuo raivoisa mustamaalaus kertoo kuitenkin eksän tunteista jotakin...
Välillä muistelen hyviä hetkiä ja haluaisin ne takaisin.

Olen miettinyt niin paljon, kuinka paljon "pitäisi" rakkaudessa antaa anteeksi ja mikä on suorastaan tyhmyyttä. Olen parantumattomasti sitoutumiskammoinen ja aina alkuhuuman jälkeen huomaan, että poikaystävä ei ole unelmani. Siitä syntyy riitoja ja lopputulos on arvattavissa.

Voisihan tämä välirikko vahvistaa suhdettamme ja voisimme ehkä elää elämämme onnellisina yhdessä. Tai sitten emme... Toivon liikaa muutosta.

En tiedä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuunnellut. Vahingossa näin että alussa luki jotain ex..plaa plaa.

En ihmettele yhtään jos exäsi ei sinua rakasta kun olet tuollainen kometelija: Minä puhun! Minä minä minä. Ja sinä kuuntelet.

Hyi helvetti.

Vierailija
4/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuunnellut. Vahingossa näin että alussa luki jotain ex..plaa plaa.

En ihmettele yhtään jos exäsi ei sinua rakasta kun olet tuollainen kometelija: Minä puhun! Minä minä minä. Ja sinä kuuntelet.

Hyi helvetti.

:DDDDDD

ap

Vierailija
5/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi up

Vierailija
6/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi up?

Vierailija
8/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi up.

Vierailija
9/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN. OLEN MIETTINYT, ETTÄ KUINKA PALJON RAKKAUDESSA "PITÄISI" ANTAA ANTEEKSI. JOS AJATELLAAN TILANNETTA, ETTÄ PÄÄDYMME TAKAISIN YHTEEN. AINAKIN EKSÄN RIEHUMISTEN PERUSTEELLA TUNTEITA LÖYTYY, JA TOKI MINULLAKIN ON TUNTEITA, VAIKKAKAAN EN TIEDÄ, KUINKA VAHVOJA.

Vierailija
11/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIIN. OLEN MIETTINYT, ETTÄ KUINKA PALJON RAKKAUDESSA "PITÄISI" ANTAA ANTEEKSI. JOS AJATELLAAN TILANNETTA, ETTÄ PÄÄDYMME TAKAISIN YHTEEN. AINAKIN EKSÄN RIEHUMISTEN PERUSTEELLA TUNTEITA LÖYTYY, JA TOKI MINULLAKIN ON TUNTEITA, VAIKKAKAAN EN TIEDÄ, KUINKA VAHVOJA.

Vierailija
12/12 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: