Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita täysin raittiita foorumilla, ajattelin kysellä kuulumisia

Vierailija
01.05.2017 |

Kuinka teidän arki ja elämä sujuu ilman alkoholia ja oletteko tehneet ihan tietoisen valinnan olla juomatta vai juotteko niin vähän, että se on täysin merkityksetöntä? Itse kadotin kiinnostuksen dokaamisen aikoja sitten, illat toisti itseään, hauskaa oli aniharvoin ja kankkusessa oleminen tuntui pelkältä tuskalta.

-Arnoldi

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoyo

Vierailija
2/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu :)

En koskaan aloittanut juomista niin ei tarvinnut lopettaakaan :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yoyo

Yo !

-Arnoldi

Vierailija
4/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sujuu :)

En koskaan aloittanut juomista niin ei tarvinnut lopettaakaan :p

Juu, ei olisi koskaan pitänyt edes aloittaa, niin typerää touhua, mutta hyvä että tuli järkiinsä.

-Arnoldi

Vierailija
5/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa tämä on. Ei rahanmenoa, ei krapuloita, ei pelkoa terveyden rapistumisesta. Muisti pelaa aina. Tosin kuskina joutuu joskus olemaan. 

Vierailija
6/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen join, lopetin viisi vuotta sitten. Menee tosi hyvin, elämässä värit paljon kirkkaampia kuin ennen.

Vierailija
7/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa tämä on. Ei rahanmenoa, ei krapuloita, ei pelkoa terveyden rapistumisesta. Muisti pelaa aina. Tosin kuskina joutuu joskus olemaan. 

Olin juoppokuskina siskon lapsen häissä jokin aika sitten. Oli itseasiassa tosi hauskaa :) 

-Arnoldi

Vierailija
8/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen join, lopetin viisi vuotta sitten. Menee tosi hyvin, elämässä värit paljon kirkkaampia kuin ennen.

Hieno homma.

-Arnoldi

Vierailija
9/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan juonut ja pienessä kaveripiirissäni on erittäin maltillisesti juovia, joten asia ei ole noussut erityisemmin esille. Ei minulla ole erityistä syytä olla juomatta alkoholia. Ei vain kiinnosta.

Vierailija
10/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on kamalaa rahanmenoa.

Vierailija
11/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röihin huomenna. Helpompi herätä.

Vierailija
12/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ite panee omat oluet niin ei kyl oo ja paljon parempaa laatua saa kuin kaupan kuraa.

Vierailija
13/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan juonut ja pienessä kaveripiirissäni on erittäin maltillisesti juovia, joten asia ei ole noussut erityisemmin esille. Ei minulla ole erityistä syytä olla juomatta alkoholia. Ei vain kiinnosta.

Ymmärrän, multakin loppui vain kiinnostus, totesin vain että niin tyhmää touhua jotta mitä jos vaan lopettaisi kokonaan.

-Arnoldi

Vierailija
14/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta neljä vuotta ilman alkoholia. Viimeisestä savukkeestakin on toista vuotta. Elämä rullaa omalla painollaan ja paha olo ei rajoita menemisiä. Join itseni aika alas. Alkoi jo spuget olemaan päivittäistä juomaseuraa loppuajasta, mutta ei siitä sen enenpää..

Elämälle en ole asettanut mitään ihme kriteereitä. Asiat menköön omalla painollaan - itse tietysti hieman ohjaillen. Terveellistä ruokaa, pientä kuntoilua ja kevyttä korkeakulttuuria, niillä mennään pitkälle.

Meripioneeri

Vierailija
15/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa jos on kova käymään, niin se voi tulla kalliiksi. Toki taksilla pitää reissata ku Euroopan omistaja ja sitä rataa.

-Arnoldi

Vierailija
16/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, multakin loppui vain kiinnostus, totesin vain että niin tyhmää touhua jotta mitä jos vaan lopettaisi kokonaan.

-Arnoldi

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta neljä vuotta ilman alkoholia. Viimeisestä savukkeestakin on toista vuotta. Elämä rullaa omalla painollaan ja paha olo ei rajoita menemisiä. Join itseni aika alas. Alkoi jo spuget olemaan päivittäistä juomaseuraa loppuajasta, mutta ei siitä sen enenpää..

Elämälle en ole asettanut mitään ihme kriteereitä. Asiat menköön omalla painollaan - itse tietysti hieman ohjaillen. Terveellistä ruokaa, pientä kuntoilua ja kevyttä korkeakulttuuria, niillä mennään pitkälle.

Meripioneeri

Hyvä homma, omalla painollaan juu, antaa elämän viedä.

-Arnoldi

Vierailija
18/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut nyt reilu kaksi ja puoli vuotta juomatta. Tulin raskaaksi, ja vaikka lapsi on jo aika iso (=imetykset yms ei olisi esteenä), niin en vaan ole juonut pisaraakaan alkoholia. Ennen raskautumistakin join tosi harvoin, saunaoluen silloin tällöin ja kännit ehkä max pari kertaa puolessa vuodessa.

Nuorempana join paljon useammin, ja olin monesti kännissä tosi ärsyttävä :(. Ja krapulat oli kaameita. Häpeän sitä minkälainen olin.

Yhtään ei tee mieli mitään alkoholia juoda :).

Vierailija
19/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa enään. Juomisessa ei mielestäni mitään vikaa, mutta ne krapulat. Ei vaan huvita maata sohvanpohjalla saamatta mitään aikaiseksi. Töissäkin jaksaa huomattavasti paremmin, kun ei viikonloppuna juo alkoholia.

Kroppa, mieli ja lompakko tykkää.

Vierailija
20/24 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka teidän arki ja elämä sujuu ilman alkoholia ja oletteko tehneet ihan tietoisen valinnan olla juomatta vai juotteko niin vähän, että se on täysin merkityksetöntä? Itse kadotin kiinnostuksen dokaamisen aikoja sitten, illat toisti itseään, hauskaa oli aniharvoin ja kankkusessa oleminen tuntui pelkältä tuskalta.

-Arnoldi

Huomaa, että olet entinen dokaaja. Tavallisia juomattomia alkoholi ei vain kiinnosta tuolla tavalla. Sitä vain ei juo tai ottaa mitättömän vähän mitättömän harvoin. Sana raitis on aika outo jo sinällään, koska se sisältää sen vastapuolen eli dokaamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan