Jos saisitte tietää kasiluokkalaisen (-02) tyttärenne olleen usean kerran yhdynnässä tänä vuonna 20v. täyttävä (-97) miehen kanssa, tekisittekö rikosilmoituksen?
Osa kerroista humalassa/sammuneena, osa myös kuvattu videolle.
Nyt on äiti vaikeassa tilanteessa :(
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Huoh. AP:han sanoi jo tekevänsä rikosilmoituksen. Turhaan te tätä enää jankkaatte.
Ei taida ap kuitenkaan tajuat, kuinka vakava rikosasia on kyseessä.
Haluaa vain "säilyttää puheyhteyden tyttäreensä"- valitettavasti vanhemman rooli ei ole olla lapsensa kaveri, vaan se vahempi. Ja tässä tapauksessa vanhemman asia on suojella lastaan. Ja siihen kuuluu se rikosilmoituksen tekeminen, vaikka puheyhteys hetkeksi menisikin. Se on sitä aikuinen vastuuta ja rakkauden osoittamista lasta kohtaan.
Kuten jo todettu, ap:n lapsesta on hyvää vauhtia tuolla taalla tulossa tuleva mielenterveyspotilas, joka ei välttämättä tule koskaan enää seisomaan omilla jaloillaan noiden tekojen jälkeen, ja varsinkaan, jos äiyi ei puutu asiaan ja antaa lapsensa raiskattavaksi miehille noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan siis todellakin tehdä rikosilmoituksen, mutta pelkään että sen jälkeen tyttäreni ei puhuisi minulle enää koskaan :(
Ap
Jos olet näin kädetön äiti, ei ihme että tyttäresikin on tuollaiseen jamaan ajautunut. Aivan käsittämätöntä, että täällä tuollaista uliset.
Vierailija kirjoitti:
Varaudu että lastensuojelu puuttuu myös teidän elämään rikosilmoituksen myötä. Saattaa joutua tyttö huostaan.
Saattaisi tyttö PÄÄSTÄ huostaan.
Lapsen loppuelämä on nyt ap sinun käsissäsi. Tee viisas päätös ja tee se rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, sanoin että tekisin rikosilmoituksen heti paikalla jos en pelkäisi välirikkoa tytön kanssa!
Ap
Olen pahoillani, mutta tässä tuntuu olevan joku muu takana kuin välirikko. Tuttu poika? Tai pojan vanhemmat?
K u n poliisille kertoo (ei jos) ja poliisi kirjaa ylös asiat, on vielä vapaus olla allekirjoittamatta. Asia selkiytyy siinä. Mutta tilanne ei saa olla terapeuttinen, että kokee voimautuvansa ja ei sitten allekirjoitakaan.
Joskus meidän on vain tehtävä asioita, jotka närästävät, mutta jos emme tee niitä, ne tulevat iskemään vastaan.
En usko, että ap sinun lapsesi on "turhaan" tai "huvikseen" kertonut sinulle tuota asiaa, uskon että tyttäresi kaipaa apuasi asian hoitamiseen, ja haluaa pitää oman koskemattomuutensa, ikänsä puolesta on kykenemätön käsittelemään rikosta, eli raiskausta joka on videoitu, ja hakee sinulta apua.
Olen kyllä aikamoisen oksettava nahjus,jos et auta lastasi tekemällä niinkuin pitää, eli rikosilmoitus.
Lapsesi on lapsi, joka nyt ei vaan osaa käsitellä asiaa, ja osaltaan varmaan haluaa suojella raiskaajaansa, mutta sinun on kannettava vastuusi tässä asiassa, ja saatettava raiskaaja vastuuseen. Tee lapsellesi palvelus. Se mykkäkoulu on pieni paha siitä, että jätät lapsesi ilman apua nyt, ja osoitat hänelle loppuelämänsä tien; ole raiskattavana ja ole hiljaa, sinusta ei ole muuhun, olet arvoton paskakasa.
Varaudu että lastensuojelu puuttuu myös teidän elämään rikosilmoituksen myötä. Saattaa joutua tyttö huostaan.