Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa nyt jotain hyviä puolia siitä jos nainen on n. 155-160 cm

Vierailija
30.04.2017 |

Tyttäreni jää ehkä noin lyhyeksi ja pitäisi keksiä jotain positiivista asiasta, hän kun suree lyhyyttään kovasti.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä.

Vierailija
2/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyviä puolia. Tämä on totuus. Koita silti keksiä jotain.

-158 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali mitta.

t. 158 cm

Vierailija
4/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 160 cm ja tykkään siitä, kun poikaystäväni (vaikkei kovin pitkä olekaan, 175 cm) voi kantaa ja nostella minua :D

Vierailija
5/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tämä tytärtäsi lohduttaa, mutta hän olisi ihannepituinen minunkaltaiselleni alle keskimittaiselle miehelle. 

Vierailija
6/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Vierailija
7/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 156 cm. En keksi mitään hyvää puolta tästä pituudesta.

Vierailija
8/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe yhtään huonoa puolta olla 160cm. Korkokenkiä voi pitää näyttämättä ylipitkältä. Poikaystävästi on melkein varmasti pitempi ja voi nostella :) Poikaystävä myös tuntee itsensä tarpeelliseksi kun pyytää nostamaan korkealta jotain :) 

Vierailija
9/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko maailmaa katsotaan, tuo on melko lailla naisen keskipituus.

Vierailija
10/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe tuossa pituudessa mitään ongelmaa, siis en niin mitään. Ja mies olen.

Vierailija
11/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän koko yleensä pieni. Miehet tykkää pienistä jalkateristä. Helppo löytää kenkiä.

Kaupassa voi katsoa ne komeimmat ja kiinnostavimmat miehet joilta voi pyytää apua tavaran antamisessa ylähyllyltä.

Koeta kasvattaa tyttäressä sitä itsetuntoa ja positiivisten asioiden ajattelua. Elämä menee hukkaan vertailutyperyydessä. Aina kun löytyy joku kauniimpi, kivempi, pidempi, laihempi, rikkaampi, älykkäämpi jne.

Ole sitä mitä olet rinta rottingilla.

Vierailija
12/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Mä olen 156 cm pieni siro nainen, ja voin sanoa että miehet ainakin tykkäävät meistä taskuvenuksista. Mahdun pieniin tiloihin, esim. Pöydän alta hakemaan tavaroita, samoin autossa minun ei tarvi istua jalat koukussa tms.

Minäkin olen siro ja hoikka. Olen serkkuni kanssa hyvin samannäköinen, meillä on samanlaiset hiukset, olemme yhtä hoikkia ja meillä on samanlaiset kasvonpiirteet. Minä olen 158 cm, hän yli 175 cm. Arvaa kumpi saa enemmän huomiota miehiltä?

-kommentti nro 2

Vierailija
13/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset on just ihania, pitkät naiset taas kunnon amazoneja enkä ymmärrä niiden ihannointia.

Vierailija
14/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuli, naisen elämän perustarkoitus: miehet tykkää meistä!Iiikk!

Olen itse 155cm, ja mua kiinnostaa lähinnä käytännön asiat, kuten onko mulla jakkaraa jolla pääsen ylähyllylle. Ei se, haluaako joku jamppa panna mua, kun olen "sopivan pikkuinen taskuvenus"

Vierailija
15/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena olin kateellinen kavereille kun olivat niin pitkiä ja minä niin lyhyt. nykyään rakastan sitä. miehet rakastaa sitä. saa huomiota, apua jos tarvitse, katseita, kehuja.

Vierailija
16/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole tarttunut tilaisuuksiin. mutta pituuteni on ollut suuri syy siihen, että miehet olisivat olleet valmiita tekemään aika paljon asioita vuokseni. Pitivät jonain pelastettavana, jota pitää hoitaa ja helliä ja siinä sivussa tarjottaisiin maat ja mannut.. No joo, mutta tosiaan eilen juuri mietin pituuttani, enkä löytänyt muuta negaa kun joskus kaupassa ylähyllyjen tavarat, tissilehdet ja muut. Ja ikää jo kohta 40. Enemmän häiritsisi olla pitkä nainen.

N158

Vierailija
17/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa voi kivasti seistä siinä penkkipaikalla, eikä tarvi kyyristellä niin kuin muiden.

Vierailija
18/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää.

Vierailija
19/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm kirjoitti:

Minä en näe yhtään huonoa puolta olla 160cm. Korkokenkiä voi pitää näyttämättä ylipitkältä. Poikaystävästi on melkein varmasti pitempi ja voi nostella :) Poikaystävä myös tuntee itsensä tarpeelliseksi kun pyytää nostamaan korkealta jotain :) 

Mua ainakin turhauttaa lyhyet naiset, jotka eivät osaa käyttää jakkaraa. Ei voi olla niin avuton

Vierailija
20/146 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm, ja olen hyvin tyytyväinen ollut aina. Mieluummin olen siro ja sievä kuin pitkä hongankolistaja. Korkkareita voi huoletta käyttää, kun ei silti näytä liian pitkältä. Tosi hyvä pituus!