Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaisitko tästä asunnosta 1.795.500?

Vierailija
29.04.2017 |

Helsingin keskustassa olevasta uudehkosta 103 neliön asunnonnosta pyydetään noin 1.8 miljoonaa euroa. Ihan posketon hinta!
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/13697639

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, jos en näkisi vastapäätä olevia asuntoja.

Tyylikkäästi sisustettu eli todennäköisesti ei aiempia asukkaita. 

Vierailija
22/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhah en ikinä ikinä ikinä maksaisi! Täällä "maalla" saa vastaavan asunnon 200 000€.

Ei ehkä ihan just tässä kohteessa mut aika monissa Helsingin asuntokohteissa naurattaa kyllä hinnoittelut just ton takia, jostain Tikkurilasta esim. saa samanlaisen asunnon kuin Lauttasaaresta monta sataa tuhatta euroa halvemmalla vaikka kulkuyhteydet ja matka-ajat Helsingin keskustaan about samat !

Vaihtoehtoina Tikkurila tai Helsinki. Eipä tarvitsisi miettiä, haluaako sosiaalipummien ja tupakoijien kansoittamaan rumaan vantaalaiskeskukseen vai pääkaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.000€/m2 olisi kohtuullinen hinta. Tuo on aivan poskettomasti hinnoiteltu.

Vierailija
24/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtiövastike yli 1500€ kuussa! Voi jösses

Vierailija
25/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa saatu hienot kuvat "maisemista". Oikeasti ihan kamala sijainti. Kävelin just viime viikolla siitä ohi. Kumma kun ei ole kuvattu sitä toista puolta näkymistä :). Siinä on rautatieasema ja junat kulkee parin metrin päässä. Jos mulla ois noin paljon rahaa käytettävissä, se kämppä ois meren rannalla. Ihan naurettava hinta.

Vierailija
26/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi mitään. Kamala pohjaratkaisu makuuni. 

Vierailija
27/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille, että Töölönlahti on merta eli asunnossa on merinäköala.

Vierailija
28/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boshin kodinkoneet ;)

Sinkkumies

Vierailija
29/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi nyt joka tavalla hieno. Upea sijainti ja näkymät Töölönlahdelle. Jos rahaa riittäisi niin mikä ettei?

Se "näkymä" on rakennustyömaa ja tulee olemaan vielä monta vuotta. Ihan naurettava hinta. Ja Töölönlahti joo pilkottaa siinä jossain kuvassa , mutta ei se mikään merenrantakämppä ole. Ihan älytöntä edes mainita tuosta Töölönlahdesta. Ja rautatieasema vieressä.

Vierailija
30/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi loistava sijainti. Toi näkymä ei kyllä ole töölönlahdellepäin juu.

Sinkkumies

Vierailija
31/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kans näitä ilmotuksia joissa enempi kuvataan jotain pöytäkalustoa tai muuta sistustusta. Tässäkin kuva mm.nurkasta jossa naulakko.

Vierailija
32/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole laittaa tuollaisia summia asuntoon. Mä kyllä periaatteesa tykkäsin asunnosta, sijainti on aivan loistava. Eikä mua haittaa edes rautatien läheinen sijainti.

Mutta mä kyllä tykkään vielä enemmän jugend ja funkkis- tyylisistä asunnoista vanhoissa taloissa.

Mistään hinnasta en muuttaisi hirsitaloon mihinkään. Musta myös tuossa asunnossa on enemmän sielua kuin hirsitalossa.

Vierailija
33/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kuvaa talosta ulkoa päin. Onko joku betonikuutio?

Vierailija
34/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki tietää sen , mutta voitko nyt ihan käsi sydämellä sanoa tuota merinäköalaksi ? Tuosta asunnosta sitäpaitsi on ainakin 100-200m metriä siihen Töölönlahdelle. Ei myynti-ilmoituksessakaan mainostettu merinäköalaa, miksiköhän??

Vierailija
35/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä pohja ja keittiö naurettavan pieni.

Vierailija
36/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi eniten se, että kuvat olivat asunnon sisustuksesta. Ei mua kiinnosta sisustus vaan puitteet. Pari ulkokuvaa olisi ollut kiva.

Vierailija
37/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa olisi ja kämpässä olisi äänieristys, niin miksei. Tosin en näkisi asuvani tuossa loppuelämääni.

Vierailija
38/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntihinta on 1 085 154, 74 ja rahoitus- ja hoitovastike yhteensä 1 442,40. Pelkästään tuo hoitovastike on 433 euroa/kk. Mun olisi hyvin vaikea itselleni selittää, miksi haluaisin pistää pelkkään hoitovastikkeeseen noin paljon kuukaudessa. Tuolla rahalla jo makselee pientä lainaa tai jossain päin Suomea vuokraakin. Raha, joka menee kankkulan kaivoon.

Toisaalta jos ei tarvitsisi elää minkään budjetin mukaan, niin mikä ettei. Sijaintihan on ihan mukava.

Vierailija
39/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki tietää sen , mutta voitko nyt ihan käsi sydämellä sanoa tuota merinäköalaksi ? Tuosta asunnosta sitäpaitsi on ainakin 100-200m metriä siihen Töölönlahdelle. Ei myynti-ilmoituksessakaan mainostettu merinäköalaa, miksiköhän??

Joo, minä pistin merinäköalasta, mutta noi ikkunasta näkyvät kerrostalot ja Töölönlahti ei nyt ihan vastaa käsitettä "merinäköala". Laskeehan se Vantaanjokikin Viikinkieppellä mereen, mutta onko siinä merinäköala?

Vierailija
40/75 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä pohja ja keittiö naurettavan pieni.

Mua kanssa ihmetyttää mihin tuossa on saatu 100 neliötä hukattua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä