Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet työttömät juhlivat vappua, vaikka kyseessä on työläisten ja opiskelijoiden juhla?

Vierailija
01.05.2017 |

Kysynpähän vaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap. oletko jo lähdössä tänään TE-toimistoon kyselemään työtilannetta ja katselemaan seiniltä  ilmoitustauluilta siellä mahdollisuuttasi saada työpaikkaa ?

Vappu on nyt kyllä  jo juhlittu, vaikka vähän vaisu sellainen olikin.

Kerrot sitten reippaasti täällä kaikille mikä kesätyöpaikka  sinulle annettiin sieltä. Kaikki kyllä haluavat kuulla iloiset uutisesi !

No eikun vaatetta vaan niskaan nyt jo  ja alahan jo syödä sitä  aamupalaasi ,että jaksat sitten mennä.

Eihän maa laiskoja elätä, senhän sinä ap. jo tiedät kun sitä työksesi täällä  jo niin pitkään olet  itsekin saarnannut....

Vierailija
22/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mielumin miksi "valkohatut" juhlivat vappua vaikka se on työlaisten juhla.

"Vappu on vuosittain 1. toukokuuta vietettävä enimmäkseen länsimaalainen kansainvälinen juhlapäivä ja monissa maissa yleinen vapaapäivä.[1] Se on kevään loppupuolen juhlapäivä sekä kansainvälinen työväen juhlapäivä"

mutta vain koulutus uskovaisessa suomessa on tuohon pitänyt tunkea samaan myös opiskelijat.

Onneksi muualla maailmassa ollaan viisaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti juhlivat ja vielä työssä käyvien rahoilla. Kyllä loisten kelpaa.

Voi v että minä oon kyllästynyt tuohon työläisten jatkuvaan kitisemiseen! Minä maksan omista pienistä työttömän tuloistani verot ja heillekin (työtätekeville) palkkaa (ostamalla ruokaa ja palveluja)  ja tämän siitä saa, aina valitetaan eikä mikään riitä.  Olispa hauska tietää missä yrityksessä nämä itkupillit on töissä niin voisin mennä kilpailijalle viemään vähät varani. Siinäpä sitten itkisit kun ei olisi ASIAKKAITA JOTKA MAKSAA SINUNKIN PALKKASI. Asiakkaiden -työttömien-rahoilla sinäkin vappuasi kännäsit.