Muita täysin raittiita foorumilla, ajattelin kysellä kuulumisia
Kuinka teidän arki ja elämä sujuu ilman alkoholia ja oletteko tehneet ihan tietoisen valinnan olla juomatta vai juotteko niin vähän, että se on täysin merkityksetöntä? Itse kadotin kiinnostuksen dokaamisen aikoja sitten, illat toisti itseään, hauskaa oli aniharvoin ja kankkusessa oleminen tuntui pelkältä tuskalta.
-Arnoldi
Kommentit (24)
Hyvin tuntuu jengillä pyyhkivän, hieno kuulla ja kaikille tsemppiä tasapuolisesti elämän koitoksiin.
-Arnoldi
Minä oon, ollut nelisen vuotta täysin raitis. Lopetin, kun ei pysynyt hallinnassa ollenkaan ja hetkeäkään en oo katunut päätöstäni. Ehkä elämäni paras päätös, koska siitä vasta elämä alkoi. Masennus poistui, kun pisti korkin kiinni.
Elämä sujuu mukavasti, ihan tavallista perhe-elämää lähiössä, päivätyö ja opiskelut. Matkustelen, käyn keikoilla, ulkoilen mukulan kanssa ja luen.
Minusta tuli kohtuullinen kuluttaja. En juo sellaisia määriä että olisi pää jumissa tai aamulla oksettaisi/väsyttäisi.
Eli en oikein osaa sanoa mikä teissä meni pieleen. Harmi ettette osaa ottaa kohtuudella :)
Jep, eikä mene puoli viikkoa pää jumissa, koomassa duunissa jos on vkl dokannu.
-Arnoldi