Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taloyhtiö syrjii ylipainoisia

Vierailija
04.05.2017 |

Espoon Kilossa asuva 300-kiloinen Marko Hento joutuu ajamaan sähkömopolla, koska hänen jalkansa eivät enää kestä kävelemistä tai seisoskelua.
Taloyhtiön pesutila uusittiin niin, että siellä pystyy nyt käymään apuvälineiden kanssa, muun muassa tämän sähkömopon. Ongelma on se, että uuden pyykinpesukoneen pesuainelokero on koneen yläpuolella, joten sähkömopon päällä istuvan Markon on hankalampi kurotella ylhäällä olevalle pesuainelokerolle.
Kuvista näkyy että hän ylettää koskemaan kädellään lokeroa, mutta tilanne on silti kovin epämiellyttävä.

Marko on ollut ennenkin uutisissa koettuaan epäreilua kohtelua vammansa takia. Muun muassa vuonna 2013, jolloin kaupungin apuvälinevuokraamo otti häneltä sähkömopon takaisin. Syynä oli se, että Marko painoi tuolloin 270 kiloa eikä kyseistä mopoa oltu tehty sellaiselle painolle. Suurempia mopoja ei kaupungilta löytynyt.
En itse asiassa tiedä kuinka tilanne ratkesi, mutta ainakin nykyään Marko ajelee taas sähkömopolla.

http://www.savonsanomat.fi/kotimaa/IL-270-kiloinen-mies-asuu-vankina-ko…
https://www.instagram.com/p/BTGJQdzDQE5/

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramissa näkyy joku 1500€ maksava kuvauskopteri.

Vierailija
22/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan toi pesukonejuttu silti aika perseestä koska tuo ei ole vaan markon ongelma eikä tarvi olla 300 kiloinen, riittää että on pyörätuolissa. Toki ongelmaan on myös helppo ratkaisu: pesupallo ja nestemäinen pesuaine.

En kyllä tiennyt että Suomessakin on näitä superlihavia, mä oon tuon rinnalla melkeen laiha ja hyväkuntoinen kun olen aina ollut silti aktiivinen ja yritän parantaa syömistä, 130kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää. Sille on tietty hommattu erikoisvahvisteinen sänky ja asennettu sinne kämppään joku sähkövintturi millä se kammetaan mopon päälle.

Vierailija
24/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuainetabletin esim ariel actilift voi heittää rumpuun vaikka metrin päästä.

Vierailija
25/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseaiheutettua, ei säälitä. Miten joku voi päästää itsensä tuohon kuntoon?

Vierailija
26/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Marko on mässäillyt itseensä 30kiloa lisää laardia.... ja edelleen katkerana syyttää muita.

Vierailija
27/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja hento ote pesupallosta ja pyykkien sekaan. Ei ongelmaa.

Vierailija
28/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisten itsensä ylilihavaksi syöneiden tukemista edes on???? Jumalauta, ei mitään vastuuta omasta elämästään ja ennenkaikkea itsestään, mässätään vaan ruokaa ja herkkuja turpaan kuin heikkopäinen ja vingutaan apua jälkiseurauksiin. TÖRKEÄÄ.

OKSETTAVAA.

Vierailija
29/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 kg ei ole ylipainoinen, vaan sairaalloisen lihava. Minä olen 77kg, ja minä olen ylipainoinen. Eikä minua syrjitä, eikä liikkuminen ole ongelma.

Eikö itsetuhoisuus ole pakkohoidon peruste, joten eikö tuollainen monen sadan kilon syöjä voisi päästä hoitoon?

Vierailija
30/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni ja hento ote pesupallosta ja pyykkien sekaan. Ei ongelmaa.

Pesupallon terävät reunat repivät pyykit rei'ille ajan mittaan.

Vierailija
31/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat aivan järkyttävän kalliita.

Vierailija
32/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jääpähän läskille vähemmän rahaa mässäilyyn.

Vierailija
33/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on varmasti sähkömopotkin.

Vierailija
34/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisten itsensä ylilihavaksi syöneiden tukemista edes on???? Jumalauta, ei mitään vastuuta omasta elämästään ja ennenkaikkea itsestään, mässätään vaan ruokaa ja herkkuja turpaan kuin heikkopäinen ja vingutaan apua jälkiseurauksiin. TÖRKEÄÄ.

OKSETTAVAA.

300 kg ei ole ylipainoinen, vaan sairaalloisen lihava. Minä olen 77kg, ja minä olen ylipainoinen. Eikä minua syrjitä, eikä liikkuminen ole ongelma.

Eikö itsetuhoisuus ole pakkohoidon peruste, joten eikö tuollainen monen sadan kilon syöjä voisi päästä hoitoon?

Vierailija
35/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa että Suomessakin alkaa olla näitä jenkki-läskejä, jotka ei pysty painonsa takia edes kävelemään ilman apua.

Vierailija
36/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ihminen kehtaa vinkua julkisuudessa? Luulisi hävettävän 300kiloa läskiä. Tälläisiä yhteiskunta paapoo. Ei muuta kuin pakkohoitoon ja vihannesmehukuurille.

Vierailija
37/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä Hennolla on tyttöystävä.

Vierailija
38/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ärsyttävä ihminen livenäkin. Kerrankin töissä meinasi ajaa mopollaan päälleni, kääntyili vain yhtään ympärilleen katsomatta.

Vierailija
39/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Savon Sanomat ainoa media, joka on suostunut tämän jutun julkaisemaan? :D

Vierailija
40/90 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on tupperware konsulentti. 😂😂😂😂