Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko tästä asunnosta 1.795.500?

Vierailija
29.04.2017 |

Helsingin keskustassa olevasta uudehkosta 103 neliön asunnonnosta pyydetään noin 1.8 miljoonaa euroa. Ihan posketon hinta!
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/13697639

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi kaikille, että Töölönlahti on merta eli asunnossa on merinäköala.

Joo, kaikki tietää sen , mutta voitko nyt ihan käsi sydämellä sanoa tuota merinäköalaksi ? Tuosta asunnosta sitäpaitsi on ainakin 100-200m metriä siihen Töölönlahdelle. Ei myynti-ilmoituksessakaan mainostettu merinäköalaa, miksiköhän??

Joo, minä pistin merinäköalasta, mutta noi ikkunasta näkyvät kerrostalot ja Töölönlahti ei nyt ihan vastaa käsitettä "merinäköala". Laskeehan se Vantaanjokikin Viikinkieppellä mereen, mutta onko siinä merinäköala?

Ei vaan jokinäköala.

Sinkkumies

Vierailija
42/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään kummaltakaan parvekkeelta ei näy töölönlahtea!? Mitä ihmettä te vänkäätte täällä vai onko meillä eri kuvat?

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä n. 400t € kalliimpi saman kokoinen asunto. Tosin paremmalla paikalla. Ei tuo mun mielestä mikään "posketon hinta" ole ja uskon, että tulee menemään kaupaksi ihan hyvin.

Vierailija
44/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pohjapiirrustus on piirretty väärin.

Jos katsotte niin parveke jatkuu "naapurin" puolelle kohti finlandiataloa, mutta pohjapiirrustuksessa se loppuu omaan seinään.

Humalassako tuo pohja on piirretty.. 

Sinkkumies

Vierailija
45/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmään kummaltakaan parvekkeelta ei näy töölönlahtea!? Mitä ihmettä te vänkäätte täällä vai onko meillä eri kuvat?

Sinkkumies

Ei näy kuvista, mutta kun tietää nämä asunnot, tietää mitkä näkymät ovat. Kyllä se taitaa niistä lähes kaikista näkyä ihan kunnolla.

Vierailija
46/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ota silmä käteen ja katso! Pienemmältä parvekkeelta ja makuuhuoneista näkyy merenlahti.

Vierailija
47/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsotte niin parveke jatkuu "naapurin" puolelle kohti finlandiataloa, mutta pohjapiirrustuksessa se loppuu omaan seinään.

Sinkkumies

Aika monissa ilmoituksissa nämä pohjapiirustukset ovat vain suuntaa antavia. Usein myös mainittuna ilmoituksessa.

Vierailija
48/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Ei näy kuvista, mutta kun tietää nämä asunnot, tietää mitkä näkymät ovat. Kyllä se taitaa niistä lähes kaikista näkyä ihan kunnolla.

Kun ei näy kunnolla. Mun mielestä kunnolla näkyminen ei ole sitä, että roikkuu parvekkeen reunassa ja aivan kulmassa. Keskeltä mistä kuva on otettu EI NÄY. 

Sinkkumies

Vierailija
49/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Se on piirustus

Vierailija
50/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesta sijainnista plussaa. Itse löytäisin parempaa käyttöä rahalleni ja ostaisin talon vaikka kauempaa ja purjeveneen, niin pääsisi oikeasti merelle.

Sinkkumies

Vierailija
51/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kun ei näy kunnolla. Mun mielestä kunnolla näkyminen ei ole sitä, että roikkuu parvekkeen reunassa ja aivan kulmassa. Keskeltä mistä kuva on otettu EI NÄY. 

Sinkkumies

Selvä. Se luetaan silti merinäköalaksi ja kyllä se kannattaa myynti-ilmoitukseen laittaa, vaikka sinä et sitä merinäköalaksi luokittele.

Vierailija
52/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole rahalla väliä. Ihan kiva kämppä ja varmasti on ostajia.

Vierailija
53/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on Sinkkumies tätä asuntoa vastaan.

Vierailija
54/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Selvä. Se luetaan silti merinäköalaksi ja kyllä se kannattaa myynti-ilmoitukseen laittaa, vaikka sinä et sitä merinäköalaksi luokittele.

En todellakaan jos meri ei näy keskelle parveketta vaan pitää roikkua reunan yli sen nähdäkseen. Näkeehän sen meren varmaan uloskin mennessä, mutta ei se sama asia ole. Luokittelun tekee kylläkin ostaja ja se joka maksaa asian ratkaisee. 

Sinkkumies

Vierailija
55/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on Sinkkumies tätä asuntoa vastaan.

En mä ole mitään vastaan. Hyvä sijainti mun makuun. Rauhallista "puistoa" toinen puoli, eikä mitään kerrostaloviidakkoa.

Neliöt on hukattu johonkin kummallisesti, mutta pitäisihän tuossa 100 neliössä tilaa olla riittävästi. 

Hinta taas on jotain järjetöntä, jos oikeasti rupeaisi omista rahoista maksamaan. Löydän tuolle rahalle parempaakin käyttöä, kuten mainitsemani purjevene tai vaikka matkustelu. Tietty jos tilillä on 10 miljoonaa, niin sitten se ei ole muualta pois..

Sinkkumies

Vierailija
56/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoituksessa lukisi 74 neliön kämppä, niin läpi menisi niin että heilahtaa.

Sinkkumies

Vierailija
57/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies täällä yksin keskustelee ja ihan nimimerkin kanssa :D

Vierailija
58/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiö on ihan liian pieni tuon kokoiseen kämppään, ei saunaa. En maksaisi puoliakaan tuosta hp:sta. Mulla on ollut juuri tuon kokoinen keittiö ja kiroilin, että se on liian pieni. Ostin sinne lisää kaappitilaa keittiöpöydän paikalle. 

Sinkkumies

Vierailija
59/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

En todellakaan jos meri ei näy keskelle parveketta vaan pitää roikkua reunan yli sen nähdäkseen. Näkeehän sen meren varmaan uloskin mennessä, mutta ei se sama asia ole. Luokittelun tekee kylläkin ostaja ja se joka maksaa asian ratkaisee. 

Sinkkumies

Mitä sinä "et todellakaan"? Eihän tässä sinusta tai sinun mielipiteestäni puhuttu lainkaan. Rauhoitu.

Vierailija
60/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolle tasolle kun laittaa yleiskoneen, lihakoneen, kahvinkeittimen, leivänpaahtimen, vedenkeittimen se on TÄYNNÄ!

Nimim. kokemusta on. 

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi