Säälittää työkaveri, joka uskollisesti laittaa korkkikset jalkaan ja horjuu niillä taas läpi yhden työpäivän.
Osaa nimittäin kävellä koroilla yhtä huonosti kuin osaa työnsä ;)
Ja muuten, sen uusi "muodikas" tukka on hirvee!
Sanoisin nämä kyllä sille suoraan päin naamaa, mutta se menisi taas silmät punaisena itkeen kahvihuoneeseen miten mä olen ilkeä ja kateellinen akka. Ja ämmät kantelisi pomolle.
Kommentit (11)
Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa omaa egoaan ja kompensoida omia vikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Motiivisi sanoa nämä asiat suoraan, pikku neiti porvoolainen? Olen aina ihmetellyt, miksi työpaikalla, jossa käydään siis ansaitsemassa elantoa, pitää puuttua huonossa hengessä jonkun olemukseen?
"Hän" on olevinaan hienompi, kun äiti on ulkomaalainen ja "hän" myös haluaa osoittaa sen esim pukeutumisella ja meikillä. "Hän" puhuu tällälailla, hienommin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Motiivisi sanoa nämä asiat suoraan, pikku neiti porvoolainen? Olen aina ihmetellyt, miksi työpaikalla, jossa käydään siis ansaitsemassa elantoa, pitää puuttua huonossa hengessä jonkun olemukseen?
"Hän" on olevinaan hienompi, kun äiti on ulkomaalainen ja "hän" myös haluaa osoittaa sen esim pukeutumisella ja meikillä. "Hän" puhuu tällälailla, hienommin.
Ap
Tai sitten kaikki on vain sinun päässä ja itse pidät häntä hienompana kyseisistä syistä, ja saamalla kadehdit. Jos jollakulla on mielestäni huono hiusleikkaus, pidän sitä vain huonona leikkauksena enkä suurena yrityksenä esittää hienoa tai parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTai sitten kaikki on vain sinun päässä ja itse pidät häntä hienompana kyseisistä syistä, ja saamalla kadehdit. Jos jollakulla on mielestäni huono hiusleikkaus, pidän sitä vain huonona leikkauksena enkä suurena yrityksenä esittää hienoa tai parempaa.
No mua vaan säälittää ja naurattaa kun tämä pikkuprinsessa yrittää niin kovasti ja epäonnistuu surkeesti. Ei pitäis jos ei osaa ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mua vaan säälittää
Tuota nyt ei usko kukaan. Olet vain yksinkertaisesti ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTai sitten kaikki on vain sinun päässä ja itse pidät häntä hienompana kyseisistä syistä, ja saamalla kadehdit. Jos jollakulla on mielestäni huono hiusleikkaus, pidän sitä vain huonona leikkauksena enkä suurena yrityksenä esittää hienoa tai parempaa.
No mua vaan säälittää ja naurattaa kun tämä pikkuprinsessa yrittää niin kovasti ja epäonnistuu surkeesti. Ei pitäis jos ei osaa ;)
Ap
Mitä ominaisuuksia itsestäsi näkisit hänessä kernaasti?
Ap on tyypillinen katkeroitunut kyttääjä-ämmä, joka kateellisena kyylää nuorempia ja kauniimpia työtovereitaan. Näitä löytyy valitettavasti melkein joka työyhteisöstä, itsekin olen nuorena joutunut samanlaisen uhriksi.
Kuulostaa niin kateelliselta. Ja mitä vittua tuo sääli juttu on. En usko hetkeäkään, että säälit kyseistä tyyppiä, sillä puhut hänestä moukkamaisesti. Etkö tiedä mitä sääli on? Et taida, ap, olla itsellesi kovin rehellinen vaikuttimistasi
Menisi taas silmät punaisena itkemään kahvihuoneeseen? Taas? Eli olet jo aiemmin kiusannut häntä? Keskity vain siihen omaan työntekoosi, äläkä kyräile muiden ulkonäköä tai vaatetusta.
Kotoaanko ap on oppinut katkeruuden vai onko elämä kouluttanut?