Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä ottaa päähän! Ostin hiljattain asunnon ja parkkipaikan

Ärsyttää
30.04.2017 |

Ja nyt on joka päivä ollut muiden ihmisten autoja omalla autopaikallani ja olen joutunut maksamaan jo lähes 15€ kun haen puhelinpalvelusta autojen omistajien tiedot ja soitan heille josko tulisivat siirtämään autonsa :---) Sinänsä en syytä vielä näitä autoilijoita (vaikka kyseessä on selvästi taloyhtiön paikat ja autonsa parkkeeranneet ovat mm. läheisen vanhainkodin hoitajia ym) koska taloyhtiö ei ole vieläkään laittanut autopaikkani kohdalle varattu-kylttiä vaikka heille jo viikon päivät olen vihaisesti soitellut!!!!! Kyseessä on vastavalmistunut talo joka oli muuttovalmiina vasta muutama päivä sitten, mutta eihän tuo ole mikään syy. V-tuttaa kun paikka maksoi 6000€ + 30€ maksu kuukaudessa eikä sitä pääse edes käyttämään. Mitä tässä voi enää tehdä?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko siihen laittaa itse kyltin?

Vierailija
2/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soittelet edelleen taloyhtiölle tai pikemminkin isännöitsijälle, että paikat pitää merkitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa itse lappu että varattu? Minä tein niin ja alkoi tapahtua. Pihaan tuli lappu että yksityisalue, vain autopaikan varanneille. 

Vierailija
4/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita sinne siksi aikaa oma pahvikyltti, jossa lukee "varattu (ja maksettu)" ja oman autosi rekisterinumero. Varmaan ajan myötä tilanne korjaantuu.

Vierailija
5/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi varmasti, mutta toisaalta kylttikustannukset ja kyltin metsästäminen ja sen asentaminen kuuluvat kyllä taloyhtiölle. He ovat asian luvanneet hoitaa, mutta kas kummaa kun mitään ei ole vielä tehty asian eteen 😧 ap

Vierailija
6/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinne voi soittaa pysäköinnin valvojaa,en ole ihan varma onnistuisiko?

Vierailija
7/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussita seuraava pysäköijä ruutuun omalla autollasi, äläkä sitten ole tavoitettavissa.

Vierailija
8/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinaa siihen jotkut kottikärryt tai peräkärry kettingeillä kiinni.

Vierailija
9/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi varmasti, mutta toisaalta kylttikustannukset ja kyltin metsästäminen ja sen asentaminen kuuluvat kyllä taloyhtiölle. He ovat asian luvanneet hoitaa, mutta kas kummaa kun mitään ei ole vielä tehty asian eteen 😧 ap

Minä kirjoitin tussilla paperille, laitoin muovitaskuun ja teipillä tolppaan kiinni. 3.

Vierailija
10/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita niisä puhelinkuluista lasku taloyhtiölle, jonka syytä on, että homma ei toimi.

Vierailija
11/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussita seuraava pysäköijä ruutuun omalla autollasi, äläkä sitten ole tavoitettavissa.

Muuten hyvä idea, mutta tällä pienellä asuinalueella käy parkkipirkot päivittäin ja jos noin tekisin se olisin minä joka sakot saisi :/ tietenkään pirkot eivät ole paikalla juuri silloin kun jonkun muun auto seisoo paikallani, jotta voisin heitä asiasta konsultoida.

Voinkohan muuten pyytää taloyhtiötä maksamaan rekkarihakumaksuni? Ärsyttää kun tuollaisen valmiiksi ylihintaisen paikan ostin ja siihen tulee vielä turhia lisäkuluja ja muuta vaivaa. ap

Vierailija
12/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä 15e olisit saanut itsekin laitettua siihen kyltin.

Vierailija
13/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paikalla oli kanssa joskus auto.Rikoin ikkonan ja työnnettiin keskelle tietä

Vierailija
14/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli parkkipaikka joho jotku mopojonnet jostain syystä aina parkkeeras, kävin sanoo niille kolme kertaa asiasta että voisiko parkkeeraa moponsa muualle.

Sen jälkeen aloin potkii aina kumoon ne mopot, pari kertaa ku olin kaatanu ne nii älys työntää moponsa muualle.

Vierailija
15/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kallista lystiä ja vielä 30e/kk, mitä vittua.

Vierailija
16/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri valmistunut taloyhtiö = olet juuri muuttanut => Sulla on hyvin todennäköisesti siellä kämpässäsi monta pahvilaatikkoa ja teippiä. 1) Leikkaa pahvista suorakaide. 2) Kirjoita siihen "Varattu XYZ-123" 3) Käy teippaamassa kyltti paikallesi.

Juu, juu, kuuluu taloyhtiölle jne, mutta omat hermosi säästyvät eniten, jos nyt vaan käyt tekemässä väliaikaisen kyltin ihan itse.

Vierailija
17/60 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä idea, mutta tällä pienellä asuinalueella käy parkkipirkot päivittäin ja jos noin tekisin se olisin minä joka sakot saisi :/ tietenkään pirkot eivät ole paikalla juuri silloin kun jonkun muun auto seisoo paikallani, jotta voisin heitä asiasta konsultoida.

Voinkohan muuten pyytää taloyhtiötä maksamaan rekkarihakumaksuni? Ärsyttää kun tuollaisen valmiiksi ylihintaisen paikan ostin ja siihen tulee vielä turhia lisäkuluja ja muuta vaivaa. ap

No pyydä hyvä ihminen ne pirkot hoitamaan asia!

Saa väärin pysäköivät kunnon huomautuksen.

Vierailija
18/60 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, itsetehty varattu-merkki rekisterinumeroni kera löytyy paikkani sähkötolpasta ja lähdin ajelemaan. Saapa nähdä onko joku siihen taas tullessani autonsa vetänyt.

Vierailija
19/60 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tuo ylempi :D

Vierailija
20/60 |
01.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pyydä hyvä ihminen ne pirkot hoitamaan asia!

Saa väärin pysäköivät kunnon huomautuksen.

Luitko nyt ihan kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi