Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Osa kerroista humalassa/sammuneena, osa myös kuvattu videolle.

Nyt on äiti vaikeassa tilanteessa :(

• ylös 3
  • alas 50

Sivut

Kommentit (87)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tietenkin. Lapsi on alaikäinen ja ikäero viisi vuotta. Se on tuossa iässä paljon.

• ylös 132
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osa kerroista humalassa/sammuneena, osa myös kuvattu videolle.

Nyt on äiti vaikeassa tilanteessa :(

Tämä tekee sen, että tekisin ilmoituksen.

• ylös 143
  • alas 0
Vierailija

Tytär on siis ehdottomasti rikosilmoitusta vastaan, alkaa aina raivota kun sanon että pitäisi tehdä.

Ap

• ylös 13
  • alas 60
Vierailija

Asiassa painaa se, että jos on sammunut, ja kuvattu videolle! Missä levityksessä mahtaa aktit olla?

• ylös 106
  • alas 0
Vierailija

Kyllä tekisin. Minulla on -02 syntynyt tyttö. Olisi järkyttävää kuulla että hän olisi ollut humalassa saatikka että aikuinen mies olisi käyttänyt lapsen humalatilaa hyväkseen ja harrastanut hänen kanssaan seksiä ja vielä kuvannut. Lapsi on alaikäinen ja mies on saatava vastuuseen teoistaan.

• ylös 127
  • alas 0
Vierailija

Rikosilmoituksen suhteen ei ole mitään vaikeaa. Se tehdään ilman muuta. Lisäksi katselisin itseäni vakavasti peiliin: miten on mahdollista, että reilusti alaikäinen tyttäreni on ollut niin humalassa, että näin vakava hyväksikäyttö on ollut mahdollista. Hakisin apua tyttärelleni ja itselleni.
Itselläni on 17v ja 15v tyttäret, joten tiedän, mitä elämä teinityttöjen kanssa on. Kuvaamasi tilanne ei ole normaali.

• ylös 91
  • alas 3
Vierailija

Itse haluan siis todellakin tehdä rikosilmoituksen, mutta pelkään että sen jälkeen tyttäreni ei puhuisi minulle enää koskaan :(

Ap

• ylös 3
  • alas 84
Vierailija

Lapsi ei ymmärrä omaa parastaan. Sinun tehtäväsi on päättää hänen puolestaan. Tee rikosilmoitus.

• ylös 76
  • alas 0
Vierailija

Voihan sen rikosilmoituksen tehdä, mutta tuskin johtaa tuomioihin -97 syntyneelle miehille, koska oikeus tulkitsee usein 19-20-vuotiaan ja 14-15-vuotiaan olevan henkiseltä kehitykseltään samalla tasolla.

• ylös 0
  • alas 45
Vierailija

Kyllä ja kannattaisi varmaan tehdä muutakin, aloittaa siitä peiliin katsomisesta, jos tuon ikäinen jossain dokailee ja oikeen useaan kertaan.

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse haluan siis todellakin tehdä rikosilmoituksen, mutta pelkään että sen jälkeen tyttäreni ei puhuisi minulle enää koskaan :(

Ap

Siitäkin huolimatta sun täytyy ottaa asiassa aikuisen vanhemman vastuu. Ja hakea lisäksi apua asian käsittelyyn sekä itsellesi että tyttärellesi. /13

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Siitäkin huolimatta sun täytyy ottaa asiassa aikuisen vanhemman vastuu. Ja hakea lisäksi apua asian käsittelyyn sekä itsellesi että tyttärellesi. /13

Tiedän kuulostavani idiootilta, mutta en halua menettää puhevälejä tyttäreeni.

Tänään vasta selvisi koko asia, olen ihan järkyttynyt.

Ap

• ylös 1
  • alas 42

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat