Vierailija

Mitä mielipidettä tästä biisistä? Tulee ysärihumpat mieleen, Movetron tms.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (6)

Vierailija

"mä laitan kädet sun paidan alle" on jotenkin turhankuuloinen täytelause... Muuten kai ihan ok vaikkei mun teekuppi ookkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"mä laitan kädet sun paidan alle" on jotenkin turhankuuloinen täytelause... Muuten kai ihan ok vaikkei mun teekuppi ookkaan.

Must se on just ihana kohta. Kuvittelen aina halaavani miestä josta olen kiinnostunut ja laitan kädet sen paidan alle ja tunnen sen lämpöisen ja kiinteän selän. Kurrr ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään just tuosta, baarissa oli kädet varatun miehen paidan alla, ihania muistoja tulee...

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Tää biisi tulee radiokanavilla jatkuvalla syötöllä. Mietin, onko joku levy-yhtiö pakottanut Vesalan tismalleen samaan muottiin kuin kaikki pop- ja iskelmäartistit. Aiemmin poikkesi muista, mutta Älä droppaa mun tunnelmaa ja varsinkin tää on ihan tusinapoppia ja kaameaa autotunea.

Vierailija

On loistava biisi! Olin todella yllättynyt, kun ekan kerran kuulin, kuka sen esittää. Nyt jo tietysti soitossa kulunut, mutta lähtökohtaisesti hyvä biisi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.