Miesystäväni väittää, ettei deittaile, vaikka löysin hänen "Interpals"-profiilin...
...ja vieläpä oli kirjautunut sinne "hiljattain". Olimme sopineet, että poistamme kaikki deittiprofiilimme. Minä tein kuten olimme sopineet, mutta kumppanini ei, eikä suostu pyynnöistäni huolimatta sitä poistamaan.
En tiedä, jotenkin olen niin pettynyt, kun uskoin löytäneeni jotakin...ja nyt tuo juttu.
Ei minulla muuta.
Kommentit (13)
No poista matchi ja unohda. Jos alun hurmassa on noin epäluotettava niin miten jatkossa.
Minulla ja mun miehellä molemmilla on Interpalssissa tili. Ei se meitä haittaa. Luemme toistemme viestejä ihan yhteisestä sopimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Interpals ei ole deittisivusto.
Ei olekaan. Itse olen ollut siellä sen perustamisesta alkaen enkä ole edes tavannut koskaan interpals-ystäviäni. Minulla oli nuorempana paljon kirjetovereita ympäri maailmaa. Nyt on sekin juttu siirtynyt nettiin. Ihan kätevää ja nopeaa, vaikka kyllä minä niin kaipaan sellaisia vanhan ajan paperisia kirjeitä kauniine postimerkkeineen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on interpals?
Sellainen kirjeenvaihtopalsta, "languages exchange"
Onko tämä joku provo vai eikö aloittaja tosiaan tiedä, että Interpals ei ole deittisovellus?
Varoitus!
Jotkut miehet tekevät tuota tahallaan. Jäävät kiinni siitä, että on profiili deittipalstalla. Ovat lukeneet jostakin pick up-kirjasta. Lisäbonus on, että voivat samalla katsastaa markkinat.
"Tahallaan kiinnijäämis" -kriisi on usein se ensimmäinen suhteessa narsistiin ja manipuloijaan. Useimmat naiset tuntevat mustasukkaisuutta vaikka koko tyyppi ei olisi alun perin kiinnostanut, ja käyttävät kaikki voimavaransa kriisin selvittelyyn miehen ja ystäviensä kanssa. Kriisi herättää "todelliset tunteet" ja nainen alkaa taistella miehen huomiosta.
Red flag! Järkevintä on kuunnella ystäviä, lähteä suhteessta ja etsiä kypsempi, aikuinen mies.
Sun miehesi siis haluaa kirjekavereita? Oletko kysynyt siltä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sun miehesi siis haluaa kirjekavereita? Oletko kysynyt siltä miksi?
En ole ap, mutta vastaan omasta puolestani. Olen parisuhteessa enkä näe Interpals-profiilia mitenkään ongelmallisena. Minun mieheni tietää siitä ja hyväksyy Interpals-ystäväni. Minä opiskelen useita kieliä, mm- suomen kielen opiskelussa Interpals on ollut minulle tosi iso apu, koska olen vähän arka, enkä uskalla naamatusten jutella ihmisten kanssa niin paljon. Opiskelen muitakin kieliä, joita ylläpidän kirjoittamalla natiivipuhujien kanssa.
Interpals ei ole treffisivusto, vaikka moni sitä epäilemättä siihenkin käyttää. Itse olen löytänyt sieltä monta kirjekaveria, kaikki samaa sukupuolta kanssani. Ei tulisi mieleenkään etsiä sieltä mitään muuta.
Niinpä. Aika selvä tapaus. Sinä olet pyytänyt, että hän poistaisi ilmoituksensa. Hän ei poistanut. Vedä siitä johtopäätöksesi.