Vierailija

Ongelma on alakerran sauhuttelija. Auttaako tupakkavaroitin ajoissa hälyttämään, että ehtii laittaa parvekkeen oven kiinni, ennen kuin hajut leijuvat sisään. Onko kellään kokemusta?

Juttelu alakerran asukkaan kanssa ei auta. On tosi yrmeä ja suorastaan ilkeä mies. En nyt halua mitään sodankäyntiä. Haluan vain saada oven ajoissa kiinni.

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (8)

Vierailija

Oliskin muuten kätevä. Meillä rivaritalossa tupakoiva pariskunta naapurissa. Olen kahdedti pyytänyt voisivatko tupakoida toisella puolella taloa. Eivät näemmä voi.

Vierailija

Joku saisi kyllä takoa noille tupakkaterroristeille järkeä päähän, mielellään ihan kirjaimellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oliskin muuten kätevä. Meillä rivaritalossa tupakoiva pariskunta naapurissa. Olen kahdedti pyytänyt voisivatko tupakoida toisella puolella taloa. Eivät näemmä voi.

Joo, tästä samasta asiasta kärsii moni. Ja nyt vielä enemmän ajankohtaista, kun lämpimät kelit alkavat.

Aloin tänään googlata, onko olemassa jotain hälytintä. Huomasin, että tupakkavaroittimia on myynnissä, maksaa 50 €. En ole vain varma, auttaako tässä asiassa. Voishan tuota kuitenkin kokeilla.

Ja olis ehkä kiva vähän näpäyttää sitä alakerran asukasta jollain piippiäänellä ☺
Ap

Vierailija

Mäkin googlailin hintaa. Jos pidän liesituuletinta suositellulla säädöllä se vetää savut raitisilmaluukusta sisälle myös. Tuuletusikkunaa en voi pitää auki. Mihin se hälytin kannattaisi asentaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin googlailin hintaa. Jos pidän liesituuletinta suositellulla säädöllä se vetää savut raitisilmaluukusta sisälle myös. Tuuletusikkunaa en voi pitää auki. Mihin se hälytin kannattaisi asentaa?

Minäkään en koskaan voi jättää ikkunaa auki. Mä olin ajatellut, että jos laittaisin hälyttimen omalle parvekkeelle, johonkin kaiteen lähelle. Jos hälytin piippais heti savun havaitessaan, ehtisin äkkiä laittaa oven kiinni. Tämä vaan tietysti silloin, kun olen kotona. Mutta en tiedä, toimisiko se näin.

Ap

Vierailija

Olishan se kiva häiriö kessuttelijallekin kun hälytin tämän tästä piippailisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, tästä samasta asiasta kärsii moni. Ja nyt vielä enemmän ajankohtaista, kun lämpimät kelit alkavat.

Aloin tänään googlata, onko olemassa jotain hälytintä. Huomasin, että tupakkavaroittimia on myynnissä, maksaa 50 €. En ole vain varma, auttaako tässä asiassa. Voishan tuota kuitenkin kokeilla.

Ja olis ehkä kiva vähän näpäyttää sitä alakerran asukasta jollain piippiäänellä ☺
Ap

Osta tuuletin - laita savut menemään heille takaisin. Tai sitten ruiskit tupakoijaa vesisumutepullolla, niin  rööki väkisinkin sammuu... 

Jo liian kauan tupakansavusta ...

Vierailija kirjoitti:
Joku saisi kyllä takoa noille tupakkaterroristeille järkeä päähän, mielellään ihan kirjaimellisesti.

Näen usein toiveunta, jossa tumppaan tuon itsekkään sätkä-possun naamaan hänen omaa tupakkaansa. Vaan jos tarpeeksi alkaa ketuttamaan, niin en vastaa seurauksista - ehkä sen vielä teenkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat