Maksaisitko tästä asunnosta 1.795.500?
Helsingin keskustassa olevasta uudehkosta 103 neliön asunnonnosta pyydetään noin 1.8 miljoonaa euroa. Ihan posketon hinta!
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/13697639
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään kummaltakaan parvekkeelta ei näy töölönlahtea!? Mitä ihmettä te vänkäätte täällä vai onko meillä eri kuvat?
Sinkkumies
Ei näy kuvista, mutta kun tietää nämä asunnot, tietää mitkä näkymät ovat. Kyllä se taitaa niistä lähes kaikista näkyä ihan kunnolla.
Kun ei näy kunnolla. Mun mielestä kunnolla näkyminen ei ole sitä, että roikkuu parvekkeen reunassa ja aivan kulmassa. Keskeltä mistä kuva on otettu EI NÄY.
Sinkkumies
Selvä. Se luetaan silti merinäköalaksi ja kyllä se kannattaa myynti-ilmoitukseen laittaa, vaikka sinä et sitä merinäköalaksi luokittele.
En todellakaan jos meri ei näy keskelle parveketta vaan pitää roikkua reunan yli sen nähdäkseen. Näkeehän sen meren varmaan uloskin mennessä, mutta ei se sama asia ole. Luokittelun tekee kylläkin ostaja ja se joka maksaa asian ratkaisee.
Sinkkumies
Mitä sinä "et todellakaan"? Eihän tässä sinusta tai sinun mielipiteestäni puhuttu lainkaan. Rauhoitu.
Ei mulla ole mitään rauhoittumista. Koita keskustella asiasta, äläkä minusta. Se ei ole asiallista keskustelua, en minäkään keskustele sinusta.
Kuvassa ei näy merinäköalaa. Jos sitä ei kamerallakaan saa tallennettua sitä ei ole. Se ei riitä, että meri on talon toisella puolella, minne ei ole näköalaa. Ei se siitä merinäköalaksi muutu, jos näkyy finlandiatalo.
Luuletko ettei välittäjä laittaisi kuvaa merinäköalasta, jos se näkyisi? Jättäisi tärkeän myyntiargumentin tahalleen pois?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun silmään kummaltakaan parvekkeelta ei näy töölönlahtea!? Mitä ihmettä te vänkäätte täällä vai onko meillä eri kuvat?
Sinkkumies
Ota silmä käteen ja katso! Pienemmältä parvekkeelta ja makuuhuoneista näkyy merenlahti.
Silmä on nyt kädessä ja näkyy finlandiatalo parvekkeelta. Ei näy merta minun kuvassani, onko meillä eri kuvat? Jos makkarin jostain pikkuikkunasta näkyy meri, niin näkykööt, mutta ei näy parvekkeelta.
Sinkkumies jos kiipeät talon katolle, niin merinäköala näkyy varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi pohjapiirrustus on piirretty väärin.
Jos katsotte niin parveke jatkuu "naapurin" puolelle kohti finlandiataloa, mutta pohjapiirrustuksessa se loppuu omaan seinään.
Humalassako tuo pohja on piirretty..
Sinkkumies
Se on piirustus
Suoraan Aku Ankasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ota silmä käteen ja katso! Pienemmältä parvekkeelta ja makuuhuoneista näkyy merenlahti.
Silmä on nyt kädessä ja näkyy finlandiatalo parvekkeelta. Ei näy merta minun kuvassani, onko meillä eri kuvat? Jos makkarin jostain pikkuikkunasta näkyy meri, niin näkykööt, mutta ei näy parvekkeelta.
Olet joko sokea tai sitten sinulla ei näy kaikki kuvat, koska useassa on meri näkyvissä.
Siellä on kolme kuvaa, joissa näkyy Töölönlahti.
Makkariin saatu peräti 5 ovea sekä kaapistojen ovet. Onkohan sängyn toisella puolella yöpöydälle tilaa, tuskin. Lattia ja listat ihanan edullista sorttia. Keittokomero. 2 tulisijaa. Wc:ssä alapesusuihku ylellisesti metrin päässä pöntöstä, kätevää. Parvekkeitten lukuisat ovet mukavan vanhanaikaisesti kaksilehtiset. Boschin koneet :) Erillisessä wc:ssä lattialämmitys??? Äh. Ymmärtäisin, jos matskuissa tai suunnittelussa olisi edes jotain ylellistä, mutta tällaisena hinta on kauhea.
Vierailija kirjoitti:
On tuossa hinnassa melkein puolet ilmaa, kun ottaa huomioon sijainnin ja pohjaratkaisun. En aivan ymmärtänyt, miksi isommasta parvekkeesta oli pitänyt lasittaa parin neliön alue? Sehän on kesällä kuin sauna, eikä siellä voi oleskella. Huvittaa myös aina nämä myynti-ilmoitukset, joissa suuri osa kuvista kuvaa nykyisen asukkaan sisustusta. Ja vieläpä tässä ilmoituksessa sitäkin oli pitänyt muuttaa kesken kuvaussession vaihtamalla olohuoneen pöydällä olevaa kirjaa ja siirtämällä rahia.
Bo:n kuvat on tuollaisia, vituttaa aina etukäteen avata niiden myynti-ilmoituksia.
Hei Sinkkumies! Mitä sä tee av:llä vappuaattona? Eikö sulla ole parempaa tekemistä? Minä olen kolmen lapsen äiti ja turvallisesti aviossa, ihan onnellisestikin, joten tämä vappu nyt on vähän tällaista. Mutta sun pitäisi ilakoida elämästä, keväästä, vapusta!
Vierailija kirjoitti:
Keittiö on ihan liian pieni tuon kokoiseen kämppään, ei saunaa. En maksaisi puoliakaan tuosta hp:sta. Mulla on ollut juuri tuon kokoinen keittiö ja kiroilin, että se on liian pieni. Ostin sinne lisää kaappitilaa keittiöpöydän paikalle.
Sinkkumies
Onhan siinä sauna...
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti tällaisia asuntoja näin hurjaan hintaan?
Ei osta. Talo oli valmistunut 2014 ja asuntoa myytiin uutena. Eli vähintään 3 vuotta yritetty myydä.
Näytti kyllä ihan siltä, että on vaan nopeasti stailattu eikä tuolla kukaan asu oikeasti. Mutta mua jokatapauksessa häiritsi se, että joka ainoa kuvissa näkyvä tekstiili oli ihan ryppyinen. Matot, verhot, vuodevaatteet, kylpytakki ja jopa pyyhkeet! Ei tullut kyllä mikään tasokas fiilis.
1,7955 €? No vittu vaikka siasta säkissä!
1 795,5 €? Täytys vähän kelata.
1 795 500 €? No saahan sitä toivoa, että mulla tommonen kasa fyrkkaa olis!
Hei sinkkumies onko sun nimi Toni J?