Nuori nainen! Kuinka reagoit, kun kohtaat paidattoman ja lihaksikkaan miehen kaupan käytävällä
Miehellä ikää noin 40 vuotta ja isoa hauista koristaa tribaalitatuointi ;) Kuinka reagoit ;)
Kommentit (186)
Pidän superjunttina joka ei ymmärrä käytöstavoista yhtään mitään.
Kyllä minä sinua voi vilkaista, komea poika!
Terv. Hilppa 60v
Sanon, että pistä paita päällesi, törkimys.
Huudan siveyspoliisin paikalle. He sitten antavat raipasta ja pakottavat miehen pukeutumaan kuten kuuluu.
Nainen hakee karhun pystymetsästä torjumaan toksista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä sinua voi vilkaista, komea poika!
Terv. Hilppa 60v
Saa katsoa ja koskeakin. Ei näitä lihaksia itseä varten ole kehitetty. ;)
Minua ei haittaa, että mies kulkee ilman paitaa kadulla, mutta kauppaan ei sovi mennä ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, että mies kulkee ilman paitaa kadulla, mutta kauppaan ei sovi mennä ilman paitaa.
Entä jos on kravatti mutta ei paitaa?
Mihinkä sitä mies paitaa tarvitsee, kun kesä on kauneimmillaan?
Pikkarit kostuu, menen tarjoamaan kuumaa piirakkaa ja kun on saanut soitan poliisit ja syytän raiskauksesta.
"se on luonnollista" "ei tarvii katsoa" "pervo!"
Vierailija kirjoitti:
Hipelöin muka vahingossa. =D
Oi #poikarakkautta 😍
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisetkin kaupoissa tissit paljaana ja vielä lapset joutuu näkemään.
Siellä kaupassa on helteellä kylmä ihan t-paidassakin, kun kylmälaitteet huutaa hoosiannaa. Oletan siis, että olet joko aineissa tai huumeissa (molemmat nostaa kehonlämpöä) ja pysyn kaukana/vinkkaan myyjälle.
T 40v ei niin nuori nainen
Ajattelen että on epäasiallista olla kaupassa ilman paitaa. Muuten ihan kiva nähdä treenattua mieskehoa, en kuitenkaan tuijota tai ahdistele.
Tässä menee miehillä usein vikaan. Jos jotain on pakko tehdä voi vaikka hymyillä vienosti ja katsoa saako vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran uusi aloitus jonka tarkoitus on kerätä haukkuja miehille.
Olette oksettavia.
MIeshän tämänkin aivopierun ilmoille jysäytti. Oksettavaa on, juu.
Mietin pienessä mielessäni että weetee ja jatkan ostoksiani.